Det går strygende
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-02-11 11:50

Valgbarometeret er ved at skifte til 'meget smukt' for rød blok, fremgangen
fortsætter:

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Dansk Folkeparti står til at gå tilbage sammenlignet med valgresultatet fra
sidste FT-valg. Måske det endelig er ved at gå op for Dansk
Folkeparti-vælgerne at deres parti har taget røven på dem.

De Konservative går en lille smule tilbage i vælgertilslutningen
sammenlignet med den 28/1-11 fra Megafon. Det går den helt rigtige vej for
det lille møgparti, desværre er deres vælgere gået til Liberal Alliance som
bekendt er endnu værre end De Konservative men heldigvis er LA rimelig langt
fra indflydelse.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : ABJ

Dato : 12-02-11 12:48

desværre er deres vælgere gået til Liberal Alliance som
> bekendt er endnu værre end De Konservative men heldigvis er LA rimelig
> [...]

Det er utroligt at Anders Samuelsens gruppe kan kaldes et parti, han og hans
folketingsmedlemmer er alle valgt på en helt anden politik end den LA fører
sig frem med.

Ingen af dem fik stemmer nok til at blive valgt men kom ind på Naser Kadars
stemmer.

Fra : Tim

Dato : 12-02-11 21:19

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> wrote
in message news:KBt5p.2988$Y63.884@newsfe02.iad...
> Valgbarometeret er ved at skifte til 'meget smukt' for rød blok,
> fremgangen fortsætter:
>
> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

snip

Kim.... du har bragt en forfærdelig mængde "poll's" genne de seneste måneder
om, hvorledes de forskellige politiske partier gør sig.

Det har naturligvis, kva din signatur, været åbenlyst hele tiden, at du ikke
ligefrem holder med regeringen.

Der er imidlertid mange, og flere og flere, der støtter op om dig, i din
søgen.

Rigtig, rigtig mange er blevet rå-trætte af regeringen, og kan ikke vente
på, at der kommer nyt blod på bordet.

Personligt, er jeg dog faktisk bange for, at det ikke betyder en flydende
skid, hvem der har magten.

/Tim

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-02-11 21:35

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vente på, at der kommer nyt blod på bordet.
>
> Personligt, er jeg dog faktisk bange for, at det ikke betyder en

Åh jo, det skal det nu nok komme til. Jeg er dog ikke sikker på at alle
ændringerne er nogle jeg foretrækker. Men alt i alt skal det nu nok blive
bedre for landet at kamme af med den elendige lorte-regering.

Fra : J. Nielsen

Dato : 12-02-11 22:05

On Sat, 12 Feb 2011 21:35:18 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Men alt i alt skal det nu nok blive
>bedre for landet at kamme af med den elendige lorte-regering.

Lad nu være at blive alt for skuffet , Kim. Som The Who sagde det: "meet
the new boss, same as the old boss".
--

-JN-