CEPOS finder hjælp udefra
Fra : Lyrik

Dato : 06-02-11 17:49

Meget betegnende i et firma som hedder "DREAM", man kunne fortsætte
"CEPOS DREAM on!" Ud fra luftige fremskrivninger kommer man frem til
at indvandrene koster mange penge.I forvejen ved CEPOS at de ældre er
en byrde- ja ret beset er hele den danske befolkning en stor byrde for
landet.

Rænketanken "CEPOS" spinder sine rænker sammen med "Liberal Alliance"-
Indvandrene bliver ikke ved at være indvandrere, de bliver efterhånden
danske statsborgere og danskere i al almindelighed.
Bare se på tyrkerne. der findes snart ikke en tyrker tilbage i
Danmark. De er blevet danskere. Nogle af dem medvirkede i serien
"Lykke" hvor rengøringskonen bliver stemplet som tyv, fordi en chef
ikke kan finde sin lighter!

Min ven som knokler hårdt i flere firmaer blev ringet op. "Du skal
ikke møde på jobbet! For der er forsvundet medicin i din vagt!"
Jeg kender ham og ved at han aldrig i sin vildeste fantasi ville gøre
sådan noget. Næh men han var en bekvem syndebuk! Ligesom de navnløse
fremskrevne indvandrere som koster Danmark mange milliarder.

Det der konkret har kostet Danmark mange milliarder er uansvarlige
banker og finansspekulanter. Men det holder rænketanken "CEPOS" deres
kæft med! Deres opgave er at være skohorn for endnu engang spekulanter
der skal knuse danske tæer i for små sko!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 02:42

On Sun, 6 Feb 2011 16:48:48 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>kæft med! Deres opgave er at være skohorn for endnu engang spekulanter
>der skal knuse danske tæer i for små sko!

"Små sko" eller snæversyn ku man beskylde tyskerne for i 1935, men
pointsystem og påpegning af uberettigede udgifter til muslimer, der er
uintegrabla og magtgrådige, voldelige og farlige, DET HANDLER OM VOR
KULTURS OVERLEVELSE

Fra : DADK

Dato : 08-02-11 03:27

Lyrik wrote:
> Meget betegnende i et firma som hedder "DREAM", man kunne fortsætte
> "CEPOS DREAM on!"

Gør du nogle gange bare en minimal indsats for at sætte dig ind i de
ting du digter omkring?

Fra : N_B.DK

Dato : 08-02-11 10:28

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message
> Gør du nogle gange bare en minimal indsats for at sætte dig ind i de
> ting du digter omkring?

Manden er lystløgner, så enkelt kan det siges.

--
MVH. N_B_DK