Med DF på hospitalet
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 11:28

DF er ikke så meget for laboranter.

http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Slagelse/2011/02/04/074128.htm®ional

Så må de jo undvære deres blodprøver og måske blive jehovas vidner.

"- Vi ser kun på faglighed og anser det ikke som en hæmsko, at folk har en
særlig religiøs overbevisning. Desuden skal vi jo afspejle det danske
samfund, siger Anders Wang Maarbjerg til Sjællandske."

Præcist. DF gider ikke faglighed; De vil bare brokke sig, igen og igen.
Trist.

Fra : Mendoza

Dato : 04-02-11 16:18

?

"Thomas M" skrev i meddelelsen

[...]

Så det vil også være ok med dig at hospitalspersonale er iført Ku Klux Klan
huer, hagekors armbind, koreahue med hammer og segl, fjerprydelser, m. m?

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 17:03

"Mendoza" skrev i meddelelsen

>Så det vil også være ok med dig at hospitalspersonale er iført Ku Klux Klan
>huer, hagekors armbind, koreahue med hammer og segl, fjerprydelser, m. m?

Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

Fra : Mendoza

Dato : 04-02-11 17:12

?

> [...]

>huer, hagekors armbind, koreahue med hammer og segl, fjerprydelser, m. m?

Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

Lige over.....

Fra : 1@'

Dato : 04-02-11 17:12

On Fri, 4 Feb 2011 17:03:20 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"Mendoza" skrev i meddelelsen

>Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

hvorfor mener du det skal være tilladt offentligt ansatte at promovere
private politiske/religiøse budskaber i arbejdstiden -?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ralph

Dato : 04-02-11 18:14

"1@'" <11'@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
> hvorfor mener du det skal være tilladt offentligt ansatte at promovere
> private politiske/religiøse budskaber i arbejdstiden -?

Promovere? Må jødiske læger ikke være omskåret? Så længe den muslimske
laborant eller den jødiske læge ikke kræver at DU skal bære tørklæde/blive
omskåret kan jeg virkelig ikke se noget problem. Så vidt jeg ved går alle
danske sygeplejersker rundt med et kors.

--
Ralph

Fra : Fister

Dato : 04-02-11 19:31

Ralph formulated on Friday :
> [...]

> omskåret kan jeg virkelig ikke se noget problem. Så vidt jeg ved går alle
> danske sygeplejersker rundt med et kors.

Går jødiske læger rundt med pikken bar, så man ikke kan undgå at blive
konfronteret med det?
Kai

Fra : N_B.DK

Dato : 04-02-11 19:44

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "1@'" <11'@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
>
> Promovere? Må jødiske læger ikke være omskåret?

Hvor mange jødiske læger render rundt med pikken fremme?

Jeg er ved at tro du er dummere ned de mink du holder dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 09:33

"Ralph" skrev i meddelelsen

> [...]
>omskåret kan jeg virkelig ikke se noget problem. Så vidt jeg ved går alle
>danske sygeplejersker rundt med et kors.

Præcist.

Sikke stille det trollende @ pludselig blev.

Fra : N_B.DK

Dato : 05-02-11 09:39

"Thomas M" <not_here> wrote in message
> Præcist.
>
> Sikke stille det trollende @ pludselig blev.

Så @ skal altså også spørge om hvor mange jødsike læger der render rundt med
pikken fremme før I 2 galninge indser at I nok har dummet jer lidt mere end
normalt?

--
MVH. N_B_DK

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 12:20

On Sat, 5 Feb 2011 09:33:27 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"Ralph" skrev i meddelelsen

>Præcist.

hvad har "Så vidt jeg ved" med sagen at gøre?

>Sikke stille det trollende @ pludselig blev.

jeg venter såmænd bare på DIT svar

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 13:27

"1@'" skrev i meddelelsen

>hvorfor mener du det skal være tilladt offentligt ansatte at promovere
>private politiske/religiøse budskaber i arbejdstiden -?

Fordi det ikke rager hverken dig eller mig om folk bærer tørklæde eller kors
om halsen, på arbejdspladsen. Hvis folk ellers er fagligt kompetente, så er
det irrelevant om de
bærer et tørklæde. Og nej - det er dårlig stil at rende rundt med armbind
med hagekors på arbejdspladsen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 13:34

On Sat, 5 Feb 2011 13:26:51 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
> det irrelevant om de
> bærer et tørklæde. Og nej - det er dårlig stil at rende rundt med armbind

HVAD er forskellen på tørklæder, klaphatte, kalotter, naziarmbind eller
trøjer der reklamerer for et politisk parti eller en fodboldklub.?

PERSONLIGE politiske/religiøse holdninger hører IKKE hjemme på
arbejdspladsen.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 14:37

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>PERSONLIGE politiske/religiøse holdninger hører IKKE hjemme på
>arbejdspladsen.

Det er en skam at din mening er fuldstændig ubetydelig i denne sammenhæng.
Du er jo aldeles harmløs.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-11 13:47

Thomas M <not_here> wrote:

> [...]
> om halsen, på arbejdspladsen. Hvis folk ellers er fagligt kompetente, så er

Sundhedsministeriet har ellers netop afgjort, at patienter er
berettigede til at afvise behandling af sådant personale, der
demonstrativt fremviser deres islamistiske agenda.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 14:43

On Sat, 5 Feb 2011 13:47:28 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Sundhedsministeriet har ellers netop afgjort, at patienter er
>berettigede til at afvise behandling af sådant personale, der
>demonstrativt fremviser deres islamistiske agenda.

eneste ordentlige og administrerbare løsning er naturligvis at forbyde
offentligt ansatte at promovere egne politiske/religiøse holdninger i
arbejdstiden

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-11 15:11

1@' <11'@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> eneste ordentlige og administrerbare løsning er naturligvis at forbyde
> offentligt ansatte at promovere egne politiske/religiøse holdninger i
> arbejdstiden

Som i Dansk Supermarked ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 15:20

On Sat, 5 Feb 2011 15:11:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Som i Dansk Supermarked ...

ingen anelse -

og hvor mange offentligt ansatte er der hos dansk supermarked -

jeg mener man bør skelne mellem privat- og offentlig ansættelse

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 14:41

On Sat, 5 Feb 2011 13:26:51 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"1@'" skrev i meddelelsen

>Fordi det ikke rager hverken dig eller mig om folk bærer tørklæde eller kors
>om halsen, på arbejdspladsen. Hvis folk ellers er fagligt kompetente,

hvis faglighed skulle være kriteriet - så burde ordentligt uddannede
personer i særdelelshen inden for sygehussektoren have lært at for at
berolige den syge som af mange grunde kan være nervøs bør de udstråle
faglighed og kompetence - ikke rende rundt som reklamesøjler for
hverken det ene eller andet

>så er
>det irrelevant om de
>bærer et tørklæde. Og nej - det er dårlig stil at rende rundt med armbind
>med hagekors på arbejdspladsen.

nu er du jo ude i noget fuldstændig subjektivt -
nemlig din personlige mening -

skal en person have lov til at rekalmere for koran-fascime -
kan man naturligvis ikke nægte næste person ret til at reklamere for
nazismen -

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 10:15

On Fri, 4 Feb 2011 18:14:00 +0100, Ralph wrote:

> [...]
> omskåret kan jeg virkelig ikke se noget problem. Så vidt jeg ved går alle
> danske sygeplejersker rundt med et kors.

Sjældent har jeg læst så meget nonsens.

Du kan sgu da ikke se på en læge om han er omskåret eller ej, medmindre han
er nøgen. For øvrigt er det ikke alle der er omskåret, der er jøder.

Reklamering for personlige politiske/religiøse holdninger, kan folk gøre i
deres fritid. Det har intet at gøre på en (specielt offentlig)
arbejdsplads.

Hvad ville du sige til hvis du skulle behandles af en læge med
hagekors-armbind.?

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 10:31

>Hvad ville du sige til hvis du skulle behandles af en læge med
>hagekors-armbind.?

Flot, flere Hitler kort.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 10:34

On Sat, 5 Feb 2011 10:31:12 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Flot, flere Hitler kort.

Var spørgsmålet for svært.?

PS: Du har ikke fattet hvad "spille hitler/nazi-kortet" betyder og NEJ, jeg
spillede IKKE hitler/nazi-kortet.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 11:13

>Var spørgsmålet for svært.?

Thomsen, du kan ikke stille svære spørgsmål.

>PS: Du har ikke fattet hvad "spille hitler/nazi-kortet" betyder og NEJ, jeg
spillede IKKE hitler/nazi-kortet.

Thomsen, at spille Hitler kortet, har ikke noget at gøre med Godwin citatet
jeg misforstod. Prøv at følge med; Så stærkt går det altså heller ikke.

Dét her, er at spille Hitler kortet:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/HowTo:Play_the_Hitler_card

Du vil gerne lave en kobling med sygeplejersken med tørklædet, til nazister,
fordi du gerne vil koble islam sammen med nazismen. Så pr. default - i din
tankegang - så må sygeplejersken være ligesom en nazist. Skidevære med om
hun overhovedet eller ej er en radikal, fundamental og terrorbombende
islamist som er ude på at binde C-4 om maven og gi' dig en krammer langt ind
i døden; Du og dine har besluttet, at hun er "ligesom nazisterne" fordi hun
har et tørklæde om hovedet. Ergo, er din argumentation sluppet op, og du
spiller Hitler kortet, jvf. ovenstående artikel. Det har således ikke noget
med Godwin artiklen at gøre; Vi er enige om at jeg misforstod den. I
tilfældet om den tørklædebærende sygeplejerske, er du tilgengæld helt væk.
Det er så heldigvis dit eget problem, og noget du selv må rode med.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 11:34

On Sat, 5 Feb 2011 11:13:29 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Thomsen, du kan ikke stille svære spørgsmål.

Måske, men så må selv lette spørgsmål være for svære for dig.

> [...]
>
> Du vil gerne lave en kobling med sygeplejersken med tørklædet, til nazister,
> fordi du gerne vil koble islam sammen med nazismen.

Hvor gør jeg det.?

Jeg har ikke nævnt "sygeplejersken med tørklædet" med et eneste ord.

> Så pr. default - i din
> tankegang - så må sygeplejersken være ligesom en nazist.

Dine sygelige fantasier må du selv rode med.

> [...]
> i døden; Du og dine har besluttet, at hun er "ligesom nazisterne" fordi hun

Din evne til at opdigte stråmænd, er yderst veludviklet.

> [...]
> tilfældet om den tørklædebærende sygeplejerske, er du tilgengæld helt væk.
> Det er så heldigvis dit eget problem, og noget du selv må rode med.

Henvis bare til ET ENESTE sted hvor jeg sammenligner tørklædeklædte
sygeplejesker (eller for den sags skyld muslimer generelt) med nazister.!!!

Det kan du IKKE, for du er så fyldt med løgn, at man kun kan have ondt af
dig.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 13:18

>Henvis bare til ET ENESTE sted hvor jeg sammenligner tørklædeklædte
>sygeplejesker (eller for den sags skyld muslimer generelt) med nazister.!!!

"Der er flere ligheder mellem islam og nazismen, end der er forskelle."

https://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/2624bf0d67c4f286/a9b7ffa7913ed0c8?hl=da&ie=UTF-8&q=s.a.+thomsen+islam+nazisme#a9b7ffa7913ed0c8

Kan du fortælle lidt mere om de ligheder du snakker om her?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 13:28

On Sat, 5 Feb 2011 13:17:44 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
>
> Kan du fortælle lidt mere om de ligheder du snakker om her?

HVOR sammenligner jeg muslimer med nazister.?

Jeg sammenligner ISLAM med nazismen, IKKE muslimer generelt.

Du burde få dine skolepenge tilbage, for du har overhovedet ikke lært at
læse.

At jeg betragter islam som en racistisk ideologi, betyder sgu da heller
ikke at alle muslimer er racister, vel Fjotte Fæhovede.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 14:35

> [...]

>At jeg betragter islam som en racistisk ideologi, betyder sgu da heller
>ikke at alle muslimer er racister, vel Fjotte Fæhovede.

Du er fuld af lort, og du ved det. Ynkeligt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 14:51

On Sat, 5 Feb 2011 14:34:30 +0100, Thomas M wrote:

> Du er fuld af lort, og du ved det. Ynkeligt.

Nå, slap argumenterne op.? )

Dine vanvittige postulater er fejet godt og grundigt af banen.

Kom igen når du har noget at byde ind med.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 15:29

>Dine vanvittige postulater er fejet godt og grundigt af banen.

I dit tilfælde hedder det "under gulvtæppet".

Der er ting jeg er uenig med Jens Bruun i, men mht. dig, har han ramt plet.
Bullseye.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 16:45

On Sat, 5 Feb 2011 15:28:57 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> I dit tilfælde hedder det "under gulvtæppet".

Vrøvl. Jeg har klart tilbagevist dine vanvittige postulater.

> Der er ting jeg er uenig med Jens Bruun i, men mht. dig, har han ramt plet.
> Bullseye.

Nu er han en af de få, der er lige så langt ude som BW, så jeg ser ikke
hans indlæg.

Fra : Mendoza

Dato : 05-02-11 14:53

?

> [...]

>ikke at alle muslimer er racister, vel Fjotte Fæhovede.

Du er fuld af lort, og du ved det. Ynkeligt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Når man tænker på hvor meget rødskrigerne har gjort for at bekæmpe og
forhåne religion, og især kristendom igennem tiderne, (hvilket er helt ok
med mig), og hvor meget de har kæmpet for kvinders ligeberettigelse og
seksuel frigørelse, er det mig en gåde at de røde nu med næb og klør kæmper
for en rascistisk og diskriminerende lovreligion.
Uforståeligt....... men på den anden side viser det jo fint, hvor falske og
egoistiske de røde er.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-02-11 15:02

"Mendoza" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
Der er ikke noget falskhed i at bekæmpe racisme og fremmedhad,
herunder at kæmpe for at opføre sig anstændigt over for religiøse
mennesker. Det er ikke det samme som at man går ind for religion
i det hele taget. Det hedder blot tolerance og respekt - har du
hørt om det?

Fra : 1@'

Dato : 06-02-11 15:16

On Sun, 6 Feb 2011 15:02:02 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>mennesker. Det er ikke det samme som at man går ind for religion
>i det hele taget. Det hedder blot tolerance og respekt - har du

Hvor er respekten for dem som ikke ønsker religiøse/politiske
holdninger promoveret at offentligt ansatte i arbejdstiden?

Hvorfor skal hensynet til religiøse veje tungere end andre hensyn?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-02-11 20:31

"1@'" <11'@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> Hvor er respekten for dem som ikke ønsker religiøse/politiske
> holdninger promoveret at offentligt ansatte i arbejdstiden?
>

> Hvorfor skal hensynet til religiøse veje tungere end andre
> hensyn?

Når jeg køber en plastikpose i en butik, så tvinges jeg ofte til
at se på en reklame for firmaet eller for andre ting -noget som
jeg ikke betaler for med vilje, men som jeg tvinges til ifald jeg
vil kunne bære mine varer hjem når jeg har glemt egne poser
(stof).
Når jeg køber en liter mælk, betaler jeg til Venstre og
Konservastive, fordi betalingen til disse partier kommer fra
erhvervslivet og oprindelig fra mig som kunde. Ingen spørger mig
om jeg ønsker dette -det skal jeg finde mig i hvis jeg vil
overleve i det daglige.
Jeg ønsker ikke politiske holdninger som jeg er imod blive
påtvunget mig som kunde, men det sker alligevel: Via mine
betalinger, bliver jeg medbetaler af Venstre og Konservastives
partier. Jeg kan ikke lade være, da jeg jo er afhængig af at
kunne købe mine varer for at leve. Gør jeg ikke det, kunne jeg
naturligvis forsøge at dyrke min mad selv, men hvor realistisk er
det i dette samfund? Så jeg bidrager mod min vilje til at
opretholde kapitalisternes arbejdssky foretagender. Jeg kan set i
dette lys ikke have ondt af at nogle få mennesker i det
offentlige bærer visse symboler, så længe jeg får hvad jeg har
brug for fra det offentlige i form af lægebesøg,
hospitalsindlæggelser, veje, skoler m.v.

Jeg sætter mine personlige grænser for hvad jeg ikke ønsker at
blive konfronteret med - men disse er endnu ikke nået, også
selvom jeg sagtens kan gætte på at du nok vil komme med om jeg så
vil acceptere folk med naziarmbind. Svaret er: Nej, det vil jeg
ikke -der er mine personlige grænser, og mange andres, overtrådt.
Men at behandle religiøse mennesker anstændigt, er ikke det samme
som at gå ind for deres religion eller religion i det hele taget.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 21:01

On Mon, 7 Feb 2011 20:31:21 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> jeg ikke betaler for med vilje, men som jeg tvinges til ifald jeg
> vil kunne bære mine varer hjem når jeg har glemt egne poser

Nu er det sjældent at butikker er OFFENTLIGE.

> Når jeg køber en liter mælk, betaler jeg til Venstre og
> Konservastive, fordi betalingen til disse partier kommer fra
> erhvervslivet og oprindelig fra mig som kunde.

Sikke noget vrøvl.

Man kunne jo med samme manglende logik sige at der gik penge til
socialdemokraterne, da der sikkert er nogle medarbejdere i produktionen,
som er medlem af en fagforening og dermed støtter "rød stue".

> [...]
> det i dette samfund? Så jeg bidrager mod min vilje til at
> opretholde kapitalisternes arbejdssky foretagender.

Dit vrøvl er jo det rene nonsens.

> [...]
> brug for fra det offentlige i form af lægebesøg,
> hospitalsindlæggelser, veje, skoler m.v.

Dine antipatier overskygger din logiske sans. Du vil garanteret ikke være
tilfreds hvis dommeren der skulle dømme dig i en eller anden retssag,
tydeligt reklamerede for DF.

> [...]
> vil acceptere folk med naziarmbind. Svaret er: Nej, det vil jeg
> ikke -der er mine personlige grænser, og mange andres, overtrådt.

Men du forstår ikke at MANGES grænse er klart overskredet, når offentligt
ansatte tydeligt reklamerer for deres egen religiøse eller politiske
holdninger, i arbejdstiden.

Jeg vil i hvert fald have mig frabedt at den offentlige ansatte jeg skal
snakke med, udstiller politiske eller religiøse paroler af enhver art.

> Men at behandle religiøse mennesker anstændigt, er ikke det samme
> som at gå ind for deres religion eller religion i det hele taget.

Anstændighed er OGSÅ, ikke reklamere for sine personlige holdninger i
arbejdstiden.

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 12:28

On Sat, 5 Feb 2011 11:13:29 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Thomsen,

<klip spildt båndbredde>

Hvorfor mener du "Thomas M" at det er en god ide' at offentligt
ansatte bruger arbejdstiden til at promovere deres private

Fra : 1@'

Dato : 05-02-11 12:24

On Sat, 5 Feb 2011 10:31:12 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Flot, flere Hitler kort.

og igen våser "Thomas M" udenom -

han vil ikke svare på hvorfor han synes det er en god ide' at
offentligt ansatte promoverer private politiske/religiøse holdninger i
arbejdstiden -

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 00:32

Den 04-02-2011 17:12, 1@' skrev:

> hvorfor mener du det skal være tilladt offentligt ansatte at promovere
> private politiske/religiøse budskaber i arbejdstiden -?

Vi skal have en ombudsmand for diskrimination med mindst 18
medarbejdere, og 7 nye medarbejdere i hvert ministerium, og derudover
bør ombudsmanden (som selfølgelig er politisk udpeget) have retten til
at stoppe eller starte en hvilken som helst sag.

Ombudsmanden skal naturligvis ikke blot fokusere på mænd/kvinder men
også pige/drenge legetøj (som er skjult strukturel diskrimination),
trangen hos visse gravide kvinder til at ønske en dreng frem for en
pige, og mulighed for at medicinalt eller terapeutisk tvangsbehandle den
gravide med sådanne afvigende ønsker osv.

- cep

Fra : J. Nielsen

Dato : 05-02-11 00:59

On Fri, 4 Feb 2011 17:03:20 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>"Mendoza" skrev i meddelelsen

>Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

Svar nu på spørgsmålet "Thomas", så ta'r vi den derfra.
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 09:39

"J. Nielsen" skrev i meddelelsen

> Svar nu på spørgsmålet "Thomas", så ta'r vi den derfra.

Hitler kortet blev spillet af "Mendoza" - som nok mest er bitter over at ha'
mistet sin urinslæde.

Iøvrigt er jeg enig i Ralph's indlæg.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-02-11 10:18

On Sat, 5 Feb 2011 09:39:10 +0100, Thomas M wrote:

> Hitler kortet blev spillet af "Mendoza"

Nej det blev det IKKE.

> - som nok mest er bitter over at ha'
> mistet sin urinslæde.
>
> Iøvrigt er jeg enig i Ralph's indlæg.

Det undrer ingen. Du har altid haft "alternative" holdninger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-11 10:28

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d4d0cb1$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hitler kortet blev spillet af "Mendoza" - som nok mest er bitter over
> at ha' mistet sin urinslæde.

Uh, en "Godwin" igen, "Thomas M", eller har du lært lidt af din sidste
kvajert?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 10:50

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

>Uh, en "Godwin" igen, "Thomas M", eller har du lært lidt af din sidste
>kvajert?

Åh, du ved

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 00:14

Den 04-02-2011 17:03, Thomas M skrev:

> "Mendoza" skrev i meddelelsen

> Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

Det var egentlig fair nok.. hvis een undtagelse skal accepteres, så
hvorfor ikke alle.

Skinheads med hagekors i panden, KKK udklædte, mennesker der mener at
nazi armbind er en del af deres identitet, sortklædte som mimrer at alle
myndighedspersoner er facister.. find selv hvor du vil sætte grænsen,
hvor underliggeren er at "ingen må føle sig krænket".

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 01:10

Den 04-02-2011 17:03, Thomas M skrev:

> "Mendoza" skrev i meddelelsen

> Nice trolling. Åbenbart det eneste du kan.

Det var et ok spørgsmål..

Er der grænser for ytringsfrihed? skal religion have særlige
rettigheder? politiske platforme? er det at blive "krænket" i sig selv
et problem eller bare en gang hysterisk newspeak?

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-02-11 18:07

Den 04-02-2011 11:27, Thomas M skrev:
> [...]
> samfund, siger Anders Wang Maarbjerg til Sjællandske."
>
> Præcist. DF gider ikke faglighed; De vil bare brokke sig, igen og igen.

DF hænger på linen som et lod på en fiskestang, og de ved de såmænd godt.
Nu skal de bare manøvrere sig i stilling, så de kan være en del af en
rød regerings bærende underlag uden selv at tabe ansigt, hvilket vil
sige at retorikken er sat på lavt blus.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-02-11 18:48

On 02/06/2011 06:07 PM, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> Nu skal de bare manøvrere sig i stilling, så de kan være en del af en
> rød regerings bærende underlag uden selv at tabe ansigt, hvilket vil

DF har vist ikke interesse i at støtte rødfascisterne.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-02-11 20:32

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> DF har vist ikke interesse i at støtte rødfascisterne.

Næ, de vil hellere støtte blåbloksnazisterne.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 07:27

Den 06-02-2011 18:48, Martin Larsen skrev:

> DF har vist ikke interesse i at støtte rødfascisterne.

DF har netop vist at de støtter hvad som helst der støtter dem selv og
deres noget begrænsede opfattelse af national politik. Igen, igen!

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-02-11 11:06

On 02/10/2011 07:26 AM, Claus E. Petersen wrote:

> DF har netop vist at de støtter hvad som helst der støtter dem selv og
> deres noget begrænsede opfattelse af national politik. Igen, igen!

*DF er eneste parti der går ind for den danske nations bevarelse*

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 10-02-11 11:08

Den 10-02-2011 11:06, Martin Larsen skrev:

> *DF er eneste parti der går ind for den danske nations bevarelse*

Gad vide om man kunne forestille sig, at du går ind for
det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-02-11 11:15

On 02/10/2011 11:08 AM, Vidal wrote:

> Gad vide om man kunne forestille sig, at du går ind for
> det?

Uddyb venligst (uden at mumle i skægget)

Fra : Vidal

Dato : 10-02-11 11:25

Den 10-02-2011 11:14, Martin Larsen skrev:

> Uddyb venligst (uden at mumle i skægget)

Vil du støtte DF i det? Du plejer gratiøst at undgå
spørgsmål om hvem du stemmer på.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-02-11 11:42

On 02/10/2011 11:24 AM, Vidal wrote:

> Vil du støtte DF i det? Du plejer gratiøst at undgå
> spørgsmål om hvem du stemmer på.

Jeg er altid /graciøs/ og gratificerende

Fra : Vidal

Dato : 10-02-11 13:05

Den 10-02-2011 11:41, Martin Larsen skrev:

> gratificerende

Er det faktisk et ord på dansk eller er det en anglicisme?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-02-11 13:18

On 02/10/2011 01:04 PM, Vidal wrote:

> Er det faktisk et ord på dansk eller er det en anglicisme?

Lider du lidt af ADHD?

Fra : Vidal

Dato : 10-02-11 14:00

Den 10-02-2011 13:17, Martin Larsen skrev:

> Lider du lidt af >

Er det en diskussionsteknik at besvare et spørgsmål
med et spørgsmål.

> ADHD?

Jeg er ihvertfald ikke diagnosticeret, som sådan.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 22:41

> Uddyb venligst (uden at mumle i skægget)

Du taler jo sort.. uddyb!

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-02-11 22:40

> *DF er eneste parti der går ind for den danske nations bevarelse*
>
> Mvh
> Martin

og det baserer du på 10 års vanvittige udmeldinger og støtte af danmarks
mest magtfuldkomne og arrogante regeringsparti siden.. nogensinde!

- cep