Borgerkrig i Danmark
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-01-11 19:27

De fleste vil nok forsværge, at der kan blive borgerkrig i Danmark. Men
om 50 år kan Danmark være præget af store parallelsamfund, omfattende
organiseret kriminalitet og jævnlige uroligheder, der i intensitet og
udbredelse overgår dem, som Frankrig oplevede i november 2005 og Danmark
i februar 2008. Borgerkrige er ofte en ond cirkel, hvor konflikten
brutaliserer parterne og nedbryder den gensidige respekt. Samtidig søger
de stridende grupper at kontrollere hver sit område, hvor de gennem brug
af målrettet intimidering prøver at få kontrol med civilbefolkningen.
Denne territorielle tilgang til politik minder om nogle af de tendenser,
som vi allerede nu ser i de etniske parallelsamfund. Der er mange
årsager til borgerkrigen i Libanon 1975-79 og landets efterfølgende
ustabilitet. Borgerkrigen tjener dog til en advarsel om, at en væbnet
konflikt mellem kristne og muslimer kan finde sted selv i et relativt
veludviklet samfund.
http://www.b.dk/kronikker/borgerkrig-i-danmark

Fra : /Peter

Dato : 29-01-11 20:07

> [...]
> til en advarsel om, at en væbnet konflikt mellem kristne og muslimer
> kan finde sted selv i et relativt veludviklet samfund.

Om 50 år - hvad ser jeg uden for mit vindue allerede nu ?

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-11 04:17

On 29 Jan., 20:06, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:

> Om 50 år - hvad ser jeg uden for mit vindue allerede nu ?

Ja. Det er ikke godt at vide, hvad du kan se. Men mon ikke de fleste
vil mene, at der er et godt stykke vej til en borgerkrig :)

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 02:50

On Sat, 29 Jan 2011 19:26:33 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ustabilitet. Borgerkrigen tjener dog til en advarsel om, at en væbnet
>konflikt mellem kristne og muslimer kan finde sted selv i et relativt

Danmark er for splittet til væbnet kamp mod Islam

Se hvordan SIAD blev modarbejdet af Kurt Westergaard
med dyrt copyright-sagsanlæg som JP nok krævede

Vi lader magten og jobbene flyde over til Islam via velmenerne og vi
blive psykomatisk syge af kedsomhed og mindreværd - dhimmificeret

Uvægerlig splittes forbundsfæller som Martin Larsen og mig ved at
Martin gejles op til at tro at sygdom kan DNA-teknik snart altid
helbrede

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-01-11 07:35

Den 29-01-2011 19:26, Martin Larsen skrev:
> De fleste vil nok forsværge, at der kan blive borgerkrig i Danmark. Men
> om 50 år kan Danmark være præget af store parallelsamfund, omfattende

Om 50 år er jeg død, så helt ærligt, jeg er ligeglad.

Lande har skiftet kultur og landområder har skiftet navne al den tid
mennesker har været i stand til at skrive og været i stand til at
definere nationer.

Hvis danmark om 50 år redefineres til et nyt begreb, så hey!.

Så længe jeg ikke skal tvinges til at lære koranen udenad på
plejehjemmet, må det dælme være op til dem der til den tid opfatter dét
som et problem, at løse det.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 07:44

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> Om 50 år er jeg død, så helt ærligt, jeg er ligeglad.

Hvoraf vi kan konkludere at du ikke har børn ...

> [...]
>
> Så længe jeg ikke skal tvinges til at lære koranen udenad på
> plejehjemmet, må det dælme være op til dem der til den tid opfatter dét

Det vil du jo nok være for senil til ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-01-11 08:10

Den 30-01-2011 07:44, Per Rønne skrev:

> Hvoraf vi kan konkludere at du ikke har børn ...

Jeg har skam hele 2

Min pointe er at det er noget pis at "tænke på fremtidige generationer"
i denne forbindelse.
Bare fordi at JEG ikke ønsker at leve under et andet styre end det jeg
lever under nu, betyder ikke at jeg kan tage beslutninger på vegne af
dem der lever og regerer om 40 år.

Som præstens kone i "The Simpsons" altid siger.. Tænk dog på børnene!
Og det skal vi også.. de skal fodres og opdrages og derefter er det
deres verden og dem der skal forme den, for dem selv og deres egne unger.
Hvis vores demokratiske verden forsvinder, så dukker den såmænd nok op
igen om et par hundrede eller et par tusinde år, og så kan folk starte
forfra eller måske forsætte hvor vi slap.

> Det vil du jo nok være for senil til ...

Jeps.. Plejehjem er for dem der stort set er ophørt med at eksistere.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 09:07

> [...]

> Bare fordi at JEG ikke ønsker at leve under et andet styre end det jeg
> lever under nu, betyder ikke at jeg kan tage beslutninger på vegne af

Næh, men du kan jo tage beslutninger der binder dem der lever og regerer
om 40 år.

Havde den generation der i dag er i 90-års alderen, eller ældre, således
ikke internationalt bekæmpet Hitler og alt hans væsen, havde vi i dag
levet i en nazistisk helvedesstat.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : J. Nielsen

Dato : 30-01-11 09:41

On Sun, 30 Jan 2011 09:07:26 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

>Havde den generation der i dag er i 90-års alderen, eller ældre, således
>ikke internationalt bekæmpet Hitler og alt hans væsen, havde vi i dag
>levet i en nazistisk helvedesstat.

Det aner du jo intet om, Per. Vi havde måske endda levet i en "bedre"
verden, hvor nazismen forlængst var udvandet til et tamt socialdemokrati
og hvor holocoust blot var et fjernt minde i lighed med folkedrabet på
armenerne og det stokholmske blodbad.
--

-JN-

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 12:59

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> wrote:

> Det aner du jo intet om, Per. Vi havde måske endda levet i en "bedre"
> verden, hvor nazismen forlængst var udvandet til et tamt socialdemokrati

Næppe; trods alt holt Ondskabens Rige i 73 år, og da nazisterne ikke
nationaliserede erhvervslivet ville et nazistisk regime nok have kunnet
holde længere end kommunismen.

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-01-11 09:56

Per Rønne skrev den 30-01-2011 09:07:

> Næh, men du kan jo tage beslutninger der binder dem der lever og regerer
> om 40 år.

Hvad det enkelte individ beslutter har ikke en skid inflydelse på
hvordan det internationale samfund bevæger sig.
Der skal andre boller på suppen for at bevæge det internationale
samfund! Og det ved du også godt, såfremt du aktiverer den øverste etage!

Hvis det var sådan:
I så fald beslutter jeg hermed, at hungersnøden i Afrika skal afskaffes.
Gad vide hvad indflydelse det har! Uanset om jeg give alle mine værdier
til FN eller anden organisation, så afskaffes hungersnøden altså ikke.

(ja hurra du kan sætte kryds hvert 4. år men du som individ er stadig
kun 1 ud af 3,4 millioner stemmeberettigede eller hvor mange der nu må
stemme).

> Havde den generation der i dag er i 90-års alderen, eller ældre, således
> ikke internationalt bekæmpet Hitler og alt hans væsen, havde vi i dag
> levet i en nazistisk helvedesstat.

Og her tabte du debatten: Godwins law.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-01-11 10:12

On Sun, 30 Jan 2011 09:56:17 +0100, Carsten Riis wrote:

> [...]
> Der skal andre boller på suppen for at bevæge det internationale
> samfund! Og det ved du også godt, såfremt du aktiverer den øverste etage!

Jeg tvivler på at der med "du" menes EN person, men nok nærmere
"samfundet".

> [...]
>
> (ja hurra du kan sætte kryds hvert 4. år men du som individ er stadig
> kun 1 ud af 3,4 millioner stemmeberettigede eller hvor mange der nu må

Du brygger videre på en forkert antagelse.

> Og her tabte du debatten: Godwins law.

Prøv at læse hvad Godwin's Law rent faktisk handler om, før du dummer dig
endnu mere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-11 11:00

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Prøv at læse hvad Godwin's Law rent faktisk handler om, før du dummer dig
>endnu mere.

>http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Hvor dummer Carsten Riis sig? Per Rønne skriver nedenstående:

> Havde den generation der i dag er i 90-års alderen, eller ældre, således
> ikke internationalt bekæmpet Hitler og alt hans væsen, havde vi i dag
> levet i en nazistisk helvedesstat.

Carsten Riis svarer:

> Og her tabte du debatten: Godwins law.

Og jeg citerer fra Godwin's Law:

"It states: "As an online discussion grows longer, the probability of a
comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."[3][2] In other words,
Godwin put forth the hyperbolic observation that, given enough time, in any
online discussion—regardless of topic or scope— someone inevitably
criticizes some point made in the discussion by comparing it to beliefs held
by Hitler and the Nazis."

Igen, Thomsen; Hvem er det egentligt der dummer sig? Lad mig gætte: Du anede
ikke hvad Godwin's Law var, før Carsten Riis nævnte det, og aner dybest set
ikke hvad du snakker om her.

Men du tænkte at du lige ville spille klog.

Fra : 1@'

Dato : 30-01-11 11:37

On Sun, 30 Jan 2011 11:00:12 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

> [...]
>by Hitler and the Nazis."
>
>Igen, Thomsen; Hvem er det egentligt der dummer sig?

det er en der hedder Thomas som øjensynligt ikke forstår engelsk

"by comparing it to beliefs held by Hitler and the Nazis."

Så jo Carsten Riis dummer sig ganske gevaldigt med sin henvisning til
Godwin

fordi

Rønne på intet tidspunkt sidestiller en anden debattørs udsagn med
noget som Hitler eller nazister stod for.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-01-11 12:23

On Sun, 30 Jan 2011 11:37:27 +0100, 1@' wrote:

> [...]
>
> fordi
>
> Rønne på intet tidspunkt sidestiller en anden debattørs udsagn med
> noget som Hitler eller nazister stod for.

Lige præcis.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-01-11 12:22

On Sun, 30 Jan 2011 11:00:12 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
> online discussion—regardless of topic or scope— someone inevitably
> criticizes some point made in the discussion by comparing it to beliefs held

Måske burde du opfriske dit engelsk, før du dummer dig ENDNU mere.

"......someone inevitably criticizes some POINT made in the discussion by
COMPARING it to BELIEFS held by Hitler and the Nazis".

Det som Per Rønne skrev, har INTET med Godwin's Law at gøre.

> Igen, Thomsen; Hvem er det egentligt der dummer sig?

Carsten Riis (og nu OGSÃ… dig).

>Lad mig gætte: Du anede
> ikke hvad Godwin's Law var, før Carsten Riis nævnte det, og aner dybest set
> ikke hvad du snakker om her.

Jeg VED netop hvad jeg snakker om.

> Men du tænkte at du lige ville spille klog.

DIT forsøg på at spille klog, faldt til jorden med et brag. ))

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-11 18:58

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d4536ae$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> aner dybest set ikke hvad du snakker om her.
>
> Men du tænkte at du lige ville spille klog.

Chatnarren ER dum, men det er du eddermame også. Måske du skal få én eller
anden til at oversætte dét link, du selv bragte? Ikke, at jeg forventer, at
du SÅ forstår, hvad Godwins Law er for noget, og hvorfor den er total
irrelevant i denne sammenhæng.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-01-11 16:33

Den 30-01-2011 09:07, Per Rønne skrev:

> [...]
>
> Havde den generation der i dag er i 90-års alderen, eller ældre, således
> ikke internationalt bekæmpet Hitler og alt hans væsen, havde vi i dag

Hvilken generation? Mig bekendt var modstanden mod Hitler mildest talt
sporadisk i begyndelsen.
Det første år af sidste verdenskrig kunne passende beskrives med "intet
nyt fra vestfronten", beklager, men den lå lige for.

- cep

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-11 19:02

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d4584ba$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvilken generation? Mig bekendt var modstanden mod Hitler mildest talt
> sporadisk i begyndelsen.

Øh?

> Det første år af sidste verdenskrig kunne passende beskrives med
> "intet nyt fra vestfronten", beklager, men den lå lige for.

Du tåger rundt. Som sædvanligt.

Der var engang, hvor du nu og da skrev indlæg, der var fornuftige og havde
lidt "kant". Nu forekommer du bare druknet i alkoholtåger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 04:30

Den 30-01-2011 19:02, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Der var engang, hvor du nu og da skrev indlæg, der var fornuftige og havde
> lidt "kant". Nu forekommer du bare druknet i alkoholtåger.

Du snakker om en "generation" der bekæmpede Hitler, men de gjorde det
sgu da kun modvilligt, på nær Briterne.
De øvrige ville helst have holdt hesten på at Hitler havde stillet sig
tilfreds med at voldtage Tjekkoslovakiet mens man så stiltiende på.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-11 13:01

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d48cfd8$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> De øvrige ville helst have holdt hesten på at Hitler havde stillet sig
> tilfreds med at voldtage Tjekkoslovakiet mens man så stiltiende på.

Jeg tror ikke, polakkerne deler din opfattelse, men lad det nu hvile.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 13:21

Den 02-02-2011 13:00, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4d48cfd8$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg tror ikke, polakkerne deler din opfattelse, men lad det nu hvile.

Endelig..

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 21:14

> [...]

> Det første år af sidste verdenskrig kunne passende beskrives med "intet
> nyt fra vestfronten", beklager, men den lå lige for.

Det var da en nyhed at der intet skete i 1940. Internationalt.

Besættelsen af Danmark og Norge.

Besættelsen af Frankrig og Benelux.

Battle of Britain.

Selv i slutningen af 1939 skete der da noget; Polens 4. deling.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 04:27

Den 30-01-2011 21:13, Per Rønne skrev:

> [...]
>
> Besættelsen af Frankrig og Benelux.
>
> Battle of Britain.
>
> Selv i slutningen af 1939 skete der da noget; Polens 4. deling.

Så vidt jeg husker fra det jeg har læst var der simpelthen ikke en krig
før tyskerne "startede" vestfronten.
Briterne havde simpelthen ikke kapacitet til at føre den krig "de" havde
startet med deres ultimatum.
Frankrigs rolle vil jeg gå ganske let hen over, men jeg var for hurtig
på tastaturet.
Der skete skam noget indenfor det første år. beklager. Mine tanker da
jeg skrev var på de første par måneder af krigen, før der egentlig var
egentlige krigshandlinger.
Behandlingen af polen efter invasionen var vist uden større
international bevågenhed og forargelse, hvilket kan skyldes at man
huskede Polens ageren da Nazi Tyskland invaderede Tjekkoslovakiet i
1938, men hvad ved jeg.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-11 13:12

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d48cf23$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Så vidt jeg husker fra det jeg har læst var der simpelthen ikke en
> krig før tyskerne "startede" vestfronten.

Du taler om "the phoney war", hvor franskmændene og englænderne sad på deres
hænder, mens Hitler og Stalin i skøn samdrægtighed smadrede Polen og delte
resterne imellem sig.

> Behandlingen af polen efter invasionen var vist uden større
> international bevågenhed og forargelse, hvilket kan skyldes at man
> huskede Polens ageren

Hvordan agerede Polen da?

> da Nazi Tyskland invaderede Tjekkoslovakiet i
> 1938,

Nazi Tyskland [sic] invaderede ikke Tjekkoslovakiet i 1938. Man fik
overdraget Sudeterlandet (Böhmen og Mähren) i forbindelse med
München-aftalen ("Peace in our time"). Tjekkoslovakiet blev først endeligt
indlemmet som protektorat i det stortyske rige i marts 1939.

> men hvad ved jeg.

Ja, det er spørgsmålet. Hvad ved du egentlig, Claus E. Petersen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 13:51

Den 02-02-2011 13:11, Jens Bruun skrev:
> [...]
> hænder, mens Hitler og Stalin i skøn samdrægtighed smadrede Polen og delte

Orker ikke at skrive en side af, men da jeg kan scanne:

http://img838.imageshack.us/img838/769/84982930.jpg

Fra bogen "Mennsker Derude" af en svensk kvindelig journalist (elly
jannes) og en fotograf der den 5. maj startede en rejse igennem det der
engang var europa.

> [...]
> München-aftalen ("Peace in our time"). Tjekkoslovakiet blev først endeligt
> indlemmet som protektorat i det stortyske rige i marts 1939.

Altså accepteret og overvåget voldtægt af en suveræn nation.

> Ja, det er spørgsmålet. Hvad ved du egentlig, Claus E. Petersen?

En del, men man kan jo altid udvide kildekritik til det absurde.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-11 14:39

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d49535d$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Orker ikke at skrive en side af, men da jeg kan scanne:
>
> http://img838.imageshack.us/img838/769/84982930.jpg

Jeg har lidt svært ved at læse det indscannede.

> Fra bogen "Mennsker Derude" af en svensk kvindelig journalist (elly
> jannes) og en fotograf der den 5. maj startede en rejse igennem det
> der engang var europa.

5. maj hvornår?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 16:52

Den 02-02-2011 14:38, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4d49535d$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg har lidt svært ved at læse det indscannede.

Forstør teksten..
Jeg kunne heller ikke læse den da den gik fra 11MB til 500k, men det
virker fint hvis man skalerer teksten op.

> 5. maj hvornår?

1945? Afgang fra Helsingør.

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-11 04:14

Det har du jo ret i @.

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-11 04:57

On 29 Jan., 19:26, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> brutaliserer parterne og nedbryder den gensidige respekt. Samtidig s ger
> de stridende grupper at kontrollere hver sit omr de, hvor de gennem brug
> af m lrettet intimidering pr ver at f kontrol med civilbefolkningen.
> Denne territorielle tilgang til politik minder om nogle af de tendenser,
> som vi allerede nu ser i de etniske parallelsamfund. Der er mange
> rsager til borgerkrigen i Libanon 1975-79 og landets efterf lgende
> ustabilitet. Borgerkrigen tjener dog til en advarsel om, at en v bnet
> konflikt mellem kristne og muslimer kan finde sted selv i et relativt

Jeg vil sørme gerne se en demografisk undersøgelse med en prognose på,
at etniske danskere er i undetal om 100 år?

Fra : Mendoza

Dato : 30-01-11 14:02

?

"Patruljen" skrev i meddelelsen

> [...]

Jeg vil sørme gerne se en demografisk undersøgelse med en prognose på,
at etniske danskere er i undetal om 100 år?
Vi er ikke i undertal endnu, men allerede nu fylder islam alt for meget i
hverdagen.

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-11 06:16

On 30 Jan., 14:02, "Mendoza" <no...@microsoft.com> wrote:
> [...]
> Vi er ikke i undertal endnu, men allerede nu fylder islam alt for meget i

Det kan man mene. Og man kan også mene noget andet. De generer ikke
mig mere end jeg bliver generet af kristne.
Artiklen fortæller kækt, at vi kommer i mindretal i vores eget land om
små 100 år. Er der overhovedet basis for at sige sådan eller er det
blot et skræmmebillede der trækkes op -

Hvilke demografiske undersøgelser kan der henvises til i den
forbindelse?

Fra : Mendoza

Dato : 30-01-11 14:28

?

> [...]

Det kan man mene. Og man kan også mene noget andet. De generer ikke
mig mere end jeg bliver generet af kristne.
Hvis man er muslim, vil man givetvis mene noget andet. Det er muligt det
ikke er et problem for dig. (bliver du virkelig generet af kristne?).
Men for samfundet er det et (stort) problem.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 19:00

On Sun, 30 Jan 2011 05:16:25 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det kan man mene. Og man kan også mene noget andet. De generer ikke
>mig mere end jeg bliver generet af kristne.
>Artiklen fortæller kækt, at vi kommer i mindretal i vores eget land om
>små 100 år.

Den risiko bør debateres mere end muslimhjems pædofili-traditioner som
vi danskere jo ikke belastes af

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-11 06:35

On 30 Jan., 14:27, "Mendoza" <no...@microsoft.com> wrote:
> [...]
> ikke er et problem for dig. (bliver du virkelig generet af kristne?).
> Men for samfundet er det et (stort) problem.-

Jeg opfatter mere tingene som udfordringer end som problemer. Kristne
generer mig ikke, og jeg generes heller ikke af muslimer. Jeg tror på,
at vi kan løse religiøse problemer over generationer.

Eksempelvis forandres fødselstallene over generationer hos
indvandrere.
Og jeg får stadig ikke en respons på mit spørgsmål til demografiske
undersøgelser -

Fra : Mendoza

Dato : 30-01-11 14:39

?

> [...]

indvandrere.
Og jeg får stadig ikke en respons på mit spørgsmål til demografiske
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu var det så heller ikke mig der fremsatte påstande om demografi.

Fra : Ivannof

Dato : 30-01-11 15:19

> [...]

Jeg vil sørme gerne se en demografisk undersøgelse med en prognose på,
at etniske danskere er i undetal om 100 år?

-----------------------------------
100 år er lang tid. Her er nogle tal om 2030:

http://features.pewforum.org/muslim-population/

Interaktive kort med angivelse af den muslimske befolkningsvækst kan ses
her:

http://features.pewforum.org/muslim-population-graphic/

og – mere overskueligt – her:

http://edition.cnn.com/interactive/2011/01/world/map.muslim.growth/index.html

Hilsen Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 19:05

On Sun, 30 Jan 2011 03:56:49 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg vil sørme gerne se en demografisk undersøgelse med en prognose på,
>at etniske danskere er i undetal om 100 år?

Danmarks Statistik leverer tal som Den Danske Forening ofte har regnet
på - og de tager mindre end 100 år

Koalition: muslimer + vore velmenere er også et farligt flertal

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-11 07:57

On 30 Jan., 18:59, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Den risiko bør debateres mere end muslimhjems pædofili-traditioner som
> vi danskere jo ikke belastes af -

Jeg spørger da også til det fordi jeg finder det vigtigt..

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-11 07:59

On 30 Jan., 15:18, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://features.pewforum.org/muslim-population/
>
> Interaktive kort med angivelse af den muslimske befolkningsvækst kan ses

Tak Ivan.

Det er så ikke somom deher undersøgelser vil lade os vide, at etniske
danskere kommer i mindretal om 100 år -
Det ser ud somom der tilføres 100 - 150.000 flere pr.decade?