Verdens bedste demokrati er - Danmark
Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-11 11:17

På:

<http://www.videnskab.dk/composite-6142.htm?utm_source=nyhedsbrev&utm_me
dium=email&utm_campaign=dato-1-2>

kan man se resultatet af en europæisk undersøgelse der afslører at
verdens bedste demokrati er - Danmark.

Umiddelbart herefter følger de øvrige medlemmer af Nordisk Råd og,
overraskende, Belgien.

Det må da få en Zenia Stampe til at ærgre sig gul og grøn ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 1@'

Dato : 01-02-11 11:38

On Tue, 1 Feb 2011 11:16:42 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>overraskende, Belgien.
>
>Det må da få en Zenia Stampe til at ærgre sig gul og grøn ...

hvorfor
???

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-11 12:08

1@' <11'@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> hvorfor
> ???

Hun er jo tydeligvis dybt utilfreds med at Danmark ikke er lige så
avanceret som eksempelvis Saudi Arabien ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : 1@'

Dato : 01-02-11 13:05

On Tue, 1 Feb 2011 12:08:16 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hun er jo tydeligvis dybt utilfreds med at Danmark ikke er lige så
>avanceret som eksempelvis Saudi Arabien ...

HE HE

nå det var det du hentydede til,

nogen gange fristes man jo ellers til at tro at Z Stampe ironiserer,
da det hun siger jo ikke kan være ramme alvor

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-11 12:44

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jw0ckd.pwvzpgqeblzqN%per@RQNNE.invalid:

> Umiddelbart herefter følger de øvrige medlemmer af Nordisk Råd og,
> overraskende, Belgien.

Ja, det er lidt overraskende med Belgien. Jeg tror ikke, belgierne selv
deler dén opfattelse. Jeg vil vædde en kasse øl på, at Belgien ikke
eksisterer som nation med en vallonsk og flamsk del om 10 år.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-11 16:13

"Jens Bruun"
> Ja, det er lidt overraskende med Belgien. Jeg tror ikke, belgierne selv
> deler dén opfattelse. ...............................

Men hva' med Danmark?
Landet med den lykkeligste befolkning, mindste korruption, største
sammenhængskraft, bedste demokrati osv osv osv.
Ikke ligefrem vand på din mølle?

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-11 22:50

wrote:

> [...]
>verdens bedste demokrati er - Danmark.
>
>Umiddelbart herefter følger de øvrige medlemmer af Nordisk Råd og,

Ægypterne er ikke så oplyste som disse lande og har måske mere gavn
af, at lære af Kina, der skaber lykke og fremgang og stopper
befolkningsskplosion, hvilket er vigtigere end at ku prale af
demokrati