Berlusconi skal i retten for sex med Teena~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 15-02-11 13:37

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1504230.ece

Dommer Cristina Di Censo fra Milano i Italien har afgjort, at republikken
ministerpræsident, 74-årige Silvio Berlusconi, skal for retten i en sag om
ulovlig køb af sex.

Det er altid bedre at have sex med unge piger end at være bøsse.
"Silvio Berlusconi"

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 14:02

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ijds1d$tpd$1@speranza.aioe.org:

> Det er altid bedre at have sex med unge piger end at være bøsse.
> "Silvio Berlusconi"

Og deri har han jo ret, ikke Flemse?

Har du hørt noget vedr. dit selvopofrende ønske om at blive martyr? Jeg har
ladet et ord eller to falde til - så vidt jeg ved rette vedkommende -
vedhæftet et par eksempler på dine skriverier, så ingen kan være i tvivl om
dit oprigtige ønske om at dø martyrdøden med ordene "Allahu Akbar!" på
læberne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.