DR har fundet en ny direktør
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-02-11 17:51

Og i klar strid med både Bibelen og Koranen er den udvalgte en kvinde. En
Kvinde!!!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1499821.ece

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-02-11 18:10

Den 06-02-2011 17:51, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> Og i klar strid med både Bibelen og Koranen er den udvalgte en kvinde. En
> Kvinde!!!
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1499821.ece

Det kan dårligt blive værre, så hvorfor ikke tyvstarte en evt.
kvoteordning som dog er politisk korrekt.

- cep

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-02-11 18:34

On Sun, 6 Feb 2011 17:51:17 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Og i klar strid med både Bibelen og Koranen er den udvalgte en kvinde. En
> Kvinde!!!
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1499821.ece

Hun er garanteret mindst dobbelt så intelligent som dig, din skide racist.

Fra : 1@'

Dato : 06-02-11 18:44

hvad er det dobbelte af nul?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 09-02-11 23:52

Den 06-02-2011 18:34, S.A.Thomsen skrev:

> Hun er garanteret mindst dobbelt så intelligent som dig, din skide racist.

som etnisk dansk, ikke blød men udkogt, mand, skammer jeg mig allerede.
Jeg er sikkert kulturelt predisponeret for at "købe sex" fra uskyldige
prostituerede kvinder (altså udøve moralsk voldtægt), så der må jeg også
skamme mig, for det er sikkert ganske vist at jeg som "kulturel" mand
blot ønsker at mishandle kvinder fordi jeg er født uden bryster.
De samme bryster og bestemte kvindelige organer til reproduktion er af
uransagelige årsager undtaget fra den socialkonstruktivistiske virkelighed.
Men jeg skammer mig ihvertifald!! Kald på bamse og kylling!

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-02-11 00:19

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> uransagelige årsager undtaget fra den socialkonstruktivistiske
> virkelighed. Men jeg skammer mig ihvertifald!! Kald på bamse og

LOL

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-02-11 19:54

\(¯`·.ž P.N. ž.·Ž¯\) wrote:

> Og i klar strid med både Bibelen og Koranen er den udvalgte en kvinde.
> En Kvinde!!!
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1499821.ece

Har Koranen noget mod DJØF'isering?

--
Jesper Lund

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 09-02-11 23:59

Den 06-02-2011 19:54, Jesper Lund skrev:

> Har Koranen noget mod DJØF'isering?

Det tror jeg faktisk at den har.

Men så længe imamer beholder magten er det ikke interessant.
Hverken i Iran, Egypten eller Malaysia.

- cep

Fra : kk

Dato : 07-02-11 08:45

Den 06-02-2011, skrev (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯):
> Og i klar strid med både Bibelen og Koranen er den udvalgte en kvinde. En
> Kvinde!!!
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1499821.ece

Heldigvis, er det hverken Bibelen, Koranen eller dig, som skal afgøre,
hvem der skal være generaldirektør i DR.
mvh
kk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 00:00

Den 07-02-2011 08:45, kk skrev:

> Heldigvis, er det hverken Bibelen, Koranen eller dig, som skal afgøre,
> hvem der skal være generaldirektør i DR.
> mvh
> kk

Det ville da være fedt hvis det var MIG der bestemte.. men det er så kun
min mening.

- cep