/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hedegaard frikendt
Fra : Jens Bruun


Dato : 31-01-11 13:12

Der er håb endnu for Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



 
 
Martin Larsen (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 31-01-11 15:15

On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
> Der er håb endnu for Danmark.
>

Nej, det er der ikke.

Det er en *pyrrhus-sejr*
Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."

Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!

Mvh
Martin

Kim Larsen \(på AltB~ (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 31-01-11 15:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4d46c3e8$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>> Der er håb endnu for Danmark.
>>
>
> Nej, det er der ikke.
>
> Det er en *pyrrhus-sejr*
> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at
> det ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en
> bredere offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>
> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!

Gu skal den ej, den skal aktiveres i højere omfang, således at DF?ere på
samlebånd bliver dømt efter den. Og dømmes de ikke efter den, så må § 140
gerne prøves også.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



TS (31-01-2011)
Kommentar
Fra : TS


Dato : 31-01-11 21:26

Den 31-01-2011 15:24, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4d46c3e8$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
>> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>>> Der er håb endnu for Danmark.
>>>
>>
>> Nej, det er der ikke.
>>
>> Det er en *pyrrhus-sejr*
>> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at
>> det ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en
>> bredere offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>>
>> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
>
> Gu skal den ej, den skal aktiveres i højere omfang, således at DF?ere på
> samlebånd bliver dømt efter den. Og dømmes de ikke efter den, så må § 140
> gerne prøves også.
>
mon ikke der også er belæg for at dømme dig og andre fjolser på den
yderlige venstrefløj for de evigt hadske og stigmatiserende
skriverier/udtalelser om DF og ikke mindst deres vælgere.

Per Rønne (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-01-11 15:28

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:

> > Der er håb endnu for Danmark.
>
> Nej, det er der ikke.
>
> Det er en *pyrrhus-sejr*
> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>
> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!

Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere nuanceret sprog
havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange der
efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv inklusive, og her er
der ikke rejst tiltale.

Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i Lars
Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri historiker, som
ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en smartphone ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Martin Larsen (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 31-01-11 16:02

On 01/31/2011 03:28 PM, Per Rønne wrote:
> Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>
>>> Der er håb endnu for Danmark.
>>
>> Nej, det er der ikke.
>>
>> Det er en *pyrrhus-sejr*
>> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
>> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
>> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>>
>> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
>
> Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere nuanceret sprog
> havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange der
> efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv inklusive, og her er
> der ikke rejst tiltale.
>
> Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i Lars
> Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri historiker, som
> ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en smartphone ...

Hedegaard er heldigvis ikke forknyt og påpeger:

...man retsforfølger dem, der peger på problemerne, siger Lars Hedegaard
og fortsætter:

- Vi kan konstatere, at kvinder lever et usselt liv i seksuelt slaveri,
men der gøres ikke noget ved det. Jeg har peget på islam og dermed
muslimske forhold. Hvordan skal vi behandle det? Skal vi lukke øjnene
for, at piger og kvinder kan risikere halshugning, stening, at blive
begravet levende eller blive angrebet med syre?

Mvh
Martin

Per Rønne (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-01-11 18:11

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> On 01/31/2011 03:28 PM, Per Rønne wrote:
> > Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> >
> >> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
> >
> >>> Der er håb endnu for Danmark.
> >>
> >> Nej, det er der ikke.
> >>
> >> Det er en *pyrrhus-sejr*
> >> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
> >> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
> >> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
> >>
> >> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
> >
> > Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere nuanceret sprog
> > havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange der
> > efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv inklusive, og her er
> > der ikke rejst tiltale.
> >
> > Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i Lars
> > Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri historiker, som
> > ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en smartphone ...
>
> Hedegaard er heldigvis ikke forknyt og påpeger:
>
> ..man retsforfølger dem, der peger på problemerne, siger Lars Hedegaard
> og fortsætter:
>
> - Vi kan konstatere, at kvinder lever et usselt liv i seksuelt slaveri,
> men der gøres ikke noget ved det. Jeg har peget på islam og dermed
> muslimske forhold. Hvordan skal vi behandle det? Skal vi lukke øjnene
> for, at piger og kvinder kan risikere halshugning, stening, at blive
> begravet levende eller blive angrebet med syre?

Men sådan udtrykte han sig jo ikke under julefrokosten ... efter indtag
af et passende antal juleøl og snapse ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Arne H. Wilstrup (31-01-2011)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 31-01-11 19:52


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1jvz0zt.15ccz7a1vrxbpcN%per@RQNNE.invalid...
> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 01/31/2011 03:28 PM, Per Rønne wrote:
>> > Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>> >
>> >> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>> >
>> >>> Der er håb endnu for Danmark.
>> >>
>> >> Nej, det er der ikke.
>> >>
>> >> Det er en *pyrrhus-sejr*
>> >> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten
>> >> fandt "at det
>> >> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud
>> >> i en bredere
>> >> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>> >>
>> >> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
>> >
>> > Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere
>> > nuanceret sprog
>> > havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange
>> > der
>> > efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv
>> > inklusive, og her er
>> > der ikke rejst tiltale.
>> >
>> > Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i
>> > Lars
>> > Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri
>> > historiker, som
>> > ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en
>> > smartphone ...
>>
>> Hedegaard er heldigvis ikke forknyt og påpeger:
>>
>> ..man retsforfølger dem, der peger på problemerne, siger Lars
>> Hedegaard
>> og fortsætter:
>>
>> - Vi kan konstatere, at kvinder lever et usselt liv i seksuelt
>> slaveri,
>> men der gøres ikke noget ved det. Jeg har peget på islam og
>> dermed
>> muslimske forhold. Hvordan skal vi behandle det? Skal vi lukke
>> øjnene
>> for, at piger og kvinder kan risikere halshugning, stening, at
>> blive
>> begravet levende eller blive angrebet med syre?
>
> Men sådan udtrykte han sig jo ikke under julefrokosten ...
> efter indtag
> af et passende antal juleøl og snapse ...

I TV i aften udtalte han at der foregik "massive" voldtægter af
piger og drenge i den muslimske kultur - jeg vil gerne have det
endnu mere tydeliggjort så man kan rejse endnu en sag, med krav
om fængsel, for her var der ikke tale om den bortforklaring at
det foregik under en julefrokost hvor han "ikke vidste at det
blev offentliggjort". Vorherre bevares for en kryster.



S.A.Thomsen (31-01-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 31-01-11 19:55

On Mon, 31 Jan 2011 19:51:40 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1jvz0zt.15ccz7a1vrxbpcN%per@RQNNE.invalid...
>> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>> On 01/31/2011 03:28 PM, Per Rønne wrote:
>>> > Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>> >
>>> >> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>>> >
>>> >>> Der er håb endnu for Danmark.
>>> >>
>>> >> Nej, det er der ikke.
>>> >>
>>> >> Det er en *pyrrhus-sejr*
>>> >> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten
>>> >> fandt "at det
>>> >> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud
>>> >> i en bredere
>>> >> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>>> >>
>>> >> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
>>> >
>>> > Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere
>>> > nuanceret sprog
>>> > havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange
>>> > der
>>> > efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv
>>> > inklusive, og her er
>>> > der ikke rejst tiltale.
>>> >
>>> > Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i
>>> > Lars
>>> > Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri
>>> > historiker, som
>>> > ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en
>>> > smartphone ...
>>>
>>> Hedegaard er heldigvis ikke forknyt og påpeger:
>>>
>>> ..man retsforfølger dem, der peger på problemerne, siger Lars
>>> Hedegaard
>>> og fortsætter:
>>>
>>> - Vi kan konstatere, at kvinder lever et usselt liv i seksuelt
>>> slaveri,
>>> men der gøres ikke noget ved det. Jeg har peget på islam og
>>> dermed
>>> muslimske forhold. Hvordan skal vi behandle det? Skal vi lukke
>>> øjnene
>>> for, at piger og kvinder kan risikere halshugning, stening, at
>>> blive
>>> begravet levende eller blive angrebet med syre?
>>
>> Men sådan udtrykte han sig jo ikke under julefrokosten ...
>> efter indtag
>> af et passende antal juleøl og snapse ...
>
> I TV i aften udtalte han at der foregik "massive" voldtægter af
> piger og drenge i den muslimske kultur - jeg vil gerne have det
> endnu mere tydeliggjort så man kan rejse endnu en sag, med krav
> om fængsel,

Fængsel for at sige sandheden.?

Han henviste jo samtidig til de mange undersøgelser, der rent faktisk
dokumenterer det massive sexuelle misbrug, i den muslimske kultur.

> for her var der ikke tale om den bortforklaring at
> det foregik under en julefrokost hvor han "ikke vidste at det
> blev offentliggjort". Vorherre bevares for en kryster.

Han er altså en "kryster" når han siger sandheden.

Bo Warming (01-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-02-11 07:17

On Mon, 31 Jan 2011 18:10:32 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 01/31/2011 03:28 PM, Per Rønne wrote:
>> > Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>> >
>> >> On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>> >
>> >>> Der er håb endnu for Danmark.
>> >>
>> >> Nej, det er der ikke.
>> >>
>> >> Det er en *pyrrhus-sejr*
>> >> Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
>> >> ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
>> >> offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>> >>
>> >> Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!
>> >
>> > Det er også tydeliggjort at havde han brugt et mere nuanceret sprog
>> > havde der intet ulovligt været i det; der er nemlig mange der
>> > efterfølgende har nuanceret udtalelserne, ham selv inklusive, og her er
>> > der ikke rejst tiltale.
>> >
>> > Udtalelserne er fremsat i forbindelse med en julefrokost i Lars
>> > Hedegaards private hjem, af en ikke helt appelsinfri historiker, som
>> > ikke var klar over at 'interviewet' blev filmet på en smartphone ...
>>
>> Hedegaard er heldigvis ikke forknyt og påpeger:
>>
>> ..man retsforfølger dem, der peger på problemerne, siger Lars Hedegaard
>> og fortsætter:
>>
>> - Vi kan konstatere, at kvinder lever et usselt liv i seksuelt slaveri,
>> men der gøres ikke noget ved det. Jeg har peget på islam og dermed
>> muslimske forhold. Hvordan skal vi behandle det? Skal vi lukke øjnene
>> for, at piger og kvinder kan risikere halshugning, stening, at blive
>> begravet levende eller blive angrebet med syre?
>
>Men sådan udtrykte han sig jo ikke under julefrokosten ... efter indtag
>af et passende antal juleøl og snapse ...

Der er gået lang tid hvor Hedegaard IKKE har tilbagekaldt sine
overdrivelser som fuldemandsfortalelser, så dommeren begår narrespil
når hans frikendelse baseres på at han ikke sku ha været sig selv i
gerningsøjeblikket

Debat i et friheds-ønskende land skal kunne rumme overdrivelser, når
de ikke lægger op til resalistiske hatecrimes

I årtier tillod vi kommunistparti at opfordre til fysisk-voldelig,
had-kriminel revolution mod hårdt arbejdende arbejdsgivere, fx
blokader, så eskalering af censur mod vortl lands bagatelagtige
"racisme" bør stoppes og er helt ude af proportion
Hedegaard er så ufarlig, at sagen sku ha været afvist

Bo Warming (01-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-02-11 06:43

On Mon, 31 Jan 2011 15:15:02 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 01/31/2011 01:12 PM, Jens Bruun wrote:
>> Der er håb endnu for Danmark.
>>
>
>Nej, det er der ikke.
>
>Det er en *pyrrhus-sejr*
>Lars fik at vide at hans ord var strafbare, men at retten fandt "at det
>ikke var Lars Hedegaards mening, at udtalelsen skulle nå ud i en bredere
>offentlighed, så derfor kan han ikke findes skyldig."
>
>Ytringsfrihed er bar røv i DK - §266b må væk!

Ja selvfølgelig skal overdrivelser som Hedegårds ikke underkastes
censur - de er jo ikke voldsopfordrende

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste