Dagens Bilbombe i Iraq
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-02-11 19:26

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-11 20:01

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
iiuma0$909$1@speranza.aioe.org:

> http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iraq/8313193/Moment-car-bomb-explodes-in-Iraq-caught-on-camera.html

Cool.

Er det ikke snart din tur til at møde de 72 jomfruer, Flemse? Jeg skal gerne
lade et ord falde på rette sted, så man ved, du er klar.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-11 20:27

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Er det ikke snart din tur til at møde de 72 jomfruer, Flemse? Jeg skal gerne
> lade et ord falde på rette sted, så man ved, du er klar.

"situationen i irak er stabil" -- birthe rønn hornbæk

// Hans

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-02-11 20:31

> "situationen i irak er stabil" -- birthe rønn hornbæk
>
> // Hans
> --

Ja hvis den danske regering siger det, ja så må det rigtigt sikkert for dem
at vende hjem.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-11 21:07

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
iiuq3q$is7$1@speranza.aioe.org:

> Ja hvis den danske regering siger det, ja så må det rigtigt sikkert
> for dem at vende hjem.

Hvem skal vende hjem, Flemse?

Har du tænkt lidt over de 72 jomfruer, Flemse? Eller skal jeg bare træffe
valget for dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-02-11 22:13

> [...]
>
> Hvem skal vende hjem, Flemse?
>
> Har du tænkt lidt over de 72 jomfruer, Flemse? Eller skal jeg bare træffe

Jamen jeg tager de 72 jomfruer i paradis, men jeg skal lige ha købt en
varevogn til ha at udstyret i.
Kabooom.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-02-11 20:48

On 02/09/2011 08:26 PM, Hans Joergensen wrote:

> "situationen i irak er stabil" -- birthe rønn hornbæk

Ja.
SÃ¥dan er dagligdagen i Muhammedanien. Fat det dog.
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm

Mvh
Martin