MS Windows
briani 27239
windows 7: ikke specificeret
Fra : AndersH

Dato : 04-02-11 11:46

Hej

Jeg har noget underligt noget i mine mapper på min windows 7. Oppe i toppen
af dem står der "ikke specificeret". Se dette screenshot for eksempel:

http://peecee.dk/upload/view/288411

Det er kun i enkelte mapper, andre mapper, f.eks. hvor der kun er billeder,
der skriver den ikke "ikke specificeret"..

Det gør at det tager super lang tid at åbne en mappe.. Hvordan slår jeg det
fra?

Mvh Anders

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-02-11 18:24

AndersH skrev:

> Jeg har noget underligt noget i mine mapper på min windows 7. Oppe i toppen
> af dem står der "ikke specificeret".

Ja, det kender jeg godt.

I mine tomme mapper står der:

   Denne mappe er tom.

Jeg håber det skyldes at Microsoft har ansat nogle folk i
skånejobs, så jeg vælger bare at trække på skuldrene.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 18:38

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg håber det skyldes at Microsoft har ansat nogle folk i
> skånejobs, så jeg vælger bare at trække på skuldrene.

Gid dine svar var lige så kompetente som dine
spørgsmål til Thunderbirds og Pegasus...
Underlig du ikke selv kan finde ud af de simpleste
ting....BOTNAK

Fra : cykelsmeden

Dato : 05-02-11 14:51

Den 04-02-2011 18:38, Just skrev:
> Gid dine svar var lige så kompetente som dine
> spørgsmål til Thunderbirds og Pegasus...
> Underlig du ikke selv kan finde ud af de simpleste
> ting....BOTNAK
i må jo kunne tale godt sammen, med det svar du kan kvalificere
problemet med!!!

problemet hænger formodentligt sammen med det i w7 introducerede fænomen
"biblioteker", som på elegant MS$-vis rodes sammen med traditionelle mapper
Et bibliotek er et virtuelt objekt bestående af en eller flere mapper.
Anvendelse kræver at forskellige parametre er angivet, eks. hvilken
mappe er default lagringsmappe i biblioteket. - lidt ligesom
mediabiblioteker.

//finn

Fra : Mr.X

Dato : 12-02-11 21:12

@Just
Har du andre kvaliteter end at vælte lort ud???
Kompetente svar er vist heller ikke din stærkeste side

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-02-11 12:11

Selv om en mappe ser tom ud er det ikke altid at den reelt er det.
Prøv at lægge en skjult fil i mappen og se om teksten ikke forsvinder.
Visning af skjulte filer skal ikke være slået til.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-02-11 14:57

Jens Peter Karlsen skrev:

> Selv om en mappe ser tom ud er det ikke altid at den reelt er det.
> Prøv at lægge en skjult fil i mappen og se om teksten ikke forsvinder.

Det regner jeg med, men det er jeg ligeglad med. Det er da en hul
i hovedet-besked.

De kunne have valgt i stedet st skrive "Denne mappe indeholder
skjulte filer" hvis det var tilfældet. Hvor svært kan det være?

--
Bertel

Fra : Karsten Jühne

Dato : 07-02-11 00:51

On Fri, 4 Feb 2011 18:24:19 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

>Jeg håber det skyldes at Microsoft har ansat nogle folk i
>skånejobs, så jeg vælger bare at trække på skuldrene.

Helt ærligt, så synes jeg ikke at en (tidligere) skolelærer (degn)
skal håne folk i skånejob.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-02-11 16:48

"AndersH" <ingen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej

Fandt løsningen. Det var fordi jeg var kommet til at vælge "Grupper efter
navn" når man højreklikker i mappen. Slog den over på "Grupper efter ingen"
og nu virker det som det skal..
Må have set forkert af "sorter efter" og "grupper efter"

Tak