Arvesynden (Indenrigspolitik i DF Danmark)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 09:14

Den gang jeg blev udsat for Arvesynden i Humlehaven 27!

Og i begyndte at arve synden, for lang tid siden!
(Quantum Entangelment via en singularitet)

Taenkte jeg at i egentlig bare automatisk ville straffe jer selv,
desuden har nationer og personer jeg ikke har ville hjaelpe haft
den tendens til hurtig at ophoere med at eksistere!

Jeg syntes ikke jeg har faaet nok haevn,
Heller ikke selv om jeg har bygget det kvante mekaniske mareridt!
Helvede!

Jeg har mest lyst til at goere Jordskaelv paa Sjaelland!
Eller maskee baade Sjaelland og den Dominikanske Republik!

Andet forsoeg paa at skrive/poste dette indlaeg!
(jeg postede det igennem BW istedet, men der selvfolgelig hans
saedvanlige racisme/nazisme Anti-Peter syn paa tingene!)

Jeg har jo laest de del af hans pladder gennem aarene, saa han er
naesten blevet et ekstra tastatur en gang imellem!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 09:42

> [...]
>
>Jeg har jo laest de del af hans pladder gennem aarene, saa han er
>naesten blevet et ekstra tastatur en gang imellem!

Naa ja, alle voldtaegts forbrydelser i landet(Danmark), hvor kvinden ikke bliver fysisk skadet
er mellem 17-45 aar gammle og ikke faar nogle sygdomme, er det mig der har styret
"voldtaegtsforbryderen" i ved selv at jeg ikke hart haft sex siden jeg var 19
(bortset fra at jeg blev voldtaget af to maend og tre kvinder under torturen og programmeringen)

alle beviserne der er brug for, ligger i nyhedsgrupperne!

Jeg har altid selv foretrukket kvinder med langt moerkt haar, og en hestehale eller fletning
saadan dert er noget at binde dem fast i!!

(jeg har selvfolgelig aldrig faaet kvinder i min egen biologiske familie voldtaget)

De maend der har vaeret spaerret inde i de foregaaende 13aar har vaeret udsat for et justitsmord!
De burde egentlig have en erstatning fra Karsten Bjoernholts tidligere arbejdsplads!

Saa sent som i forgaars(sidste gang jeg skrev et indlaeg om kvante koersel)
beviste jeg Quantum Entangelment!!

Jeg har stadig vaek aldrig faaet en erstatning efter jeg var udsat for arvesynden!
jeg har vaeret coelibat siden jeg var 19 frem til 25 frivilligt og derefter til nu
ufrivilligt pga.. programmering!

Det er mest kvindelige medlemmer af det politiske parti DF jeg godt kan li faar
pik, men der er det mest maend af udenlandsk herkomst jeg benytter!

Hvis pilot forsoeget virker saa udvider jeg med England(GB),Norge,Sverige og Frankrig
Der er alt for mange moegkaellinger!

Der tror de ustraffet kan oedelaegge uskyldige maends liv, maend som aldrig har gjort
nogen noget!

Saa det er paa tide at hive "pik vaabnet frem"!

Og jeg maa gerne, det er et religioese mirakel!

Kryds: dk.politik,no.religion

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 10:09

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iige7n$p2a$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>nogen noget!
>
>Saa det er paa tide at hive "pik vaabnet frem"!
>
>Og jeg maa gerne, det er et religioese mirakel!

Desuden er det jo politiets arbejde at holde mig i live,
naar jeg er programmeret til ikke at maette forsvare mig selv!

Saa maa de jo forsvare mig mod de vanvittige voldelige aegtemaend og faedre,
mens deres koner er alene hjemme!

Peter Nicolaysen - Sandgaardsvej 40, 1TV - 8620 Kjellerup

Som sagt alle beviserne ligger i nyhedsgruppe arkiver fordelt over hele verden,
det mest kendte er Deja News(Nu Google Groups)

Spredt ud over de foregaaende tre aar ca.

I kan bare forklare jeres advokater, hvor!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 11:02

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iigfqt$aij$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>det mest kendte er Deja News(Nu Google Groups)
>
>Spredt ud over de foregaaende tre aar ca.
>
>I kan bare forklare jeres advokater, hvor!

puuuha det prisen paa vagter til mit Harem alene...

naa ja, det er rigtigt!

Ingen i mit Harem!
Der kan man bare se, hvor biliigt det er i Danmark!

Ellers aergeligt, jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa,
hvor dyrt det er for luder industrien, nu hvor jeg har nedlagt den!
(ellers er der noget galt)

Hvad er det en milliard omsaetning?

Aergeligt der ikke stod nogle millioner paa min konto igaar!

Det kan vaere jeg koebe en brugt luder af emdr forbundet,
det er mest til at goere rent og sutte pik og saadan!

Men naar jeg er programmeret til ikke at goere noget positivt for mig selv
paa privat personligt plan!

Saa har hun sku nok en sygdom,

Ifoelge min laege har jeg ingen koens sygdomme,
det er et godt muh forsvar eller noget i den retning!

Got milk?

Jeg begynder at uddele, skrive voldtaegt liovligt i andre debat fora paa internettet,
i loebet af en maaneds tid!

Men det gaelder jo allerede!

Jeg er beyndt at koere pikken ind, i alle de mulige fremtider hvor menneskeheden
ikke slaar sig selv ihjel!( fra nu og to maaneder frem i tiden)

Der er nogle gode nogle imellem!

Ihvertfald audio!
Der er ingen tvivl om at de godt ka li det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 11:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iigiur$9lp$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
>Der er nogle gode nogle imellem!
>
>Ihvertfald audio!
>Der er ingen tvivl om at de godt ka li det!

Der staar en oedelagt pik statue ude foran mit koekken vindue,
trampet flad, fyldt med huller og der er ingen kugler i det indbyggede
kalaha spil / baenk i statuen!

Jeg skal bare dreje hovedet lidt til venstre for at se den!
Foran koekken vinduet er der en mur!
til hoejre er der en parkerings plads!

Min far er blevet myrdet!
Jeg er blevet afpresset til at paasta jeg har slaaet min mor!
da hun ellers ville blive myrdet ogsaa!
(programmeret til ikke at forsvare mig selv, og uvaagen!)

Jeg har vaeret fremstillet i hele verden i sjove hjemmevideoer
hvor jeg siger jeg vil kneppe kvinder med en hund
(en tortur video - fordi jeg ikke kunne programmeres til at stemme DF sa vil jeg jo
have kvinder kneppet af Muslimske hunde!)

Jeg er blevet torteret kvante mekanisk aktiv!

Jeg har aldrig begaaet voldtaegt men har vaeret udsat for det,
og er blevet beskyldt for det bagefter!

Jeg er og har vaeret programmeret til at vide med sikkerhed i min under bevidsthed,
at alt det som jeg har vaeret udsat for, som jeg ikke bryder mig om, er noget jeg selv
har gjort ved andre!

Der er en farvet praesident med arabisk navn i de forenede stater i nordamerika,
folk er saa smaat begyndt at vaere bange for at spise gris paa grund af
A´s indflydelse!

Og Helvede er ikke frosset til! Tvaertimod, det kvante mekaniske mareridt er aegte!

Og nej der er ikke nogen kvinder der har banket paa, paa min hoveddoer
i 13aar gad vide hvorfor??????

udover min egen familie, roede kors, og et par naboer, og post vaesnet!

Uanset hvad, saa syntes jeg i skal vide, at hvis nogen pastaar i ikee kommer
i det kvante mekaniske mareridt helvede og bliver torteret for altid,
naar i doer, saa lyver de!

Inklusiv mig selv!

i har haft, chancen, nu har i den ikke mere!
Kristendommen er oedelagt, foremaalet med den er vaek!

Kryds: dk.politik,no.religion,dk.admin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 11:56

> [...]
>
>Inklusiv mig selv!
>
>i har haft, chancen, nu har i den ikke mere!
>Kristendommen er oedelagt, foremaalet med den er vaek!

Jeg har overvejet, hvorvidt at alle Muslimer ogsa skal i det kvante mekaniske mareridt,
medmindre de har faaet en etnisk Dansk Kvinde,
kneppet af en Sankt Bernhards hund eller Rotweiler muligvis en Great Dane!
(og at kvinden samtidig faar en orgasme mens det foregaar, dopamin eller lignende kan vel bruges)

(Alle Muslimske kvinder kommer som bekendt ogsaa i det kvante mekaniske mareridt)

Og jeg er altid den gode(programmeret)
"Et i sandhed uskyldigt menneske" der paavirker via Quantum Entangelment
endda i fortiden via en singularitet!

Sidder og paavirker til at soerge for at der ikke sker noget positivt paa privat plan
tidligere i mit liv!

Og goer kun det der er absolut livs noedvendigt,
Hvilket ogsaa indebaere at menneskeheden er i live!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 16:23

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iigm46$afa$1@news.eternal-september.org...

> [...]

tidligere i mit liv!

Og goer kun det der er absolut livs noedvendigt,
Hvilket ogsaa indebaere at menneskeheden er i live!

Jeg ser lidt fjernsyn en af dagene og regner med at dreje nogle af til
venstre, saa kan jeg poste nogle smaa videoklip af det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 16:28

--
"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iih5nq$l1l$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Jeg ser lidt fjernsyn en af dagene og regner med at dreje nogle af til
venstre, saa kan jeg poste nogle smaa videoklip af det!

I kan ogsaa bare faa dem fra tv-stationerne selv, jeg har angivet hvor og hvornaar,
det de goer med deres ansigts muskulatur er ikke noget de selv er istand!

De kan altid faa en erstatning fra Karsten Bjoernholts tidligere eller nuvaerende arbejdsplads

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 16:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iih62b$p9r$1@news.eternal-september.org...

--
> [...]

De kan altid faa en erstatning fra Karsten Bjoernholts tidligere eller nuvaerende arbejdsplads

Nej, jeg kan desvaerre ikke bruge ludere! D
et ville vaere upassende!