Så er der halal krig i DF
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 05:40

Det er endelig gået op for DF, at halal slagtninger er kommet for at blive,
men i deres ongoing frustrationer mod halal slagtninger, har de fundet noget
nyt at brokke sig over: Nu er de sure over det kun er muslimer som
foretager - jeps - halal slagtninger.

Og så fik DF en lille "nyhed" ud af det. Ypperligt!

Nu skal vi bare finde nogle
DF-stemmende-slagteriarbejdere-der-vil-udføre-halal-slagtninger, og så kører
det bare.

Sæt i gang!

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/01/26/213412.htm

DF i krig mod halal-slagtninger
26. jan. 2011 22.50 Penge Opdat.: 26. jan. 2011 23.00

Loven tilsidesættes, når danske slagterier kun bruger muslimske medarbejdere
til at halalslagte. Sådan lyder kritikken fra Dansk Folkepartis
fødevareordfører, René Christensen, i Kristeligt Dagblad.

Loven om forbud mod forskelsbehandling på arbejdsmarkedet forbyder nemlig
forskelsbehandling på arbejdsmarkedet på grund af race, religion og andre
personlige forhold.

- Derfor kan vi ikke acceptere, at der er job i slagteribranchen, der
kræver, at man er muslim. Forestil dig ramaskriget, hvis man slog en
stilling op og skrev, at man foretrak kristne, siger René Christensen.

Han henviser til eksempelvis slagteriet Rose Poultry, som på dets hjemmeside
understreger, at medarbejderne halalslagter alt fjerkræ.

- Vi har ikke annonceret officielt efter en halalslagter, fordi vi har mange
muslimske medarbejdere at rekruttere fra. Vi har altså ikke overtrådt nogen
lov, siger marketingchef Anne Gitte Elbronn, Rose Poultry.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-01-11 07:35

On Thu, 27 Jan 2011 05:40:01 +0100, Thomas M wrote:

> [...]
> muslimske medarbejdere at rekruttere fra. Vi har altså ikke overtrådt nogen
> lov, siger marketingchef Anne Gitte Elbronn, Rose Poultry.

Som sædvanligt har du ikke fattet en brik.

Det handler ikke om muslimer, men om ulovlig forskelsbehandling på
arbejdsmarkedet.

Fra : hanzen

Dato : 27-01-11 09:08

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 27 Jan 2011 05:40:01 +0100, Thomas M wrote:
> Som sædvanligt har du ikke fattet en brik.
>
> Det handler ikke om muslimer, men om ulovlig forskelsbehandling på
> arbejdsmarkedet.

I Thomas Muhammeds verden er det helt fint med forskelsbehandling sålænge
det er til muhamedanernes fordel.
--

hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 09:33

"hanzen" skrev i meddelelsen

>I Thomas Muhammeds verden er det helt fint med forskelsbehandling sålænge
>det er til muhamedanernes fordel.

Ha ha. Nej Hanzzi. Hvor gerne du end måtte ville tillægge mig de motiver, så
er jeg glad for at må skuffe dig.

Men som jeg skrev før: Du finder bare nogle ikke-muslimske halal slagtere,
og så ser vi på det.

Er du dansk slagteriarbejder, og ku' be en muslimsk bøn over fjerkræet,
Hanzzi?

Fra : hanzen

Dato : 27-01-11 14:40

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse

> "hanzen" skrev i meddelelsen

> Ha ha. Nej Hanzzi. Hvor gerne du end måtte ville tillægge mig de motiver,
> så er jeg glad for at må skuffe dig.

Du skulle prøve at læse dine egne indlæg. Det fremgår ret tydeligt hvad din
indstilling er.

> Men som jeg skrev før: Du finder bare nogle ikke-muslimske halal slagtere,
> og så ser vi på det.

Dyr skal ikke slagtes efter en eller anden skør religiøs ide.

> Er du dansk slagteriarbejder, og ku' be en muslimsk bøn over fjerkræet,
> Hanzzi?

Der skal ikke bedes muhamedanerbønner over danske slagtedyr.
--

hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 16:56

"hanzen" skrev i meddelelsen

>Du skulle prøve at læse dine egne indlæg. Det fremgår ret tydeligt hvad din
>indstilling er.

Det fremgår ret tydeligt hvad din indstilling er, Hanzzi.

> Dyr skal ikke slagtes efter en eller anden skør religiøs ide.

En boltpistol for panden og alt er i orden, ikke sandt Hanzzi. Meget humant
osv.

>Der skal ikke bedes muhamedanerbønner over danske slagtedyr.

Det er nemlig meget mere i orden at skyde dem en kugle for panden.

Nej, Hanzzi; Når du bliver enten vegetar eller veganer, begynder din mening
at tælle. Indtil da, er du bare en hykler.

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 09:09

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Som sædvanligt har du ikke fattet en brik.

>Det handler ikke om muslimer, men om ulovlig forskelsbehandling på
>arbejdsmarkedet.

Thomsen, du lukker lort ud.

[...]

Der er ikke slået jobopslag op, efter halal slagtere, så der bliver ikke
forskelsbehandlet. Slagteriet bruger de medarbejdere der gerne *vil* udføre
det pågældende job.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 27-01-11 09:33

> [...]
> udføre det pågældende job.
>
> Men som jeg skrev før: Du finder bare nogle ikke-muslimske halal slagtere,

Alle ansatte på Rose Poultry er muhamedanere eller konvertitter.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-01-11 12:58

On 01/27/2011 09:32 AM, Kurt H. Nedergaard wrote:

> Alle ansatte på Rose Poultry er muhamedanere eller konvertitter.

Al rituel slagtning bør forbydes - det burde ikke kunne finde sted i en
oplyst civilisation.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 09:53

On Thu, 27 Jan 2011 12:57:47 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Al rituel slagtning bør forbydes - det burde ikke kunne finde sted i en
>oplyst civilisation.

Alt der gir muslimer selvtillid så de øger influx bør stoppe men
vigtigst er vold, socialnas og direkte magtovertagelse

Dyrebeskyttelses argumentet mod halal gør vi os let tl trin med men
der ku forlanges at pakning havde varedeklaration om at der er betalt
til imam for bønner

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-11 11:10

On 01/28/2011 09:53 AM, Bo Warming wrote:

> Alt der gir muslimer selvtillid så de øger influx bør stoppe men

Spørgsmålet er enkelt. Religiøse bør ikke gives særrettighed til
dyremishandling. Og så ser jeg endda bort fra at muhammedanismen er den
værste junk-parodi på religion.

> Dyrebeskyttelses argumentet mod halal gør vi os let tl trin med men

Men mange af dem der griner vil få en dårlig smag i munden...

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 12:55

On Fri, 28 Jan 2011 11:09:56 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Spørgsmålet er enkelt. Religiøse bør ikke gives særrettighed til
>dyremishandling. Og så ser jeg endda bort fra at muhammedanismen er den
>værste junk-parodi på religion.

Bedre formulering er at lovreligion er politisk
og sikrede jøder ikke at blive spredt blandt folkeslagene på slem vis

Men i muslim-version er sådant farlig for os intolerance er enorm

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 16:46

"Kurt H. Nedergaard" skrev i meddelelsen

> Alle ansatte på Rose Poultry er muhamedanere eller konvertitter.

Kom bare med noget dokumentation.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-01-11 14:55

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Thomsen, du lukker lort ud.

Manden er psykopat og helt uden for pædagogisk rækkevidde.

> Men som jeg skrev før: Du finder bare nogle ikke-muslimske halal slagtere,
> og så ser vi på det.

Du tror at han ønsker at debatere?. Det er år siden at abekatten skrev et
politisk debatindlæg, nogle gange spekulerer jeg på om Thomsen bliver betalt
for at svine sin meddebatører til.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-01-11 16:21

On Thu, 27 Jan 2011 14:54:39 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Manden er psykopat og helt uden for pædagogisk rækkevidde.

Og det skulle komme fra dig. ))

> Du tror at han ønsker at debatere?. Det er år siden at abekatten skrev et
> politisk debatindlæg, nogle gange spekulerer jeg på om Thomsen bliver betalt
> for at svine sin meddebatører til.

Flot fodskud. Du kalder andre for "abekatte" samtidig med at du beskylder
dem for at svine andre til.

Religion hører KUN hjemme inden for folks egne 4 vægge (eller deres egne
"forsamlingshuse"). At bringe religion ind i fødevareporduktion hører ikke
hjemme i et civiliceret samfund.

Hvis folk vil bede til deres fantasifigurer/guder, så kan de gøre det
hjemme hos dem selv.

Hvad ville muslimerne ikke sige, hvis en anden tosset "religion" krævede at
alle kyllinger skulle slagtes, imens en tosse klædt ud som en gris, læste
op fra "Peter Pedal".?

PS: Kyllingerne vil jo stadig smage af det samme.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-01-11 16:57

Den 27-01-2011 16:20, S.A.Thomsen skrev:
> Religion hører KUN hjemme inden for folks egne 4 vægge (eller deres egne
> "forsamlingshuse"). At bringe religion ind i fødevareporduktion hører ikke
> hjemme i et civiliceret samfund.

Sikke dog en omgang patetisk ævl.
Har du hørt om udbud og efterspørgsel, klaphat?