Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digitalkamera Kodak
Fra : Janus Høi

Dato : 09-08-01 18:06

Hej

Jeg har lige lånt et digitalkamera af nogle venner.
Grunden til at jeg kunne få lov til at låne det, var fordi de selv havde
fået nyt.
Så langt, så godt (Eller som Jytte Hilden siger: "So good, so long")
Men grunden til at de har fået nyt er, at det jeg har lånt er i stykker.
Eller i hvert fald lidt i stykker.

Nå man zoomer helt ind bliver billedet totalt sort. Nogle gange bliver det
sort selv om man ikke zoomer. Andre gange bliver billedet helt stribet.

Kameraet er et Kodak DC260

Nogle gange virker det helt fint.
Som for eksempel her:

http://www.hjerteknuser.dk/erik.htm

Men gode billeder "en gang imellem" er ikke helt tilfredsstillende.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få hjælp fra
www.kodak.com
Garantien er også forlængst udløbet så det er nok heller ikke til at betale
sig fra med menneskepenge.

Er der mon ikke nogle af jer der kan give mig et godt råd.

--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Ulrik Smed

Dato : 09-08-01 22:10

In article <Uuzc7.1328$uI6.87676@news000.worldonline.dk>,
Janus Høi <hoi@ØØØjagi.com> wrote:

> Er der mon ikke nogle af jer der kan give mig et godt råd.

Hmm.. har ikke rigtig erfaring med digicams, men jeg har et
videocamera med en lignende fejl, og der var (er stadig, har ikke
fået det helt i orden endnu) det nogle elektrolytter der var
lækket og tørret ud. Det er en ret almindelig fejl i visse
modeller, så jeg kunne godt forestille mig en lignende fejl i et
digicam. Det er noget rigtig småtteri at pille i, men hvis man er
ferm til småting kan det godt lade sig gøre at skifte dem selv.

--
Ulrik Smed, Denmark, Aarhus
e-mail: ulsm@post1.tele.dk