Ohh at være en Høne/to be or not to be
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-08-01 16:50

sad og prøvede at definere livet ud fra hvad jeg mener at jeg ved -
uden dog at få slåed nogen krølle på halen(nå konklusion) der er en
eller anden latisnk tale der går på noget med ecco homo og noget mere
der forsøger at definere kreteriet for menskelige eksikestens

som lyder

jeg tænker derfor er jeg

prøvede så at se hva jeg ellers kunne fylde det fornuftige kreterie ud
med.

og gnavede mig ind til navlen jeg elsker derfor lever jeg

prøvede så at gå over på den ande side af vejen og kikke på det jeg
ikke forstod :
jeg har et erhverv går på krusus og har en ægtefælle : jeg kan
identifisiseres.

jeg kan ikke lige huske resten af teksten til kom larsens
genfortolkning af Ohh at være en Høne fra 5 eifel - men i stemning og
lyrik passede den meget godt til mit sæt af tanker - selv om det
rigemeligtvis skal anføres jeg ikke kan fordrage keyborads-undtaget
når det bruges af Pink Floyd & Doors.

for en go ordens skyld så er begreberne tanker elsker & ægtefælle ikke
tillagt nogen hverken negativ eller posiktiv substans i dette indlæg -
da jeg helmer til anskuelsen at kvaliteten og følserne der er
forbundet med dette - ikke forandre begrebets real størelse.

bedste hilsner
Bo.