Demo "presser" Mubarak IN THEIR DREAMS
Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-11 21:09

Demo "presser" Mubarak IN THEIR DREAMS
At hæren ikke slår hårdt med på gade-pøblens lovbrud i Cairo, betyder
ikke, at den har skiftet side.
Formodentlig tænker han som Frederik den Store
"Lad folk sige hvad de vil, og jeg gør, hvad jeg vil
"Hvis folk tror det regerer, vil det lade sig regere"

Vore islamist-venlige og Israel-fjendtlige medier overreagerer ved at
påstå, at ægyptere fra fattigt slum har vundet og fået magt
Mubarak-typer og Sadat-typer sidder måske helt uændret stærkt på
magten, og når et valg kommer, så er det næppe et frit valg