|
| Sikringsbox Peugeot 306 Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 17:20 |
|
En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306 stationcar
2.0 HDI fra 1999
Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog først
at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens layout.
Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
til det faktiske layout?
Sikringsboksen kan ses her:
http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Allan F (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Allan F |
Dato : 29-01-11 17:37 |
|
"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>
> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>
> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>
> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
> til det faktiske layout?
>
> Sikringsboksen kan ses her:
> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>
> --
> Martin
> http://www.martinbak.dk
>
Har i kigget på indersiden af låget til sikringsboksen?
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 17:44 |
|
"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:114bf$4d444239$55da9e7c$32700@news.galnet.dk...
>
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
>> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>>
>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
>> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
>> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>>
>> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
>> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>>
>> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
>> til det faktiske layout?
>>
>> Sikringsboksen kan ses her:
>> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>>
>> --
>> Martin
>> http://www.martinbak.dk
>>
>
>
> Har i kigget på indersiden af låget til sikringsboksen?
>
Ja, der er desværre ingen prægning.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Uffe Bærentsen (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 29-01-11 18:06 |
|
"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>
> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>
> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>
> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
> til det faktiske layout?
>
> Sikringsboksen kan ses her:
> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
20A sikring mellem øverste og midterste række ser fejlplaceret ud.
Så er der også 2 tomme pladser i nedderste række.
En af dem kunne måske være til blæser.
Tidligere ejer kan jo have lavet alle (u)mulige krumspring/fiksfakserier
--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 18:48 |
|
"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :
>Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
>
>20A sikring mellem øverste og midterste række ser fejlplaceret ud.
>Så er der også 2 tomme pladser i nedderste række.
>En af dem kunne måske være til blæser.
>
>Tidligere ejer kan jo have lavet alle (u)mulige krumspring/fiksfakserier
>
Jeg tror kun jeg gennem hele min automotive del af tilværelsen har set
en sikring til blæsermotoren gå 1 gang ...
resten har været andre årsager - dårlig motor, men som hovedregel
kontakt eller en fesen formodstand.
Nu er det en franker, så kontakten er nok mest oplagt, især når fuld
rulle også viser fejl
Hvis sikringen er gået, ryger en ny da nok også , indtil man har
fundet fejlen
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Ivan Madsen (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Ivan Madsen |
Dato : 29-01-11 18:54 |
|
On Sat, 29 Jan 2011 18:47:37 +0100, jan@froerup.dk wrote:
>"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :
>
>>Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
>>
>>20A sikring mellem øverste og midterste række ser fejlplaceret ud.
>>Så er der også 2 tomme pladser i nedderste række.
>>En af dem kunne måske være til blæser.
>>
>>Tidligere ejer kan jo have lavet alle (u)mulige krumspring/fiksfakserier
>>
>
>Jeg tror kun jeg gennem hele min automotive del af tilværelsen har set
>en sikring til blæsermotoren gå 1 gang ...
>
>resten har været andre årsager - dårlig motor, men som hovedregel
>kontakt eller en fesen formodstand.
>
>Nu er det en franker, så kontakten er nok mest oplagt, især når fuld
>rulle også viser fejl
>
>Hvis sikringen er gået, ryger en ny da nok også , indtil man har
>fundet fejlen
Jow, jow - sikringen går igen når man skifter den. Bare fordi min
skide blæsermotor i Puntoen var totalt smeltet sammen )
Men fejlsøgningen må jo være ny sikring - virker lortet? - hvis
sikringen går igen, så er næste trin at kigge på kontakter og blæseren
selv. Og den sidder sikkert rigtig nemt tilgængeligt )
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 19:39 |
|
Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :
>Jow, jow - sikringen går igen når man skifter den. Bare fordi min
>skide blæsermotor i Puntoen var totalt smeltet sammen )
>Men fejlsøgningen må jo være ny sikring - virker lortet? - hvis
>sikringen går igen, så er næste trin at kigge på kontakter og blæseren
>selv. Og den sidder sikkert rigtig nemt tilgængeligt )
Er du klar over hvor tit jeg har hørt spørgsmålet "Er det ikke bare en
lille sikring, der er gået ?" når hr/fru kakkelbord står med en
defekt himstregims ??
Sikringer går ikke uden grund !
..... Og nu skal jeg lige have havedøren åbnet ! Noget siger mig der
er fløjet en dyr op i måsen på Malou, og har lagt sig til at dø der -
fyfasan en stinker hun lige har afleveret .... uhhhhh
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Ivan Madsen (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Ivan Madsen |
Dato : 29-01-11 19:44 |
|
On Sat, 29 Jan 2011 19:39:23 +0100, jan@froerup.dk wrote:
>Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :
>
>>Jow, jow - sikringen går igen når man skifter den. Bare fordi min
>>skide blæsermotor i Puntoen var totalt smeltet sammen )
>>Men fejlsøgningen må jo være ny sikring - virker lortet? - hvis
>>sikringen går igen, så er næste trin at kigge på kontakter og blæseren
>>selv. Og den sidder sikkert rigtig nemt tilgængeligt )
>
>Er du klar over hvor tit jeg har hørt spørgsmålet "Er det ikke bare en
>lille sikring, der er gået ?" når hr/fru kakkelbord står med en
>defekt himstregims ??
>
>Sikringer går ikke uden grund !
Normalt ikke - jeg mangler stadig at finde ud af, det var en defekt
sikring. Men optimisten ofrer jo lige en femmer på en sikring før man
kalder på eksperterne, ikke? )
>
>.... Og nu skal jeg lige have havedøren åbnet ! Noget siger mig der
>er fløjet en dyr op i måsen på Malou, og har lagt sig til at dø der -
>fyfasan en stinker hun lige har afleveret .... uhhhhh
Hmmm........måske kan den konkurrere med Fridas bøvs - de er virkelig
for viderkommende.
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 19:55 |
|
<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse
news:cin8k6li0snb7um5r5f4qtvvjpcl56uf6b@news.sunsite.dk...
> Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :
>
>>Jow, jow - sikringen går igen når man skifter den. Bare fordi min
>>skide blæsermotor i Puntoen var totalt smeltet sammen )
>>Men fejlsøgningen må jo være ny sikring - virker lortet? - hvis
>>sikringen går igen, så er næste trin at kigge på kontakter og blæseren
>>selv. Og den sidder sikkert rigtig nemt tilgængeligt )
>
> Er du klar over hvor tit jeg har hørt spørgsmålet "Er det ikke bare en
> lille sikring, der er gået ?" når hr/fru kakkelbord står med en
> defekt himstregims ??
>
> Sikringer går ikke uden grund !
>
>
Jeg er, som du måske fornemmer af trådstart, da helt klar over at sikringen
er en meget lidt sandsynlig forklaring. Men jeg er altså ikke den der
splitter hans bil ad før jeg har sikret mig, at sikringen virker!
Man _kan_ jo forestille sig en situation, hvor en stor sikring er gået til
lys eller hvad ved jeg, og den er blevet "lånt" fra blæseren, som derefter
har fået en for svag sikring i bytte. Bare et eksempel.
Derforuden er det jo også noget rod, ikke at have et skema over hvilke
sikringer der hører til hvad og hvor store de skal være. Jeg er forbløffet
over at bilens instruktionsbog ikke viser det rigtige layout. Jeg håber
nogen har en instruktionsbog med dette layout vist? Jeg har selvfølgelig
søgt på nettet, men ikke fundet noget brugbart ud fra min position.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 21:51 |
|
"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev :
>Jeg er, som du måske fornemmer af trådstart, da helt klar over at sikringen
>er en meget lidt sandsynlig forklaring. Men jeg er altså ikke den der
>splitter hans bil ad før jeg har sikret mig, at sikringen virker!
jo jo - helt fair , jeg kontrollerer da også sikringen som det første,
og størrelsen på den
erfaring siger hvis det er en 5-10A så er der lusk i foretagendet
>Man _kan_ jo forestille sig en situation, hvor en stor sikring er gået til
>lys eller hvad ved jeg, og den er blevet "lånt" fra blæseren, som derefter
>har fået en for svag sikring i bytte. Bare et eksempel.
På en "fremmed" bil, kan man forestille sig alt ! som regel passer
mit ordsprog: kun en ting overgår fantasien, virkeligheden.
Jeg har haft rigeligt sjov med min Golf, der har været ejet af en
mentalt underfrankeret klovn.
>Derforuden er det jo også noget rod, ikke at have et skema over hvilke
>sikringer der hører til hvad og hvor store de skal være. Jeg er forbløffet
>over at bilens instruktionsbog ikke viser det rigtige layout. Jeg håber
>nogen har en instruktionsbog med dette layout vist? Jeg har selvfølgelig
>søgt på nettet, men ikke fundet noget brugbart ud fra min position.
Jeg kan ikke mindes nogen biler, hvor der ikke er overensstemmelse
mellem mærkningen på dækslet over sikringerne, og det man ser, men det
udelukker jo ikke "bessermachen"
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 22:29 |
|
<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse
news:ikr8k65hgpnqvlud5uhh0ghb13kr708csb@news.sunsite.dk...
>
> Jeg kan ikke mindes nogen biler, hvor der ikke er overensstemmelse
> mellem mærkningen på dækslet over sikringerne, og det man ser, men det
> udelukker jo ikke "bessermachen"
>
Der kan mangle et egentligt dæksel, men det tror jeg faktisk ikke.
Sikringerne er kun afskærmet ved interiørpladen under rattet, og selve
sikringsboksen har ikke noget selvstændigt dæksel. På interiørpladen er der
ingen informationer om sikringerne, hverken støbt i plasten eller som
klistermærke. Afdækningen kun med interiørpladen svarer til
instruktionsbogens beskrivelse, men her hører ligheden så også op.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Palle Bugtrup (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 29-01-11 21:17 |
|
<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse
news:cin8k6li0snb7um5r5f4qtvvjpcl56uf6b@news.sunsite.dk...
> Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :
>
>>Jow, jow - sikringen går igen når man skifter den. Bare fordi min
>>skide blæsermotor i Puntoen var totalt smeltet sammen )
>>Men fejlsøgningen må jo være ny sikring - virker lortet? - hvis
>>sikringen går igen, så er næste trin at kigge på kontakter og blæseren
>>selv. Og den sidder sikkert rigtig nemt tilgængeligt )
>
> Er du klar over hvor tit jeg har hørt spørgsmålet "Er det ikke bare en
> lille sikring, der er gået ?" når hr/fru kakkelbord står med en
> defekt himstregims ??
'Hr.- og Fru kakkelbord'?? - Er du forfatteren af denne nedladende
betegnelse af gennemsnitsdanske ægtepar? - Så skam dig!
Palle.
P.S. Behandel kunderne med respekt.
> Sikringer går ikke uden grund !
>
> .... Og nu skal jeg lige have havedøren åbnet ! Noget siger mig der
> er fløjet en dyr op i måsen på Malou, og har lagt sig til at dø der -
> fyfasan en stinker hun lige har afleveret .... uhhhhh
> --
> Jan_stevns
>
> pt i flyverskjul :)
>
> Life sucks !! - pass the beernut's
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 21:58 |
|
"Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> skrev :
>> Er du klar over hvor tit jeg har hørt spørgsmålet "Er det ikke bare en
>> lille sikring, der er gået ?" når hr/fru kakkelbord står med en
>> defekt himstregims ??
>
> 'Hr.- og Fru kakkelbord'?? - Er du forfatteren af denne nedladende
> betegnelse af gennemsnitsdanske ægtepar? - Så skam dig!
>
> Palle.
>
> P.S. Behandel kunderne med respekt.
Hvad er du så sart over ?
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 20:10 |
|
Uffe Bærentsen kom med følgende:
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
> news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306 stationcar
>> 2.0 HDI fra 1999
>>
>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
>> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
>> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>>
>> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens layout.
>> Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>>
>> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
>> til det faktiske layout?
>>
>> Sikringsboksen kan ses her:
>> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>
> Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
Den er da ikke brændt, kniber det med synet
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Uffe Bærentsen (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 29-01-11 20:30 |
|
"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.ecba7db1eddf18d8.117040@ www.you2me.dk...
> Uffe Bærentsen kom med følgende:
>> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
>>> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>>>
>>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
>>> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
>>> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>>>
>>> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
>>> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>>>
>>> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der
>>> svarer til det faktiske layout?
>>>
>>> Sikringsboksen kan ses her:
>>> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>>
>> Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
>
> Den er da ikke brændt, kniber det med synet
Hvis den ikke er stået helt af, så har den i al fald været meget tæt på.
Den _er_ skadet, tråden er ikke lige længere, se på de andre sikringer
Hvor adskiller bogen sig fra det virkelige liv mht. sikringsboksen?
--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 20:33 |
|
Uffe Bærentsen formulerede lørdag:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.ecba7db1eddf18d8.117040@ www.you2me.dk...
>> Uffe Bærentsen kom med følgende:
>>> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
>>>> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>>>>
>>>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
>>>> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
>>>> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>>>>
>>>> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
>>>> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>>>>
>>>> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der svarer
>>>> til det faktiske layout?
>>>>
>>>> Sikringsboksen kan ses her:
>>>> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>>>
>>> Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
>>
>> Den er da ikke brændt, kniber det med synet
>
> Hvis den ikke er stået helt af, så har den i al fald været meget tæt på.
> Den _er_ skadet, tråden er ikke lige længere, se på de andre sikringer
Done that... har også forstørret billedet og sikring er ok
Nok om den, 5A er for lidt til blæser alligevel
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Uffe Bærentsen (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 29-01-11 20:43 |
|
"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.ecd17db1c4705859.117040@ www.you2me.dk...
> Done that... har også forstørret billedet og sikring er ok
>
> Nok om den, 5A er for lidt til blæser alligevel
Du mener altså at du kigger på et billede og ud fra det siger du at
sikringen er OK?????????
Hvis det er sandheden så siger jeg ikke mere...............
--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 22:17 |
|
Uffe Bærentsen:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.ecd17db1c4705859.117040@ www.you2me.dk...
>
>> Done that... har også forstørret billedet og sikring er ok
>>
>> Nok om den, 5A er for lidt til blæser alligevel
>
> Du mener altså at du kigger på et billede og ud fra det siger du at sikringen
> er OK?????????
Øh og du ser på et billede og mener en er gået + 2 sider forkert, hvad
f.... er forskellen, eller skal du bare have ret ?
> Hvis det er sandheden så siger jeg ikke mere...............
Hvis det er sandheden så siger jeg ikke mere...
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 22:29 |
|
Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>Øh og du ser på et billede og mener en er gået + 2 sider forkert, hvad
>f.... er forskellen, eller skal du bare have ret ?
kan du ikke se de fejlplacerede sikringer ?
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 22:53 |
|
Efter mange tanker skrev jan@froerup.dk:
> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>
>> Øh og du ser på et billede og mener en er gået + 2 sider forkert, hvad
>> f.... er forskellen, eller skal du bare have ret ?
>
> kan du ikke se de fejlplacerede sikringer ?
Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
jan@froerup.dk (29-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 29-01-11 22:55 |
|
Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:02 |
|
jan@froerup.dk forklarede:
> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>
>> Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
>
> Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
Ja... indrøm nu at du ikke aner om de sider forkert
http://gupl.dk/55562/
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 23:11 |
|
"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.ed657db1be3591ac.117040@ www.you2me.dk...
> jan@froerup.dk forklarede:
>> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>>
>>> Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
>>
>> Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
>
> Ja... indrøm nu at du ikke aner om de sider forkert
>
> http://gupl.dk/55562/
>
>
Se det ligner jo
Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier end
de der sidder i bilen.
Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
fremtrylles?
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:14 |
|
Martin Bak formulerede spørgsmålet:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.ed657db1be3591ac.117040@ www.you2me.dk...
>> jan@froerup.dk forklarede:
>>> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>>>
>>>> Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
>>>
>>> Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
>>
>> Ja... indrøm nu at du ikke aner om de sider forkert
>>
>> http://gupl.dk/55562/
>>
>>
> Se det ligner jo
> Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier end
> de der sidder i bilen.
> Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
> fremtrylles?
Yep 2sek.
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:33 |
|
Martin Bak udtrykte præcist:
>> http://gupl.dk/55562/
> Se det ligner jo
> Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier end
> de der sidder i bilen.
> Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
> fremtrylles?
1 RÆKKE FRA VENSTRE
1 Reserve
2 Reserve
3 Reserve
4 Tågelys for 10A
5 Baglys (højre side), 10 A
6 Kabineblæser og klimaanlæg, A/C, Luftrecirkulation, 30 A
7 Forlys, Baglys (venstre side), Kørelys, Lyskontakt, Interiørlys, 10 A
8 Elopvarmetbagrude, Kabineblæser og klimaanlæg, 10 A
9 Cigarettænder, 20A (den der sider lidt forskudt)
10 Radio, 10 A
11 Kaleche, 10 A (hvis cabrio)
12 Visker/sprinkler automatik, 30 A
13 Katastrofeblink, Regnsensor, Interiørlys, Varmeregulering, 15 A
14 Udvendig temperaturføler, Elruder, Soltag, Sædevarme, Bagrudevisker,
15 A
2 RÆKKE FRA VENSTRE
1 Bruges ikke
2 Bruges ikke
3 Kaleche, 30 A (hvis cabrio)
4 Elrude højre bag, Elrude venstre bag, Sædevarme, 30 A
5 Anhængerstik, 20 A
6 Elrude højre for, Elrude venstre for, Soltag, 30 A
7 Lyskontakt, Interiørlys, 20 A
8 Reserve
9 Reserve
3 RÆKKE FRA VENSTRE
1 Ikke belagt
2 Automatgearkasse, 7,5 A
3 Ikke belagt
4 Airbag frakobling passagerside, Instrument, Styreenhed for
køleblæser, Gearvælger belysning, Gearvælger spærring, 5 A
5 Stoplys, Pressostat, ABS ECU, A/C kompressorkobling, Kølerblæser, 25
A
6 Ur, Udvendig temperaturføler, Instrument, Bagagerumslys, Alarm, 5 A
7 Elopvarmetbagrude, 30 A
8 Radio, Alarm, 20 A
9 Motorstyring (Benzin), Automatgearkasse, A/C kompressorkobling,
Kølerblæser, 20 A
10 Katastrofeblink, Interiørlys, 20 A
11 Instrumentbelysning, Katastrofeblink, Lyskontakt, Udvendig
temperaturføler, Radio, Askebæger, Lygtejustering, Kølerblæser,
Cigarettænder, Elopvarmetbagrude, 10 A
12 Tågelygte bag, 10 A
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:38 |
|
Den 29-01-2011, skrev Martin Bak:
> Se det ligner jo
> Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier end
> de der sidder i bilen.
> Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
> fremtrylles?
Og så lige relæerne
1 række fra venstre
1 Elopvarmetbagrude
2 Blinklys
3 Kabineblæser
4 Elrude venstre for, Elrude højre for, Soltag
2 række fra venstre
1 Tågelys
2 Elrude venstre bag, Elrude højre bag, Sædevarme
3 Vinduesvisker
4 Vinduesvisker
Det helt til højre for sig selv = Vinduesvisker interval
Andet du mangler
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 23:43 |
|
"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.ed8a7db12eaf27ad.117040@ www.you2me.dk...
> Den 29-01-2011, skrev Martin Bak:
>> Se det ligner jo
>> Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier
>> end de der sidder i bilen.
>> Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
>> fremtrylles?
>
> Og så lige relæerne
>
> 1 række fra venstre
> 1 Elopvarmetbagrude
> 2 Blinklys
> 3 Kabineblæser
> 4 Elrude venstre for, Elrude højre for, Soltag
>
> 2 række fra venstre
> 1 Tågelys
> 2 Elrude venstre bag, Elrude højre bag, Sædevarme
> 3 Vinduesvisker
> 4 Vinduesvisker
>
> Det helt til højre for sig selv = Vinduesvisker interval
>
>
> Andet du mangler
>
Fantastisk! Tusind tak. De der påstår at Google er vennen, kender ikke
Usenet.
Også tak til alle andre input. Det kan jo ikke udelukkes at jeg løber sur i
fejlfindingen anyway, men nu kan jeg da starte på forsvarlig vis.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:47 |
|
Martin Bak forklarede:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.ed8a7db12eaf27ad.117040@ www.you2me.dk...
>> Den 29-01-2011, skrev Martin Bak:
>>> Se det ligner jo
>>> Men de to sikringer yderst til højre i midterste række har andre værdier
>>> end de der sidder i bilen.
>>> Kan en beskrivelse af hver enkelt sikrings dækningsområde mon også
>>> fremtrylles?
>>
>> Og så lige relæerne
>>
>> 1 række fra venstre
>> 1 Elopvarmetbagrude
>> 2 Blinklys
>> 3 Kabineblæser
>> 4 Elrude venstre for, Elrude højre for, Soltag
>>
>> 2 række fra venstre
>> 1 Tågelys
>> 2 Elrude venstre bag, Elrude højre bag, Sædevarme
>> 3 Vinduesvisker
>> 4 Vinduesvisker
>>
>> Det helt til højre for sig selv = Vinduesvisker interval
>>
>>
>> Andet du mangler
>>
> Fantastisk! Tusind tak. De der påstår at Google er vennen, kender ikke
> Usenet.
>
> Også tak til alle andre input. Det kan jo ikke udelukkes at jeg løber sur i
> fejlfindingen anyway, men nu kan jeg da starte på forsvarlig vis.
Her er lige komplet diagram, hvis du skulle få lyst til at gå ind i det
God weekend og fornøjelse med det
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:48 |
|
Brian Vestergaard kom med følgende:
>> Fantastisk! Tusind tak. De der påstår at Google er vennen, kender ikke
>> Usenet.
>>
>> Også tak til alle andre input. Det kan jo ikke udelukkes at jeg løber sur i
>> fejlfindingen anyway, men nu kan jeg da starte på forsvarlig vis.
>
> Her er lige komplet diagram, hvis du skulle få lyst til at gå ind i det
>
> God weekend og fornøjelse med det
Måske dette hjalp http://gupl.dk/55566/ det er sent
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Mcwm (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 29-01-11 23:03 |
|
Den 29-01-2011 22:54, jan@froerup.dk skrev:
> Brian Vestergaard<only4usenet@gmail.com> skrev :
>
>> Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
>
> Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
>
Dummer mig lige med lidt fakta, nu jeg sidder og kigger på dem i
"bogen". Der er de OGSÅ anbragt sådan...
Den Gule i øverste række er cigartænder. Den mærket HS, bruges ikke.
Venligst
Mcwm
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:05 |
|
Følgende er skrevet af Mcwm:
> Den 29-01-2011 22:54, jan@froerup.dk skrev:
>> Brian Vestergaard<only4usenet@gmail.com> skrev :
>>
>>> Nej, men det nok mest fordi der ikke r nogen
>>
>> Du mener ikke der er 2 sikringer der er forkert placeret - seriøst ?
>>
> Dummer mig lige med lidt fakta, nu jeg sidder og kigger på dem i "bogen". Der
> er de OGSÅ anbragt sådan...
>
> Den Gule i øverste række er cigartænder. Den mærket HS, bruges ikke.
Bogen er nok forkert, lige som Tolerancedata er det
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 20:41 |
|
"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4d446ab0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.ecba7db1eddf18d8.117040@ www.you2me.dk...
>> Uffe Bærentsen kom med følgende:
>>> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:4d443e1a$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306
>>>> stationcar 2.0 HDI fra 1999
>>>>
>>>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt
>>>> klar over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er
>>>> dog først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>>>>
>>>> Instruktionsbogen beskriver 3 forskellige design på sikringsboksens
>>>> layout. Og ingen af dem stemmer overens med virkeligheden i denne bil.
>>>>
>>>> Mon der er nogen her, der kan være behjælpelig med en oversigt der
>>>> svarer til det faktiske layout?
>>>>
>>>> Sikringsboksen kan ses her:
>>>> http://martinbak.dk/privat/peugeot.htm
>>>
>>> Hvad er den afbrændte 5A sikring i midterste række til?
>>
>> Den er da ikke brændt, kniber det med synet
>
> Hvis den ikke er stået helt af, så har den i al fald været meget tæt på.
> Den _er_ skadet, tråden er ikke lige længere, se på de andre sikringer
>
> Hvor adskiller bogen sig fra det virkelige liv mht. sikringsboksen?
>
>
Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer. Fælles for dem
alle er, at de er opbygget i 3 rækker som her, men at nederste række kun
indeholder ca.6 sikringer. Til højre for sikringerne sidder så pincetten
fladt monteret med profil udad. Som det ses på billederne, så er denne
sikringsboks ganske anderledes. Intet i skemaerne passer.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Uffe Ravn (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Uffe Ravn |
Dato : 29-01-11 21:39 |
|
"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev
>> Hvor adskiller bogen sig fra det virkelige liv mht. sikringsboksen?
>>
>>
> Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer. Fælles for dem
> alle er, at de er opbygget i 3 rækker som her, men at nederste række kun
> indeholder ca.6 sikringer. Til højre for sikringerne sidder så pincetten
> fladt monteret med profil udad. Som det ses på billederne, så er denne
> sikringsboks ganske anderledes. Intet i skemaerne passer.
Sidst jeg havde hænderne i en sådan franskmand, i øvrigt med sikringsboks
der lignede noget fra samme underleverandør, lagde jeg ud med at anbefale at
anskaffe en Haynes manual. Det blev så nok den bedst investerede 100km.
køretur.
Med diagrammet i hånd, fandt vi det anløbne sikringsben i sikringsboksen.
Et diagram er i den forbindelse guld værd.
Mvh. Uffe Ravn
| |
Mcwm (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 29-01-11 22:27 |
|
Den 29-01-2011 20:41, Martin Bak skrev:
> Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer
Ifølge Autodata 3.24, så er den model udstyret med henholdsvis 13,23 og 30.
Venligst
Mcwm
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 22:30 |
|
"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
news:7cudnT4ok_m4G9nQnZ2dnUVZ8gadnZ2d@giganews.com...
> Den 29-01-2011 20:41, Martin Bak skrev:
>> Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer
> Ifølge Autodata 3.24, så er den model udstyret med henholdsvis 13,23 og
> 30.
>
Godt så. Jeg sidder ikke lige med bogen, og kan meget vel huske forkert.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Mcwm (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 29-01-11 22:44 |
|
Den 29-01-2011 22:29, Martin Bak skrev:
> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
> news:7cudnT4ok_m4G9nQnZ2dnUVZ8gadnZ2d@giganews.com...
>> Den 29-01-2011 20:41, Martin Bak skrev:
>>> Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer
>> Ifølge Autodata 3.24, så er den model udstyret med henholdsvis 13,23 og
>> 30.
>>
> Godt så. Jeg sidder ikke lige med bogen, og kan meget vel huske forkert.
>
igen fra AD. Tæller du fra øverste række, fra venstre side, skulle det
være Reserve på de første 3 pladser. derefter, Tågelygte for(10A),
Baglys højre side(10A), og så kabineblæser, klima(30A)
Vil du have resten?
Venligst
Mcwm
| |
Martin Bak (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Martin Bak |
Dato : 29-01-11 23:03 |
|
"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
news:Wf-dnSNxqcaWF9nQnZ2dnUVZ8lKdnZ2d@giganews.com...
> Den 29-01-2011 22:29, Martin Bak skrev:
>> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
>> news:7cudnT4ok_m4G9nQnZ2dnUVZ8gadnZ2d@giganews.com...
>>> Den 29-01-2011 20:41, Martin Bak skrev:
>>>> Bogen beskriver et layout med hhv. 13, 30 og 35 sikringer
>>> Ifølge Autodata 3.24, så er den model udstyret med henholdsvis 13,23 og
>>> 30.
>>>
>> Godt så. Jeg sidder ikke lige med bogen, og kan meget vel huske forkert.
>>
>
> igen fra AD. Tæller du fra øverste række, fra venstre side, skulle det
> være Reserve på de første 3 pladser. derefter, Tågelygte for(10A), Baglys
> højre side(10A), og så kabineblæser, klima(30A)
>
> Vil du have resten?
>
Det er jo ligesom det jeg spør efter
Som sagt, det passer ikke med det der er afbilledet i instruktionsbogen.
--
Martin
http://www.martinbak.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:00 |
|
Martin Bak har bragt dette til os:
> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306 stationcar
> 2.0 HDI fra 1999
>
> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog først
> at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
Fra relæsiden er det 3 relæ i øverste række, der styrer blæser. Hvad
sikringer angår, så er det 6. (grøn) + 8. (rød) fra venstre der bruges
til kabineblæser.
De forskellige klogesmølfer der ser fejlplacerede sikringer, så er den
ene til cigarettænder, den anden som bro mellem 2 systemer
http://gupl.dk/55562/ billede
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:07 |
|
Brian Vestergaard har bragt dette til verden:
> Martin Bak har bragt dette til os:
>> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306 stationcar
>> 2.0 HDI fra 1999
>>
>> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
>> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog
>> først at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
>
> Fra relæsiden er det 3 relæ i øverste række, der styrer blæser. Hvad
> sikringer angår, så er det 6. (grøn) + 8. (rød) fra venstre der bruges til
> kabineblæser.
>
> De forskellige klogesmølfer der ser fejlplacerede sikringer, så er den ene
> til cigarettænder, den anden som bro mellem 2 systemer
>
> http://gupl.dk/55562/ billede
Gælder i øvrigt modeller fra 1997 - 2004
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:11 |
|
Brian Vestergaard formulerede spørgsmålet:
> Gælder i øvrigt modeller fra 1997 - 2004
Ups 1997 - 2002
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:03 |
|
Martin Bak forklarede:
> En kammerat har fået sådan en frankobil forærende. Det er en 306 stationcar
> 2.0 HDI fra 1999
>
> Blæsermotoren virker ikke på nogen trin overhovedet, og jeg er godt klar
> over, at der kan være flere fejlmuligheder, men det naturligste er dog først
> at kontrollere sikringen. Her er der dog bare et problem...
Fra relæsiden er det 3 relæ i øverste række, der styrer blæser. Hvad
sikringer angår, så er det 6. (grøn) + 8. (rød) fra venstre der bruges
til kabineblæser.
De forskellige klogesmølfer der ser fejlplacerede sikringer, så er den
ene til cigarettænder, den anden som bro mellem 2 systemer
http://gupl.dk/55562/ billede
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Mcwm (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 29-01-11 23:09 |
|
Den 29-01-2011 23:03, Brian Vestergaard skrev:
> http://gupl.dk/55562/ billede
>
Giver du Martin resten eller skal jeg?
Venligst
Mcwm
| |
Brian Vestergaard (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 29-01-11 23:14 |
|
Mcwm forklarede:
> Den 29-01-2011 23:03, Brian Vestergaard skrev:
>
>> http://gupl.dk/55562/ billede
>>
>
> Giver du Martin resten eller skal jeg?
Jeg har den fremme i TD, men hvad mere vil han vide ? hele
sikringsrækkefølgen ?
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Mcwm (29-01-2011)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 29-01-11 23:18 |
|
Den 29-01-2011 23:13, Brian Vestergaard skrev:
> Mcwm forklarede:
>> Den 29-01-2011 23:03, Brian Vestergaard skrev:
>>
>>> http://gupl.dk/55562/ billede
>>>
>>
>> Giver du Martin resten eller skal jeg?
>
> Jeg har den fremme i TD, men hvad mere vil han vide ? hele
> sikringsrækkefølgen ?
>
Ja
Venligst
Mcwm
| |
Brian Vestergaard (30-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 30-01-11 13:27 |
|
Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
svært det med fakta
God søndag...
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
jan@froerup.dk (30-01-2011)
| Kommentar Fra : jan@froerup.dk |
Dato : 30-01-11 15:18 |
|
Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
>svært det med fakta
Tænk - jeg tror ikke der er ret mange "rigtige" mekanikere i gruppen.
Bortset fra det - kan det da kun være franskmændene der laver tingene
på en så spøjs måde..........
Jeg har haft et par frankere, ingen af dem havde så besynderlig
konfiguration i sikringsboksen
--
Jan_stevns
pt i flyverskjul :)
Life sucks !! - pass the beernut's
| |
Brian Vestergaard (30-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 30-01-11 19:24 |
|
jan@froerup.dk kom med følgende:
> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>
>> Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
>> svært det med fakta
>
> Tænk - jeg tror ikke der er ret mange "rigtige" mekanikere i gruppen.
>
> Bortset fra det - kan det da kun være franskmændene der laver tingene
> på en så spøjs måde..........
>
> Jeg har haft et par frankere, ingen af dem havde så besynderlig
> konfiguration i sikringsboksen
Hvor mange franske sikringsbokse vil du have billeder og forklaring
på!! har kigget godt og grundigt, ret mange franske, men også andre har
samme opstilling (rodet)
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Brian Vestergaard (30-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 30-01-11 19:27 |
|
jan@froerup.dk formulerede søndag:
> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>
>> Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
>> svært det med fakta
>
> Tænk - jeg tror ikke der er ret mange "rigtige" mekanikere i gruppen.
>
> Bortset fra det - kan det da kun være franskmændene der laver tingene
> på en så spøjs måde..........
>
> Jeg har haft et par frankere, ingen af dem havde så besynderlig
> konfiguration i sikringsboksen
I øvrigt var det nu tiltænkt dem der var max skråsikre, og helt sikkert
kunne se fejlplacerede og brændte sikringer... de melder kun ud når i
er "sikre" og har kørt efter en skribent i nogle indlæg, men når fakta
kommer, så går de døde i snakken (skriveriet)
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
Uffe Bærentsen (30-01-2011)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 30-01-11 19:53 |
|
"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.f48f7db1f973579b.117040@ www.you2me.dk...
> jan@froerup.dk formulerede søndag:
>> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>>
>>> Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
>>> svært det med fakta
>>
>> Tænk - jeg tror ikke der er ret mange "rigtige" mekanikere i gruppen.
>> Bortset fra det - kan det da kun være franskmændene der laver tingene
>> på en så spøjs måde..........
>>
>> Jeg har haft et par frankere, ingen af dem havde så besynderlig
>> konfiguration i sikringsboksen
>
> I øvrigt var det nu tiltænkt dem der var max skråsikre, og helt sikkert
> kunne se fejlplacerede og brændte sikringer... de melder kun ud når i er
> "sikre" og har kørt efter en skribent i nogle indlæg, men når fakta
> kommer, så går de døde i snakken (skriveriet)
At sikringen er skadet/brændt er tydeligt.
Hvis du aldrig har set den slags, så har du set for lidt.
At jeg ikke gider spilde mere tid på dig er vist indlysende.
Var der andet du ville høre/vide, så spørg en anden.......
--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i
| |
Brian Vestergaard (30-01-2011)
| Kommentar Fra : Brian Vestergaard |
Dato : 30-01-11 20:33 |
|
Efter mange tanker skrev Uffe Bærentsen:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.f48f7db1f973579b.117040@ www.you2me.dk...
>> jan@froerup.dk formulerede søndag:
>>> Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> skrev :
>>>
>>>> Syntes at de rigtige mekanikere blev stille i tråden, men det er også
>>>> svært det med fakta
>>>
>>> Tænk - jeg tror ikke der er ret mange "rigtige" mekanikere i gruppen.
>>> Bortset fra det - kan det da kun være franskmændene der laver tingene
>>> på en så spøjs måde..........
>>>
>>> Jeg har haft et par frankere, ingen af dem havde så besynderlig
>>> konfiguration i sikringsboksen
>>
>> I øvrigt var det nu tiltænkt dem der var max skråsikre, og helt sikkert
>> kunne se fejlplacerede og brændte sikringer... de melder kun ud når i er
>> "sikre" og har kørt efter en skribent i nogle indlæg, men når fakta kommer,
>> så går de døde i snakken (skriveriet)
>
> At sikringen er skadet/brændt er tydeligt.
Den ligner nu alle andre 5A sikringer, men du vil have ret, så vi må
håbe at MB melder ind at, den er brændt eller skadet, og det
selvfølgelig uanset fakta.
> Hvis du aldrig har set den slags, så har du set for lidt.
Har måske set flere en du, i hvertfald flere end du tror.
> At jeg ikke gider spilde mere tid på dig er vist indlysende.
Ja det er jo tydeligt at for nogle få her i gruppen, så er det ilde set
at tabe ansigt og tage fejl... det er sørgeligt, men sandt.
> Var der andet du ville høre/vide, så spørg en anden.......
Nej tak du har dummet dig rigeligt, og ikke kommet med noget brugbart i
denne tråd...
--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk
| |
|
|