| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | RET:Rumpen i toiletbræt, LA-MF-spids vil r~ Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 19:15 |  
  |   
               Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 papirnusseri hun hader.
  I TV2news sir hun væk-med-bleer 
 
 Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 
 Man behøver ikke være uddannet for at følge en senil på toilettet
 
 Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere 
 
 Evt  genindføre natpotter o.lign
 
 Venstres kommunal-pinger må hade sig selv i disse dage at de ikke gik
 ind på Thyra Franks tanker, da hun var medlem hos dem.
 De skorer kassen under bordet på ble-indkøb og kan lide at herse med
 de gamle. De må nu begynde at nedprioritere sosu-papirnussernes
 snobbebeskæftigelser - kaffe  og dovenskab - og tvinge dem til at gi
 de gamle hvad de ønsker.
 Ledere bør også være i daglig kontakt med brugerne 
 Bl.a. ansætte mindre medhjælp og lade personale knytte sig til de
 gamle så de kender hinanden og der ikke er udskiftning konstant
 Venstre-toppen vil helst investere i højteknologi,, højtuddannet
 personale  og robotter.
 LA vil med Thyra prioritere enkel forbedret levevis og nul bletvang
 for gamle.Det kan betyde at de gamle lever længere. TRives man
 mere,forbedres immnforsvaret. Vil unge acceptere at de gamle lever
 længere, så de  arver senere?
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Larsen (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  08-02-11 20:30 |  
  |   
            On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >    Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 > papirnusseri hun hader.
 >   I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >
 > Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >
 > Man behøver ikke være uddannet for at følge en senil på toilettet
 
 Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 
 > Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 
 Det har intet med pris at gøre
 
 > Evt  genindføre natpotter o.lign
 
 Som de gamle falder over?
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 20:58 |  
  |   
            On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
 <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 
 >On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >>    Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 >> papirnusseri hun hader.
 >>   I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >>
 >> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >>
 >> Man behøver ikke være uddannet for at følge en sennil på toilettet
 >
 >Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 >Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 
 Robotter og bleer er fremmedgørende og dræber - har du så travlt at få
 de gamle kulet i jorden?
 
 
 >> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 >
 >Det har intet med pris at gøre
 
 Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu
 
 >> Evt  genindføre natpotter o.lign
 >
 >Som de gamle falder over?
 
 Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet
 Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
 toilet "Gør det i bleen"?
 
 Thyra har normalt plejehjem-budget. men elskes
 
 Mens vi venter på privatisering, så lad andres alderdom også forsødes
 Thyra-style
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Martin Larsen (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  08-02-11 21:13 |  
  |   
            On 02/08/2011 08:57 PM, Bo Warming wrote:
 > On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
 > <mlarsen@post7.tele.dk>  wrote:
 >
 >> On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >>>    Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 >>> papirnusseri hun hader.
 >>>    I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >>>
 >>> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >>>
 >>> Man behøver ikke være uddannet for at følge en sennil på toilettet
 >>
 >> Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 >> Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 >
 > Robotter og bleer er fremmedgørende og dræber - har du så travlt at få
 > de gamle kulet i jorden?
 >
 >
 >>> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 >>
 >> Det har intet med pris at gøre
 >
 > Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu
 >
 >>> Evt  genindføre natpotter o.lign
 >>
 >> Som de gamle falder over?
 >
 > Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet
 
 Og du tror at mor havde levet evigt, hvis der var onde plejehjem.
 
 > Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
 > toilet "Gør det i bleen"?
 
 Så lad den gamle /betale/ for et Warming-hjem og warme hænder.
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 22:47 |  
  |   
            On Tue, 08 Feb 2011 21:13:05 +0100, Martin Larsen
 <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 
 >On 02/08/2011 08:57 PM, Bo Warming wrote:
 >> On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
 >> <mlarsen@post7.tele.dk>  wrote:
 >>
 >>> On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >>>>    Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 >>>> papirnusseri hun hader.
 >>>>    I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >>>>
 >>>> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >>>>
 >>>> Man behøver ikke være uddannet for at følge en sennil på toilettet
 >>>
 >>> Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 >>> Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 
 Har du tænkt over om ikke mennesker og glæde er vigtigere end tøj og
 møbler?
 >> Robotter og bleer er fremmedgørende og dræber - har du så travlt at få
 >> de gamle kulet i jorden?
 >>
 >>
 >>>> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 >>>
 >>> Det har intet med pris at gøre
 >>
 >> Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu
 >>
 >>>> Evt  genindføre natpotter o.lign
 >>>
 >>> Som de gamle falder over?
 >>
 >> Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet
 >
 >Og du tror at mor havde levet evigt, hvis der var onde plejehjem.
 
 Havde hun givet frihed til min far så havde han nok forsket som jeg og
 ikke behøvet prostataoperation og dermed levet længere og da hun
 levede for ham, så havde også hun levet længere derved
 
 Kun sciencefiktion tosser mad lægeforgudelse og robot-mani og DNA-tro
 har håb om at nedgangs-DK kan hamle op med Fjernøsten mht at forlænge
 levealder - for os et par år evt, for dem et årti
 
 Arbejdsglæde og job er det vigtige ikke videnskab
 >> Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
 >> toilet "Gør det i bleen"?
 >
 >Så lad den gamle /betale/ for et Warming-hjem og warme hænder.
 
 
 Partiet er langt mere pro-privatisering end noget andet, så hun er god
 nok
 
 "Rom blev ikke bygget på een dag" (Ordsprog)
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Kurt H. Nedergaard (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kurt H. Nedergaard | 
  Dato :  08-02-11 21:49 |  
  |   
            
 "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse 
 news:mv63l6tfnptn04cjhs1ufe7u4niac6tv5l@4ax.com...
 > On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
 > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 >
 >>On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >>> Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 >>> papirnusseri hun hader.
 >>>   I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >>>
 >>> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >>>
 >>> Man behøver ikke være uddannet for at følge en sennil på toilettet
 >>
 >>Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 >>Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 >
 > Robotter og bleer er fremmedgørende og dræber - har du så travlt at få
 > de gamle kulet i jorden?
 >
 >
 >>> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 >>
 >>Det har intet med pris at gøre
 >
 > Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu
 >
 >>> Evt  genindføre natpotter o.lign
 >>
 >>Som de gamle falder over?
 >
 > Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet
 > Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
 > toilet "Gør det i bleen"?
 >
 > Thyra har normalt plejehjem-budget. men elskes
 >
 > Mens vi venter på privatisering, så lad andres alderdom også forsødes
 > Thyra-style
 
 LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket tosse 
 forslag konen Thyra vil komme med. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jens Bruun (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  08-02-11 22:09 |  
  |   
            Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 4d51ac32$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 
 > LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket
 > tosse forslag konen Thyra vil komme med.
 
 Well, Kurt H. Nedergaard. Et eller andet sted tror jeg ikke, du er den helt 
 rette til at vuirdere, hvem der er tosse, og hvem der ikke er. Men ingen 
 grund til at lade intellektuel underkapacitet begrænse sig - vel?
 
 -- 
 -Jens B.
 
 D.e.f.f.e.s. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 22:58 |  
  |   
            On Tue, 8 Feb 2011 22:08:54 +0100, "Jens Bruun"
 <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
 
 >Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 >4d51ac32$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >> LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket
 >> tosse forslag konen Thyra vil komme med.
 >
 >Well, Kurt H. Nedergaard. Et eller andet sted tror jeg ikke, du er den helt 
 >rette til at vuirdere, hvem der er tosse, og hvem der ikke er. Men ingen 
 >grund til at lade intellektuel underkapacitet begrænse sig - vel?
 
 En Thyra som social-minister vil nedtrappe lovjungle - ikke
 personangribe som Jens Bruun
 
 På en uteoretisk bondedattermåde er hun BOLD EJ MAND
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 22:55 |  
  |   
            >> Mens vi venter på privatisering, så lad andres alderdom også forsødes
 >> Thyra-style
 >
 >LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket tosse 
 >forslag konen Thyra vil komme med. 
 >
 Hun er næsten bysbarn med dig, Skørping skabte hende
 Livsværket som plejehjemsforstander er i Københavns Amt men ikke i den
 røde Københavns Kommune.
 
 Akademisk storbytosseri er det modsatte af hvad Thyra Frank står for
 
 "Det er bedre at studere med måde end at blive gal af for megen
 lærdom.Ludvig Holberg
 
 "Vi må ikke stræbe så meget efter at leve længe som efter at leve vel,
 og når vi level vel, så er livet langt. Holberg
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  09-02-11 06:43 |  
  |   
            On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
 <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 
 >On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
 >>    Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 >> papirnusseri hun hader.
 >>   I TV2news sir hun væk-med-bleer
 >>
 >> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
 >>
 >> Man behøver ikke være uddannet for at følge en senil på toilettet
 >
 >Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
 >Vil hun ødelægge tøj og møbler.
 >
 Med normal normering sikrer Thyra at der følges på toilet, hvad andre
 plejehjem nægter 
 
 >> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere
 >
 >Det har intet med pris at gøre
 
 Nej, kun en svinsk attitude hos sosuernes bagmænd er grund til, at
 ikke alle gamle har det så godt som dem hos Thyra Frank
 
 >> Evt  genindføre natpotter o.lign
 >
 >Som de gamle falder over?
 
 ;Min farbror tissede i natpotte om natten sidst halvdel af sit
 91-årige liv. Den stod under hans seng, og han kan umulig have faldet
 over den
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Vidal (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  08-02-11 21:29 |  
  |   
            Den 08-02-2011 19:15, Bo Warming skrev:
 > Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
 > papirnusseri hun hader.
 >   I TV2news sir hun væk-med-bleer
 
 Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 side.
 
 Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 
 Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jens Bruun (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  08-02-11 22:31 |  
  |   
            Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
 4d51a7a0$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 
 > Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 > blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 > side.
 
 Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er 
 selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?
 
 > Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 > navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 > sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 
 Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende 
 og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der 
 stikker sit ækle ansigt frem?
 
 > Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 > overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 
 Hvilke forslag er det lige, du tænker på?
 
 -- 
 -Jens B.
 
 D.e.f.f.e.s. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 23:07 |  
  |   
            On Tue, 8 Feb 2011 22:30:59 +0100, "Jens Bruun"
 <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
 
 >Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
 >4d51a7a0$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >> Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 >> blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 >> side.
 >
 >Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er 
 >selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?
 >
 >> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 >
 >Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende 
 >og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der 
 >stikker sit ækle ansigt frem?
 >
 >> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >
 >Hvilke forslag er det lige, du tænker på?
 
 Samuelsen har fattet at politikeres stadig mindre magt er som
 SKUESPILLERE og 
 
 medier&EU er første og anden statsmagt
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Vidal (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  08-02-11 23:53 |  
  |   
            Den 08-02-2011 22:30, Jens Bruun skrev:
 > Vidal<vidal@webspeed.dk>  skrev i meddelelsen
 > 4d51a7a0$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >> Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 >> blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 >> side.
 >
 > Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er
 > selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?
 
 Nåja, hvad var Samulsen kaldte sig dengang? Ny Alliance?
 Er det åndelige indhold ændret siden de glade tider, hvor
 Khader desværre kom til at spolere hele festen.
 
 >> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 >
 > Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende
 > og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der
 > stikker sit ækle ansigt frem?
 
 Jeg er ikke selv i stand til at afgøre det, men du har
 uden tvivl et forslag. Jeg synes, nu ikke hun er ækel,
 blot overvægtig.
 
 >> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >
 > Hvilke forslag er det lige, du tænker på?
 
 Med hr Olsen? Han sammenlignede Anni Fønsby med Jønke,
 feks, og hun er endda næringsdrivende og en potentiel
 vælger. Måske har han fremmedgjort sit lille luderparti
 for alle andre ludere. Og nu vil Jønke sikker heller ikke
 stemme på partiet.
 
 Jeg finder det interessant Anders Samuelsen har fundet
 en ny far i Lars Seier og en mor i Ayn Rand.
 
 En tidligere sidegadevekselerer og en bistandsmodtager
 er hhv penge og ånd for det raske lille parti, der
 vanemæssigt samler en hvilken som helst celebagtig person
 op, der byder sig til.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jens Bruun (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  09-02-11 09:38 |  
  |   
            Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
 4d51c93a$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 
 >> Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance.
 >> Men det er selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy
 >> Dalsgaard?
 >
 > Nåja, hvad var Samulsen kaldte sig dengang? Ny Alliance?
 > Er det åndelige indhold ændret siden de glade tider, hvor
 > Khader desværre kom til at spolere hele festen.
 
 Er du dum, eller spiller du bare rollen skræmmende godt?
 
 >>> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >>> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >>> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 >>
 >> Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens
 >> udseende og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for
 >> lille mennesker, der stikker sit ækle ansigt frem?
 >
 > Jeg er ikke selv i stand til at afgøre det, men du har
 > uden tvivl et forslag.
 
 Ja. Og det har du nok også, når du får tænkt dig lidt om, eller når du er 
 mere ædru.
 
 > Jeg synes, nu ikke hun er ækel,
 > blot overvægtig.
 
 Der er kun én, der er ækel hér - og det er vist ikke Thyra Frank
 
 >>> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >>> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >>
 >> Hvilke forslag er det lige, du tænker på?
 >
 > Med hr Olsen? Han sammenlignede Anni Fønsby med Jønke,
 > feks, og hun er endda næringsdrivende og en potentiel
 > vælger. Måske har han fremmedgjort sit lille luderparti
 > for alle andre ludere. Og nu vil Jønke sikker heller ikke
 > stemme på partiet.
 
 Når du nu er færdig med at svovle og kalde et parti, du ikke sympatiserer 
 med, for "luderparti" og politiske modstandere for "ludere", så vil du måske 
 overveje at svare på dét spørgsmål, jeg stillede dig`? Sprittågerne er vel 
 lettet nu?
 
 Lad os tage den igen: Hvilke "tossede forslag fra kuglestøderen" er det 
 lige, du tænker på, når du skriver "Hende forventer jeg mig meget af, måske 
 vil hun kunne overgå kuglekasteren i tossede forslag"?
 
 > Jeg finder det interessant Anders Samuelsen har fundet
 > en ny far i Lars Seier og en mor i Ayn Rand.
 
 Nå. Og jeg finder dine interesser uendeligt uinteressante.
 
 > En tidligere sidegadevekselerer
 
 ....som har banket en milliard-virksomhed op, der beskæftiger hundredevis af 
 medarbejdere til glæde for hele samfundet. Og kom nu med dine sædvanlige 
 injurier om, at Lars Seier skulle have begået noget ulovligt...
 
  > og en bistandsmodtager
 
 Uh, en *bistandsmodtager*. Så'en én, der ikke engang er et rigtigt menneske. 
 Fy for pokker da.
 
 > er hhv penge og ånd for det raske lille parti, der
 > vanemæssigt samler en hvilken som helst celebagtig person
 > op, der byder sig til.
 
 Nåja. Forskellen til Gucci-Helle, Ritz Bjerregaard og Honecker-Sohn er 
 selvfølgelig stor.
 
 Og hvorfor dog beskæftige sig med det politiske indhold, når man kan nøjes 
 med at være snothamrende indskrænket og holde sig til at angribe folks 
 kropsvægt, tidligere liv og forbilleders indtægtsforhold.
 
 Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.
 
 -- 
 -Jens B.
 
 D.e.f.f.e.s. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 10:07 |  
  |   
            Den 09-02-2011 09:37, Jens Bruun skrev:
 
 > Nåja. Forskellen til Gucci-Helle, Ritz Bjerregaard og Honecker-Sohn er
 > selvfølgelig stor.
 
 Den er afgrundsdyb.
 
 > Og hvorfor dog beskæftige sig med det politiske indhold, når man kan nøjes
 > med at være snothamrende indskrænket og holde sig til at angribe folks
 > kropsvægt, tidligere liv og forbilleders indtægtsforhold.
 
 Som jeg husker det, har du i flere diskussioner brugt
 folks kropsvægt, som argument. Er det ikke rigtigt?
 
 Og det er da ikke så dumt at tage folks liv og omdømme
 i betragtning, når man skal vurdere andre.
 
 Er det ikke det, man normalt gør, når man skal vurdere
 andre mennesker?
 
 Måske burde I overveje at invitere Stein Bagger ind i
 partiet, han passer vel egentligt fint ind i den
 liberale profil, som den initiativrige entrepenør. I kan
 jo bare se bort fra hans tidligere liv og indtægtsforhold,
 så bliver han jo en rigtig spændende person politisk, at
 have med i den liberale flok.
 
 Det er en skam, han er i fængsel, måske kan Jensby blive
 hans suppleant, han er vel ikke røget bag tremmerne endnu?
 
 > Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.
 
 Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.
 
 Jeg er  jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
 mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Jens Bruun (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  09-02-11 11:09 |  
  |   
            Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
 4d525920$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 
 >> Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.
 >
 > Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.
 
 Nej. Det er vurderet ud fra et såre menneskeligt synspunkt.
 
 > Jeg er  jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
 > mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.
 
 Ja. En troll er du. Undgår behændigt at svare på de ubehagelige spørgsmål, 
 og nøjes med at bruge krybdyrhjernen. Men det er du til gengæld rigtig god 
 til. Din gud er sikkert stolt af dig og dine menneskelige egenskaber. Din 
 plads i evigheden ved siden af Jesus *er* sikret. Det kan der ikke herske 
 tvivl om. Og så er resten jo li'ssom ligemeget - ikke Villy Dalsgaard?
 
 Skal vi tage spørgsmålet for tredie gang, Villy Dalsgaard, eller er det 
 egentligt spild af tid, fordi du bare klipper alt det ubehagelige væk, når 
 du "svarer"?
 
 -- 
 -Jens B.
 
 D.e.f.f.e.s. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 12:10 |  
  |  
 
            Den 09-02-2011 11:09, Jens Bruun skrev:
 > Vidal<vidal@webspeed.dk>  skrev i meddelelsen
 > 4d525920$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >>> Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.
 >>
 >> Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.
 >
 > Nej. Det er vurderet ud fra et såre menneskeligt synspunkt.
 Er det dine egne synspunkter, du betegner som sådan.
 Såre menneskelige?   
>> Jeg er  jo som troll at betragte i denne gruppe ->  taler
 >> mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.
 >
 > Ja. En troll er du. Undgår behændigt at svare på de ubehagelige spørgsmål,
 > og nøjes med at bruge krybdyrhjernen. Men det er du til gengæld rigtig god
 > til. Din gud er sikkert stolt af dig og dine menneskelige egenskaber. Din
 > plads i evigheden ved siden af Jesus *er* sikret. Det kan der ikke herske
 > tvivl om. Og så er resten jo li'ssom ligemeget - ikke Villy Dalsgaard?
 Du har ikke fattet meget af kristendommen. Din
 tilknytning til LA tyder på, du heller ikke har
 fattet så meget af politikken.
 > Skal vi tage spørgsmålet for tredie gang, Villy Dalsgaard, eller er det
 > egentligt spild af tid, fordi du bare klipper alt det ubehagelige væk, når
 > du "svarer"?
 Jeg tror, jeg har svaret i mit andet indlæg til dig.
 Hvis du stadigt er i tvivl, er du naturligvis
 velkommen til at spørge igen.
 -- 
 Venlig hilsen,
 Villy Dalsgaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kim Larsen \(på AltB~ (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen \(på AltB~ | 
  Dato :  09-02-11 13:50 |  
  |   
            "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
 news:4d525920$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
 >> Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.
 >
 > Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.
 >
 > Jeg er  jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
 > mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.
 
 Det som du poster i denne gruppe har intet med trolleri at gøre. At trolle 
 er efter min definition at skrive noget som man ikke mener bare for at 
 provokere en reaktion frem. Jeg opfatter ikke dine indlæg som at have det 
 formål. Nyhedsgruppe hærges af en række fjolser fra det yderste højre 
 bestående af tilhængere af typisk Liberal Alliance og Dansk Folkeparti. Men 
 det er ikke ensbetydende med at det er nyhedsgruppens grundsyn om man 
 overhovedet kan tale om sådan et. Sagen er bare den at det ovennævnte 
 sammenrend på det yderste højre råber så meget op som de gør, derfor farves 
 gruppen endnu værre end det i virkeligheden er.
 
 -- 
 Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
 Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) | 
  Dato :  09-02-11 15:58 |  
  |   
            
 "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:SoSdnSOY-fT_z8_QnZ2dnUVZ8sGdnZ2d@giganews.com...
 > Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
 > 4d51c93a$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >>> Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance.
 >>> Men det er selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy
 >>> Dalsgaard?
 >>
 
 Ja lad os se bort fra det.
 
 >> Nåja, hvad var Samulsen kaldte sig dengang? Ny Alliance?
 >> Er det åndelige indhold ændret siden de glade tider, hvor
 >> Khader desværre kom til at spolere hele festen.
 >
 > Er du dum, eller spiller du bare rollen skræmmende godt?
 >
 
 Ja men ikke destop mindre kan man jo mistænke hr Samuelsen for at være en 
 politisk vendekåbe og levebrødspolitiker.
 
 ..
 >
 >> En tidligere sidegadevekselerer
 
 Som er synonymt med en bondefanger, en evne han har forfinet med tiden til 
 det virtuose.
 
 > ...som har banket en milliard-virksomhed op, der beskæftiger hundredevis 
 > af medarbejdere til glæde for hele samfundet. Og kom nu med dine 
 > sædvanlige injurier om, at Lars Seier skulle have begået noget ulovligt...
 >
 
 På den ene side ja, men beskyldningener om svindel er mildest talt kun 
 blevet værre med tiden omend de har klaret frisag, da den slags er meget 
 svært at bevise. Hvad jeg finder meget frastødende er at de her 2 fyre er 
 blevet milliardærer og de vil ikke betale så meget som en krone til det 
 samfund der har gjort dem stinkene rige.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 12:04 |  
  |   
            Den 08-02-2011 22:30, Jens Bruun skrev:
 > Vidal<vidal@webspeed.dk>  skrev i meddelelsen
 > 4d51a7a0$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 >
 >> Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 >> blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 >> side.
 >
 > Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er
 > selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?
 
 I denne sammenhæng jo. Jeg peger på A. Samuelsens
 karriere de seneste år, hans meninger har næppe
 ændret sig og han samler stadigt de små berømtheder
 op til at stille for hans parti.
 
 Kan du nævne nogle politiske forskelle mellem NA
 og LA? Eller bare nogen forskelle overhovedet
 udover Khader ikke er med? Var Lars Seier ikke med i
 NA?
 
 >> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 >
 > Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende
 > og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der
 > stikker sit ækle ansigt frem?
 
 Jeg forstår ikke formuleringen, 'eller er det bare dit hykleriske,
 alt for lille mennesker,'. Du har brugt den to gange, så et eller
 andet må det vel betyde? Vil du omformulere det til noget
 forståeligt?
 
 >> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >
 > Hvilke forslag er det lige, du tænker på?
 
 Jeg forestiller mig, hvilke forslag vi kan forvente os af
 Joakim B. Olsen med de meninger, han giver udtryk. F.eks.
 hans tydelige afsky for bøsser, som må siges at være
 kontroversielt indenfor et parti, der har to bøsser, der
 ligger over ham i partihierakiet, eller hans holdning til
 sort arbejde, hans holdning til små næringsdrivende. Jeg ved
 ikke, hvor meget du kender til hans udtalelser, men har du
 kigget det mindste på dem, må du vel også indrømmer, det
 ser ud som vi får en politiker, der vil udtale sig af af
 karsken bælg uden de politiske forbehold professionelle
 politikere normalt anvender.
 
 Mere ligger der ikke i det.
 
 Jeg synes, den baggrund, vi allerede har fået demonstreret,
 ser ud til at kunne give næring til mange aparte forslag.
 
 Jeg håber, den kraftige kvinde vil give ham kamp til stregen.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  08-02-11 23:04 |  
  |   
            >Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 >blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 >side.
 
 Jeg mindes vort parlaments nr 3 efter Glistrup og Grundtvig
 - Kresten Poulsgaard
 
 >Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 
 Hun har vel ligegyldig hormonforstyrrelse - og elsker livet og mad, wy
 not, og er uforfængelig
 >
 >Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 
 Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 specialister og er hævet over infighting
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 00:25 |  
  |   
            Den 08-02-2011 23:03, Bo Warming skrev:
 >> Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
 >> blive en underholdende valgkamp fra de liberales
 >> side.
 >
 > Jeg mindes vort parlaments nr 3 efter Glistrup og Grundtvig
 > - Kresten Poulsgaard
 
 Ok, ja. Han var da også ubetalelig. Danmark er for
 lille et sprogområde til egen billet og Skal A wælge
 mellem frihed og kommunisme, så wælger A øhhh...
 
 >> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
 >> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
 >> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.
 >
 > Hun har vel ligegyldig hormonforstyrrelse - og elsker livet og mad, wy
 > not, og er uforfængelig
 
 Jeg skulle lige til at skrive, hun ikke kan gøre for,
 hvordan hun ser ud, men mon ikke hun gør. Måske kan hun
 blive sundhedsminister?
 
 >> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >
 > Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 > plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 > specialister og er hævet over infighting
 
 Ja, lad os se.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Bo Warming (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  09-02-11 02:19 |  
  |   
            On Wed, 09 Feb 2011 00:25:11 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
 >
 >>> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >>> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 
  Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.
 
 >> Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 >> plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 >> specialister og er hævet over infighting
 >
 >Ja, lad os se.
 
 For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
 fejlcitering af Poulsgaard.
 Vidal undlader at kommentere hendes hovedsag - at gamle ikke skal
 tvinges til bleer
 Her har Vidal en medskyld i et kæmpeonde a la Holocaust, 
 så han fortrænger sin underbevidstheds sadisme mod de gamle og
 fortier,
 at kun Thyra har empati og opskrift på at nedbringe behandlervæsenets
 grusomhed
 Hun evner noget praktisk og gør det, hvormange politikere kan det?
 Hendes institution har normalt budget. Så hun beviser at paradisagtige
 reformer intet koster
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 10:35 |  
  |  
 
            Den 09-02-2011 02:19, Bo Warming skrev:
 > On Wed, 09 Feb 2011 00:25:11 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk>  wrote:
 >>
 >>>> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >>>> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >
 >   Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.
 Det skal nok komme. Jeg hørte en rammende karakteristik
 af Jørgen Poulsen i går, han kom ind i NA som en Gud,
 og gik ud som en klovn.
 >>> Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 >>> plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 >>> specialister og er hævet over infighting
 >>
 >> Ja, lad os se.
 >
 > For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
 > fejlcitering af Poulsgaard.
 Indrømmet jeg lavede en fejl i citatet, det var
 naturligvis, 'skal A vælge mellem frihed og sult,
 så vælger A, ...
 Ud over Poulsgaards politiske vittigheder, mere eller
 mindre frivillige, var der jo ikke meget ved personen,
 som politiker i praksis.
 Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
 genial.
 > Vidal undlader at kommentere hendes hovedsag - at gamle ikke skal
 > tvinges til bleer
 Jeg vil skide på de bleer.
 > Her har Vidal en medskyld i et kæmpeonde a la Holocaust,
 Hehe, jo. En yderst rimelig sammenligning.
 > så han fortrænger sin underbevidstheds sadisme mod de gamle og
 > fortier,
 Det tror jeg ikke, flere af mine bedste venner er
 gamle.   
> at kun Thyra har empati og opskrift på at nedbringe behandlervæsenets
 > grusomhed
 Ja, vi takker Gud for, hendes genialitet nu kan spredes
 ud til hele folket.
 > Hun evner noget praktisk og gør det, hvormange politikere kan det?
 Det er et godt spørgsmål. DJØF'erne er jo ikke kendt for
 deres praktiske viden om noget som helst.
 > Hendes institution har normalt budget. Så hun beviser at paradisagtige
 > reformer intet koster
 Under et panser af fedt, hviler der et hjerte af guld?
 Maranatha!
 -- 
 Venlig hilsen,
 Villy Dalsgaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Martin Larsen (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  09-02-11 11:43 |  
  |  
 
            On 02/09/2011 10:34 AM, Vidal wrote:
 > Den 09-02-2011 02:19, Bo Warming skrev:
 >> On Wed, 09 Feb 2011 00:25:11 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
 >>>
 >>>>> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >>>>> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >>
 >> Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.
 >
 > Det skal nok komme. Jeg hørte en rammende karakteristik
 > af Jørgen Poulsen i går, han kom ind i NA som en Gud,
 > og gik ud som en klovn.
 >
 >>>> Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 >>>> plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 >>>> specialister og er hævet over infighting
 >>>
 >>> Ja, lad os se.
 >>
 >> For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
 >> fejlcitering af Poulsgaard.
 >
 > Indrømmet jeg lavede en fejl i citatet, det var
 > naturligvis, 'skal A vælge mellem frihed og sult,
 > så vælger A, ...
 >
 > Ud over Poulsgaards politiske vittigheder, mere eller
 > mindre frivillige, var der jo ikke meget ved personen,
 > som politiker i praksis.
 >
 > Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
 > genial.
 >
 "den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"
 Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Vidal (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  09-02-11 12:13 |  
  |  
 
            Den 09-02-2011 11:42, Martin Larsen skrev:
 >>
 >> Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
 >> genial.
 >>
 > "den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"
 Den stammer nu fra hans oplæsning af Kristian Bjørnkær
 fra folketingets talerstol, såvidt jeg ved.
  > Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne   
Nu ikke så ond mod Bo. Han bliver deprimeret, selv om
 ord ikke kan såre ham.
 -- 
 Venlig hilsen,
 Villy Dalsgaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Bo Warming (10-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  10-02-11 00:52 |  
  |  
 
            On Wed, 09 Feb 2011 12:12:39 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
 >Den 09-02-2011 11:42, Martin Larsen skrev:
 >>>
 >>> Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
 >>> genial.
 >>>
 >> "den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"
 >
 >Den stammer nu fra hans oplæsning af Kristian Bjørnkær
 >fra folketingets talerstol, såvidt jeg ved.
 >
 > > Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne   
>
 >Nu ikke så ond mod Bo. Han bliver deprimeret, selv om
 >ord ikke kan såre ham.
 Jeg blir deprimeret når jeg har brugt en sommer på at opbygge et
 plankeværkskunstærk med liberalilstisk budskab og SF-pampere og politi
 kræver fjernelse - men så vælger jeg Thyra Frank kuren et enkelt glas
 vin og det går over
 Kommunens ord sårede FORDI DE VAR FORSYNET MED TRUSSEL OM HÆRVÆRK (som
 jeg nu selv har måtte udføre)
 Mht Lyriks og Martins ord, så er deres dårlige reklame jo bedre end
 ingen. Faktuel debat foretrækkes, for den unødvendige hudsvamp som
 bleer gir, er et emne der fortjener saglighed
 At jeg pga mit DNA har stærk kropslugt uanset vaskehyppighed, er en
 sag som ikke påfører nogen smerter eller gene sammenlignelig med
 bleers
 Jeg ved jo godt at når VidalMartin nazihetzer mod mine ord så må jeg
 have ramt plet og modargumentation er umulig så mudder=falliterklæring
 blir nødvendig 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Bo Warming (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  09-02-11 23:57 |  
  |  
 
            On Wed, 09 Feb 2011 11:42:59 +0100, Martin Larsen
 <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 >On 02/09/2011 10:34 AM, Vidal wrote:
 >> Den 09-02-2011 02:19, Bo Warming skrev:
 >>> On Wed, 09 Feb 2011 00:25:11 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
 >>>>
 >>>>>> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
 >>>>>> overgå kuglekasteren i tossede forslag.
 >>>
 >>> Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.
 >>
 >> Det skal nok komme. Jeg hørte en rammende karakteristik
 >> af Jørgen Poulsen i går, han kom ind i NA som en Gud,
 >> og gik ud som en klovn.
 >>
 >>>>> Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
 >>>>> plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
 >>>>> specialister og er hævet over infighting
 >>>>
 >>>> Ja, lad os se.
 >>>
 >>> For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
 >>> fejlcitering af Poulsgaard.
 >>
 >> Indrømmet jeg lavede en fejl i citatet, det var
 >> naturligvis, 'skal A vælge mellem frihed og sult,
 >> så vælger A, ...
 >>
 >> Ud over Poulsgaards politiske vittigheder, mere eller
 >> mindre frivillige, var der jo ikke meget ved personen,
 >> som politiker i praksis.
 >>
 >> Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
 >> genial.
 >>
 >"den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"
 Den linie havde en dansk digter indsat i børnesang og fået statsstøtte
 til sin udgivelse
 At skoler pressede sådant ned over børnene var han modstander af og
 fik serveret med fiin humor - for forældre ejer børnene og bør
 respekteres
 >Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne   
Der var klog frihedstrang a la Lotte Frank i Poulsgaards lovforslag og
 hans revy-job viste at han ikke var snobbet men gerne legede  med i
 rød underholdning, hvilket gjorde ham endnu mere folkekær
 Jeg eksperimenterer ingeniørmæssigt med bedre løsninger end toilet når
 alder gør tingene problematiske.
 Helt som hos Poulsgaard er tanken at man skal aldrig skamme sig over
 andet end vold,tyveri og løgn
 Hvem er uenig i det?
 Nogle er gode til at få andre til at føle sig godt tilpas.Andre er
 ikke. Pollitikere skal bedømmes på lovforslag og her var
 ex-kommunisten Poulsgaard ikke  stiv og musliminviterende som fx Ole
 Sohn. De bedste dele af DF bygger videre på det nybrud som han var med
 til
 Væsentligt i disse dage bør være "Hvordan kan Thyra Frank nedbringe
 sit sygefravær til 1,5% ved at lade personale og patienter spise
 sammen" ? Og når hun kan lade bleer være frivillige, hvorfor kan ikke
 alle?
 Tør vi holde op at lade plejehjem være kz-agtige eller skal vort
 selvhad blive ved at gå ud over de døende? Har kan vi i DK gøre noget
 som andre kan lære af- hvilket ikke er sket siden HCAndersen
 Skal vi fortsat vise morfar foragt om at han ødelægger møblerne hvis
 ikke bletortur?
 Thyra er ikke en dyr velmener. Hun klarer alt på normalbudget og
 danskere er for første gang tilfredse med hvad de får for
 skattepengene. Ros til LA for mod til at afvise skrankepaveri
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  09-02-11 05:00 |  
  |   
            On 9 Feb., 12:09, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
 >
 > > Ja. En troll er du. Undg r beh ndigt at svare p de ubehagelige sp rgsm l,
 > > og n jes med at bruge krybdyrhjernen. Men det er du til geng ld rigtig god
 > > til. Din gud er sikkert stolt af dig og dine menneskelige egenskaber. Din
 > > plads i evigheden ved siden af Jesus *er* sikret. Det kan der ikke herske
 > > tvivl om. Og s er resten jo li'ssom ligemeget - ikke Villy Dalsgaard?
 >
 > Du har ikke fattet meget af kristendommen. Din
 > tilknytning til LA tyder p , du heller ikke har
 > fattet s meget af politikken.
 
 Nå - ja. Villy Dalsgaards standard svar når snakken falder på
 kristendom. "Du har ikke fattet meget af kristendommen." Hvorefter
 Dalsgaard lyver, citatfusker og forsøger at devaluere efter bedste
 evne :)
 
 Villy Dalsgaards specielle version af kristendommen går ud på, at Gud
 har stillet så store krav og forventninger til ham, at han ligeså godt
 kan oppgive at forsøge at indfri dem. Han´s håb er frelsen -
 
 De skumle jøderne har forfalsket GT og har skrevet Jesus ud af bogen.
 Derfor skal man ikke sætte lid til de originale hebraiske skrifter,
 men holde sig til de kristne tilrettelser. Og man må ikke misforstå
 rækkefølgen og forstå tingene sådan, at de kristne har skrevet Jesus -
 ind i GT. De græske oversættelser er nemlig ældst :) Osv. osv -
 
 Men selv med kristne ,fuskerier, tilrettelser eller "korrektioner",
 alt efter temperament, er GT alligevel jødernes. Det er vist
 nogenlunde det.  Villy Dalsgaards kristendom fordrer ingen
 studenterhue. Tværtimod -
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |