LpFgpXw
Fra : LpFgpXw

Dato : 03-02-11 00:23

22 0 <FHl2p.31264$TZ4.1319@newsfe20.iad> article retrieved - body follows

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 10:32

"LpFgpXw" <ghhtjg@fhgogd.com> skrev i meddelelsen news:FHl2p.31264$TZ4.1319@newsfe20.iad...

Nej , jeg besluttede mig for at nedlaegge gruppen,
for et stykke tid siden, jeg har aldrig rigtig haft brug for den,
siden jeg skrev noget om en linje kode jeg lavede for en del aar siden!

Det var faktisk til en software regne maskine, jeg kan huske jeg
sad og rodede med en Borland compiler!

Hvis jeg husker rigtigt, saa svarede Bertel Lund Hansen
paa mit indlaeg!

Jeg undre mig stadigvaek over hvorfor jeg skrev det, jeg havde faaet
det til at virke, og spurgte om det ville virke!

Jeg flyttede rundt paa tingene paa en anderledes maade,
og commenting har aldrig vaeret noget jeg gider!

Saa jeg skrev om det herinde istedet!

Jeg kiggede lige paa google groups, men der laa det ikke;
saa jeg burde egentlig finde et andet nyhedsgruppe arkiv!

Det kan vaere jeg burde aabne gruppen igen!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 10:45

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:OIydnZE0YOYV69fQnZ2dnUVZ8lOdnZ2d@giganews.com...

[...]

Naa ja, saa var der ogsaa "Banging the Hardware og Compiler Grisen"
et lille indlaeg om www.braingate.com