Skærme
Fijala 3554
19" skærm
Fra : Søren Kappel

Dato : 09-08-01 18:15

Er der nogen der kender dette mærke og har erfaring med det ?

Samtron Professional & Graphics 96P 19" / 1600x1200 / 0,22dp

Søren

Fjern x i email

Fra : Niller

Dato : 12-08-01 12:20

Jeg overvejede at investere i en dyr 19'' eller i en billig, men da jeg ikke
er den store spillefugl og ikke laver vildt meget med grafik og ej heller
ser DVD på pjuteren blev det til en billig, efter at have set nogen modeller
hos venner og bekendte.

Jeg prøvede Samtron pga. den lave dp og jeg har ikke fortrudt det.
Den spiller bare og har et dejligt klart billede ved 16x12@75

Hvis du skal have en billig skærm med god ydelse, kan jeg ikke se hvad det
ellers skal være...

MVH

Niels