”Terror” betyder nu ”hate-crime” incl DK m~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-11 08:28

"Terror" betyder nu "hate-crime" incl DK mod DK
Ved strafudmåling bliver mordforsøg værre, når somali-øksemanden
handlede for debattens skyld og ikke motiveret af jalousi-fnidder,
værtshusvold, husspetakler eller lignende personligt.
Helt tilsvarende når en autonom hamrer med en kølle længe mod mit
plankeværk og dets politiske kunst, og når jeg kommer ud for at få
stoppet hærværket, så rettes køllen mod mig og kvæster blodigt.
Der er "bandekrig" mellem de muslim-elskende unge danskere, og DF-fans
som mig, der tør stå frem, og det skabte mordforsøget på mig.
At blødsødne dommere er kommet til fornuft, er nok årsag til, at man
vil straffe hårdere, når et offer har fremmet forbrydelsen ved at
komme i medierne med sin sag, og derfor angribes pga sit synspunkt og
ikke pga sin person. Det svarer til, da man internationalt indførte
"hate-crime" som skærpende omstændighed vedr racevold.
I en internationaliseret verden gør det ingen forskel, om volden er
fra somalier mod dansker eller fra dansker mod dansker.

"Den slags handlinger vil vi ikke finde os i hertillands", sagde den
kvindelige anklager hovedrystende i TV vedr kendelsen om, at det var
terror, da Kurt Westergaard blev angrebet på sin matrikel i den helt
tilsvarende sag med vold mod en symbol-person, der er en berømthed.
Min berømthed startede i 1979, og
mit PR-budskab: "at det er OK at være klam",
har fyldt meget i DR-TV for nylig og havde ca halvårligt fyldt i
TV/avisreportager, læserbreve i årtier og med overvejende fokus på
muslimemnet. Mit plankeværk var stor farvestrålende sag på fremstående
plads i Politiken 10. oktober 2010.
At jeg er tilgængelig for autonome ved at bo i stuelejlighed på
Nørrebro har ført til mindst 60 rudeknusninger over ni år , men jeg er
ikke mere ulykkesfugl end Westergaard ved, at min familie og jeg ikke
har flyttet. At han er JP-tilknyttet betyder, at han hurtigere opnåede
berømthed, men min er mere mund-til-mund, hvad gør den farligst i
bøllekredse.
På 5 år har vi haft 4 (og idag 5) terrordomme og selv hvis
landsretsanke gør den aktuelle tegnersag til alminddelig
mordforsøg-sag, så er kendelsen i går stadig med en del
precedensvirkning.
Selvom medier er blevet 4.statsmagt og har Kurt Westergaard som
darling p.t., og jeg og mit plankeværk forties, så er jeg mindst lige
så meget en berømthed, især i de bøllekredse hvorfra angriber kom, og
jeg er måske en person, hvis aflivning kan "destabilisere
samfundsmæssige strukturer", hvilket er vigtigt ved den juridiske
definition af terror.