USA leverede korn til Lenin
Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-11 23:53

   USA leverede korn til Lenin
Mens UK angreb den ny russiske kommuniststat og hjalp den hvide hær
mod den røde, var amerikansk jødisk finans flink til at låne penge til
Lenin, har jeg længe hørt fra moderate revisionister der forsikrede at
den viden slet ikke er kontroversiel

De suppleres nu med samme ord om, at korn sendtes fra USA til USSR
til at afværge hungersnød da kulak-bønder udryddedes
Præriens potential i USA var netop mangedoblet pr traktorer og
kunstgødning og i dag leverer de jo mad i mega-mængder til både Afrika
og andre ulande der har fået ødelagt landbrug af ulandshjælp.

Sort på vidt har jeg læst om en million Detroit-lastbiler som var
afgørende for at Stalin ku generobre Stalingrad - i et populært
fotoillustreret videnskabeligt internationalt flerbindsværk om WW2
som mange danske biblioteker købte ca 1975

USSR har nærmest været vasalstat til USA 1917-1945 og det passer jo
fint med at USA leverede hemmeligheder om abombe og sateltopsendelse
og Cubakrise var aftalt spil der sku skræmme kongres til mindre
isolationisme og større rustningsudgifter og NASA