Pressehetz?
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-02-11 16:07

Det ynkelige parti Konservastivt Folkeparti og deres "lov og
orden" er da helt til grin. Kjærs bagland taler om "pressehetz"
og at hun da har fået orden i alle sine ting, men nu viser det
sig jo at hendes mand er storsvindler, så det bliver interessant
at følge med i den nye føljeton om parret. Hun er blevet dømt for
to gange ikke at have betalt sine regnninger - nu er manden
fængslet, og man taler i baglandet om "pressehetz" selvom det er
tydeligt at der har været adskillige sager om manden lige siden
2001 -også da han var ansat hos de konservastive - mon ikke fruen
har spillet en vis rolle deri? Om hun selv har deltaget i
svindelen, kan vi ikke vide for nærværende, men jeg finder det
naivt at tro at hun ikke har kendt til disse ting, uanset hvor
uskyldig hun ser ud. Men det har intet med pressehetz at gøre at
skildre virkeligheden - der åbenbart er mere grum end vi
forestillede os. Nu slipper vi forhåbentlig for at høre den
sædvanlige jammer om at man nu skal tale politik. Partiet har
vist fået den omtale de ønskede -men uden pressehetz.
Dernæst støtter partiet et andet parti, Venstre, hvor vi har
Rønne Hornbæk - og hun lyver jo også - det går vist bedre og
bedre for regeringen, ikke sand?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-02-11 16:11

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> Det ynkelige parti Konservastivt Folkeparti og deres "lov og orden" er da
> helt til grin.

Ja jeg tænker det samme her. Hvad tænker SA manden mon?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-02-11 19:55

On Sat, 12 Feb 2011 16:11:08 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ja jeg tænker det samme her. Hvad tænker SA manden mon?

At I begge to er dummere end vådt bølgepap.

Fra : Tim

Dato : 12-02-11 20:42

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message

Arne.... jeg mener ARNE...!!!

Smut nu ud på dit toilet, og spil pik over DDR!!!!

Måske kan Steen Hjorthsoe hjælpe dig, med de mere sølvpapirshat-agtige dele
af den seksuelle anti-een-million-tidrejsende-i jerusalem-stuff-ting?

Hvem ved? Hjortsoe er ikke mindre gal end dig, så måske I kunne finde på
noget sammen.... jeg HAR DET!!!!!!!!

ANTI ATOOOOOOOOOMKRAFT!!!!!!!!!!!

/Tim

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-02-11 22:37

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote in message
>
> Arne.... jeg mener ARNE...!!!
>
> Smut nu ud på dit toilet, og spil pik over DDR!!!!

Sproget, Tim, sproget !

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-02-11 12:49

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sproget, Tim, sproget !

Du ved - sandheden er yderst ilde hørt når man kritiserer
Timsedrengens ynkelige partifæller - jeg var ellers sikker på at
han var DFer, og måske er han det alligevel, men føler blot at
han skal komme vennerne til hjælp

Fra : Fister

Dato : 12-02-11 21:12

Arne H. Wilstrup submitted this idea :
> [...]
> og hun lyver jo også - det går vist bedre og bedre for regeringen, ikke sand?

Har du nu skiftet adresse igen, tosse?
Tilbage i filteret med dig!
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-02-11 12:52

"Fister" <But@but.but> skrev i meddelelsen
> Arne H. Wilstrup submitted this idea :
>
> Har du nu skiftet adresse igen, tosse?
> Tilbage i filteret med dig!
> Kai

Igen??? Jeg har ikke skiftet nogen adresse, endnu - men da du
ikke kan læse dette eller ovenstående sandheder, nemlig at lov og
orden-partiet har problemer med deres lov -og orden-politik,når
også deres medlemmer er rodet ind i noget snavs, så forstår jeg
sgu godt at du finder endnu et påskud til at filtrere mig - sært
at der ikke er andre borgerlige, fx kontanthjælpsbumsen S.A.
Thomsen som jo har erklæret sig som konservastiv, ikke finder
enorm trang til at kommentere dette. De havde ellers rimelig
travlt med Thornings skattesag. Ak, ja - den der graver....

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-02-11 13:07

On Sun, 13 Feb 2011 12:51:56 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> .......fx kontanthjælpsbumsen S.A.
> Thomsen som jo har erklæret sig som konservastiv, ikke finder
> enorm trang til at kommentere dette.

Utroligt så interesseret Arne er i min person, selvom han påstår det
modsatte.

> De havde ellers rimelig
> travlt med Thornings skattesag. Ak, ja - den der graver....

Jeg så for øvrigt lige Thorning på TV2News i Mogensen&Kristiansen.

Hun plaprede bare løs som en anden papegøje, men sagde jo ingenting.

Når hun blev spurgt om hvordan de ville skaffe penge i kassen, var
standardsvaret: "Pengene kommer i kassen, FORDI vi siger det".