Saxobankpartiet brugte 5 millioner på inte~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 14-02-11 16:50

http://www.bt.dk/politik/nye-millioner-til-samuelsen

"Dyr annoncekampagne betalt af velhavende danskere"
"Mange nye millioner til Samuelsen"

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-02-11 19:07

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ijbiv5$4o6$1@speranza.aioe.org:

> http://www.bt.dk/politik/nye-millioner-til-samuelsen
>
> "Dyr annoncekampagne betalt af velhavende danskere"
> "Mange nye millioner til Samuelsen"

Flot, Flemse. Gang tallet med 20, og du har antallet af millioner,
fagbevægelsen brugte på annoncer sidste år i forsøget på at vælte
regeringen. 100 millioner af medlemmernes kroner, Flemse. Men du kan jo være
ligeglad. Du skal bare passe dine aftaler med terapeuten, så får du din
overførselsindkomst måned efter måned.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 14-02-11 22:40

> [...]
> være ligeglad. Du skal bare passe dine aftaler med terapeuten, så får du
> din overførselsindkomst måned efter måned.

Hvad blev der af den hjælp du lovede til at indkassere de 72 jomfruer, du
ville lade et ord falde på rette sted, men det er jo som udtrykket siger
"skal man ha noget gjort, så skal man gøre det selv".

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-02-11 10:35

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ijc7gp$4sn$1@speranza.aioe.org:

> Hvad blev der af den hjælp du lovede til at indkassere de 72
> jomfruer, du ville lade et ord falde på rette sted, men det er jo som
> udtrykket siger "skal man ha noget gjort, så skal man gøre det selv".

Done deal.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-02-11 21:47

On Mon, 14 Feb 2011 16:49:38 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://www.bt.dk/politik/nye-millioner-til-samuelsen
>
> "Dyr annoncekampagne betalt af velhavende danskere"
> "Mange nye millioner til Samuelsen"

Og hvad så.?

Det er da ikke dig der har betalt noget.

Hvis jeg f.eks. gav 100 kr til et eller andet, kan du da også være
ligeglad.