Erik Skov Pedersen fængslet for bedrageri
Fra : Lyrik

Dato : 11-02-11 07:56

B.T. Klokken 15:36;

Den 47-årige Erik Skov Pedersen fra Hellerup, der er sigtet for
dokumentfalsk og bedrageri til 6,1 millioner kroner, et netop ved
retten i
Lyngby blevet fængslet i to uger. Han har erkendt bedrageri for
minimum to millioner kroner, oplyser bt.dks reporter på stedet.:

http://www.bt.dk/danmark/erik-skov-pedersen-tilstaar-bedrageri

Jens

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-02-11 17:17

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lyngby blevet fængslet i to uger. Han har erkendt bedrageri for
> minimum to millioner kroner, oplyser bt.dks reporter på stedet.:

Ja så blev politiet sgu forstyrret igen med en irriterende anmeldelse som de
var nød til at tage sig af. De var sikkert næsten lige ved at sige de ord
som jeg kender så godt: "Kan I ikke lige ordne det selv ?". Jeg er ikke
vildt imponeret.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-02-11 17:26

On Fri, 11 Feb 2011 17:16:38 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> var nød til at tage sig af. De var sikkert næsten lige ved at sige de ord
> som jeg kender så godt: "Kan I ikke lige ordne det selv ?". Jeg er ikke

Først brokker du dig over at politiet ikke "gider" efterforske en "sag" fra
pressen og når de så gør det, er det også galt. UANSET hvad de gør, så er
du jo utilfreds.

Fra : /Peter

Dato : 11-02-11 17:34

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "sag" fra
> pressen og når de så gør det, er det også galt. UANSET hvad de gør, så

Er det ikke de venstreorienteredes mantra, at altid synes det modsatte?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-11 19:17

/Peter <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
4d55645f$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er det ikke de venstreorienteredes mantra, at altid synes det
> modsatte?

Det plejer at være kendetegnet hos børn og teenagere, hvis hjerne endnu ikke
er udviklet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-11 19:33

"Jens Bruun"
> Det plejer at være kendetegnet hos børn og teenagere, hvis hjerne endnu
> ikke er udviklet.

Jamen Jens, for fanden, du er sgu' da oppe i alderen?

Mvh Eyvind

Fra : @

Dato : 11-02-11 20:09

On Fri, 11 Feb 2011 17:25:37 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Først brokker du dig over at politiet ikke "gider" efterforske en "sag" fra
>pressen og når de så gør det, er det også galt. UANSET hvad de gør, så er
>du jo utilfreds.

det synes som om politi og retssystem aldrig lider af personalemangel
når det drejer sig om økonomisk kriminalitet, og til beskyttelse af
diverse "ping"er som holder formålsløse topmøder, men når det kommer
til beskyttelse af liv og ejendom hos dem der betaler hele gildet er
der adskillige eksempler på mandskabsmangel -

det hænger ikke helt sammen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-11 02:03

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Først brokker du dig over at politiet ikke "gider" efterforske en "sag" fra
>pressen og når de så gør det, er det også galt. UANSET hvad de gør, så er
>du jo utilfreds.

At politiet har efterforskningsmonopol og selv kan vælge
tiltalefrafald, lægger op til grov korruption
Hvis offentlig påtale gir riltalefrafald, skal offer ha mulighed for
at anklage og stævne, også uden at gå på skadestue hvis foto giver en
vis dokumentation for vold.