Helt ærligt...
Fra : Tim

Dato : 14-02-11 21:26

.... det er sgu' snart en gang om ugen, eller mere:

http://jp.dk/indland/krimi/article2339854.ece

Hvis nogen af jer husker tilbage til 70'erne og 80'erne og med god
samvittighed kan sige, at det var ligesådan dengang, så sig frem!

For mig at se, er det gået helt amok. Det er virkelig 'frøen og det kogende
vand'.

Det bliver bare værre og værre, og vi vænner os til, at det er sådan. Det
skal det kraftedeme bare ikke være. Jeg har rigtig svært ved at se, hvad der
får visse dele af det dabske samfund til at acceptere, at der er langt mere
vold og langt flere skyderier.

/Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-11 04:08

On Mon, 14 Feb 2011 21:26:17 +0100, "Tim" <tpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>får visse dele af det dabske samfund til at acceptere, at der er langt mere

Enig.
Jeg fik mit knæ læderet af køllesvingende autonom der råbte jeg sku
dræbes Politi løslod fordi jeg ikke med garanti ville på skadestue.
Nu kører sag mod politi, men jeg har en chance for myggestik mod dem
pr medhold?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-11 04:15

> [...]
>dræbes Politi løslod fordi jeg ikke med garanti ville på skadestue.
>Nu kører sag mod politi, men jeg har en chance for myggestik mod dem

Somaliøksemand mod JPtegner er politisk vold fra person offeret ikke
kendte

Er der mere terror i det end i mordforsøg mod mig?

JP er establishment så politi chikanerer og sjofler mig og ikke KW/JP

Er der anden forskel?

At tegneren er mere velsoigneret og har finere venner, betyder det
"terror" når det er ham?