RoskildeFestival ukinesisk
Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-11 01:31

RoskildeFestival ukinesisk
Kinesere skejer ikke ud, uden et formål
"I used to spend whole days without food and whole nights without
sleep in order to meditate. But I made no progress. Study, I found,
was better. Confucius
Som en excersitz for at få styr på et traumatiseret kriseramt sind,
kan visse kinesere gå i bøn og gentage mantraer. Og visse munke har
mediteret meget.
Men den store mester anbefaler målrettede studier der kan måles på
resultater.
En tidsfordriv som Roskilde Festival er ukinesisk. Tankerne går i ring
hos den extatiske sløve opiumsryger - et fænomen som briterne
hundreddoblede for at ku lammetæve Kina værre end nazier ville tæve
Rusland

Fra : kk

Dato : 14-02-11 14:45

Efter mange tanker skrev Bo Warming:
> [...]
> hos den extatiske sløve opiumsryger - et fænomen som briterne
> hundreddoblede for at ku lammetæve Kina værre end nazier ville tæve

Jamen så er det da godt at Roskilde ligger, hvor den gør!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-11 03:03

On Mon, 14 Feb 2011 14:45:26 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Jamen så er det da godt at Roskilde ligger, hvor den gør!

Kå kort sigt er alt OK. Men vi bør efterligne Kina for ikke at blive
et uland. De lukker ikke muslimer ind

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-02-11 21:23

On 02/14/2011 01:30 AM, Bo Warming wrote:
> RoskildeFestival ukinesisk
> Kinesere skejer ikke ud, uden et formål

Jeg læste netop om et ingeniør-projekt, som kineserne har startet pga at
Panamakanalen er for bøvlet. De bygger en jernbane i Colombia der
forbinder Atlanten med Stillehavet, - og så tænker jeg at de også må
have lavet et smart omladningssystem til de kul, som skal transporteres.

Teknologiforskrækkede BW vil sikkert sige: hvad skal det nytte. Men
kineserne kører på' efter Schopenhauer-maximen: hvor der er en vilje, er
der en jernbane.
På /det/ punkt kan man imponeres, men ikke af deres styreform.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-11 03:24

>Teknologiforskrækkede BW vil sikkert sige: hvad skal det nytte. Men

Jeg ønsker gps-overvågning af biler som skibenes AIS¨
Du ønsker kameraer
Hvem er mest teknologiforskrækket

>kineserne kører på' efter Schopenhauer-maximen: hvor der er en vilje, er
>der en jernbane.
>På /det/ punkt kan man imponeres, men ikke af deres styreform.

Styreformen i Kina er landsfaderlig, oplyst enevælde og virker
EU var tiil det samme på Frederik den Stores tid.
Tror du at Mubarak væltning blir velsignelse?
Kina har liberaliseret internetadgang mer og mer - giv tid, giv tid

Du vil have ligemageri, men Lenin sagde at masserne vil undgå sult
Mao afskaffede hungersnød som briterne havde skabt i 100 år pr
opiumskrig og snart ejer kineserne alle de spændende jobs, fordi de
skider på dit velmenende demokrati-ligemageri og tilbyder Columbia mm
noget de byttehandler sig ærligt til - og det var ikke sket hvis ikke
Maos hestekur havde haft holocaust-aspekter.
Le Pen kaldte holocaust en bagatel i WW2 s store sammenhæng. Klog
proportionssans

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-02-11 10:31

On 02/15/2011 03:24 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> EU var tiil det samme på Frederik den Stores tid.
> Tror du at Mubarak væltning blir velsignelse?

Nej, diktatur er muhammedanske klansamfunds naturlige indretning.

Mubarak's fejl var at han ikke bekæmpede godhedsindustrien, som i den
ægyptiske version var job helt uden udadvendt funktion. I DK er man lidt
smartere og napper folks penge, for derpå at uddele milde gaver til
tonerne af salmesang fra godhedens ypperstepræster i lejesvends-DR.

> Kina har liberaliseret internetadgang mer og mer - giv tid, giv tid
>
> Du vil have ligemageri, men Lenin sagde at masserne vil undgå sult

Næh, det må være Tesfaye du taler om.

> Mao afskaffede hungersnød

Hvor vil du hen med det nonsens...