Har du det FEDT fede?
Fra : Grisen Pigson

Dato : 05-02-11 04:40

Hi,

Bare en personlig kommentar til en 'bekendt'

Føj f h...

€8P}

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-02-11 12:47

"Grisen Pigson" skrev i meddelelsen

>Hi,
>
>Bare en personlig kommentar til en 'bekendt'
>
>Føj f h...

Send ham en mail i stedet

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-11 14:37

On Sat, 5 Feb 2011 03:40:08 -0800 (PST), Grisen Pigson
<pjc@peterchristensen.eu> wrote:

>Hi,
>
>Bare en personlig kommentar til en 'bekendt'
>
>Føj f h...

Cæsar dagde JEG VIL HA FEDE MENNESKER OMKRING MIG
de et harmoniske vindere uden munkens nag og nid

Livet er for kort til askese

(og det ærgrer mig jeg ikke blev ryger - intet menneskeligt bør være
dig fremmed , skrev Terents og Cicero

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-02-11 06:37

Den 05-02-2011 12:40, Grisen Pigson skrev:
> Hi,
>
> Bare en personlig kommentar til en 'bekendt'
>
> Føj f h...
>
> €8P}

Klamme dyr.. da min hund løb tør for batterier var i pisseligeglade!
Jeg hader jer!
Og nu er min mor og far skilt!

- Duracell-barnet