On Thu, 9 Aug 2001 17:50:18 +0200, "Jesper Yde" <jesper.hansen3@e-box.dk> wrote:
>Min ADSL forbindelse var nede (væk/slukket/kaput) i 21 dage, pga. at TDK i
>bogstaveligste forstand havde trukket mit ADSL stik ud af fordelerboksen ved
>en fejl.
>
>WOL påstår nu at de ikke har noget ansvar og derfor ikke vil refundere
>pengene for de 21 dage uden forbindelse, fordi der i deres betingelser står
>at de intet ansvar har hvis en af deres leverandører laver en fejl.
>
>Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes ligesom ikke det er rimeligt
>at betale for 3 uger hvor jeg ikke har fået leveret en vare. Hvorfor varen
>ikke er leveret kommer ikke mig ved - men hvis jeg ikke har fået den, skal
>man vel ikke betale for den?
>
>Er det bare min retfærdighedssans der er skæv eller har andre oplevet det
>samme?
Næ, i dette tilfælde synes jeg ikke at din retfærdighedssans fejler. Det er helt
klart hvorfor du føler dig snydt og det, mener jeg også at du har al mulig god
grund til.
Jeg kender ikke til de kundebetingelser som WOL/Tiscali arbejder med men, hvis
de er som du skriver så er der nok ikke, så meget de skal gøre for dig i den
forbindelse.
At de så burde gribe sagen an på en helt anden måde, kan der ikke være delte
meninger om.
Efter min helt personlige mening burde de, godtgøre dig abonnementsudgiften for
de 21 dage, hvor du var uden ADSL og så senere gøre krav gældende overfor TDC
som jo åbenbart er den store synder i denne sag.
Jeg synes det er meget uheldigt at du sidder der, som en lus mellem 2
negle(undskyld udtrykket), men jeg mener at der er al mulig grund til at
fortsætte med denne sag på den ene eller anden måde.
Søg at få kontakt med nogen der er noget ved musikken hos de 2 bemeldte firmaer,
og spørg om de kan forklare det rimelige i din situation.
Hvis ikke det hjælper noget er der jo den mulighed, at du henvender dig til en
gratis advokatservice som f.eks
www.familieadvokaten.dk eller tilsvarende.
Det kan muligvis også hjælpe med, en henvendelse til pressen - eller ihvertfald
true med det hvis ikke der sker noget.
Pøj-pøj med det.
--
Med Venlig Hilsen - Andreas
"Please do. And I'll state for the record that I may answer, if
I do, in one of two ways: I will either give a short, piqued,
useless answer that says "this is a stupid question, RTFM", [...]"