Tøger, et sidste farvel
Fra : Tim

Dato : 28-01-11 23:06

"... en stor humanist..."

En af de mest magtfulde og mest idiotiske motherfuckers i Danmarks historie
har sat tøflerne, Adios Tøger, Stay Dead... please!.... jeg er udelukkende
glad for at svinet er væk. Kun få har drevet mere landsskadelig virksomhed,
end ham. Han elskede sin magt, gennem medierne og elskede sig selv. Han var
singulært medvirkende til ophidse muslimnazisterne.

Jeg ved godt, at netop "landsskadelig virksomhed", er noget der driver dig
til stå-tissemand, Kim, så du må have elsket Tøger, næsten i samme grad, som
du elsker Troels Triger eller Michael Moore.

Ligesom dig, leflede Tøger for muslimerne, ved at støtte dødsdommen mod
muhamedtegneren, der stadig må leve under beskyttelse fra PET.

Kim... du burde tage i Afrikansk/muslimk træningslejr og lære, hvordan man
VIRKELIG er samfundsskadelig, istedet for, blot, at udtrykke det med store
ord, her i gruppen? Nu kender jeg jo ikke din fedmeprocent, men mon ikke
"de" efterhånden er villige til at tage mod enhver blegfed dansker?

Hint: Lav dig selv en model af AK-47 i f.eks. rød canvas eller noget
vegetar-læder (læs: størknet humus). Sørg for, at det matcher årstidens
terror-mode.... and you will fit right in baby

/Tim