Erstatnings maskinen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 17:08

Det er vitterlig noget svineri at det kun
Er medlemmer af det politiske parti
Der kan faa en erstatning udbetalt i
Danmark!

Det er jo egentlig meningen at dem der har
Vaeret udsat for tortur/fejlbehandlinger/
chikane myrdede familie medlemmer osv.
som faar deres liv oedelagt af de kiksede

Skulle have en erstatning udbetalt for det
de har vaeret udsat for!

Istedet for de loegnagtige medlemmer af det politiske
parti DF!

Jeg har endnu aldrig faaet en erstatning udbetalt for
Noget som helst i mit liv!!!

Og det jeg har vaeret udsat for, burde som
absolut minimum goere at jeg faar udbetalt
Et 3 cifret million beloeb!!!!!

Naa, endnu en grund til at det kvante mekaniske
mareridt eksistere!!!!

Er der nogensinde nogen der har vaeret udsat for
grimt der faar udbetalt en erstatning?????

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 17:37

On Mon, 24 Jan 2011 16:08:27 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> mareridt eksistere!!!!

> Er der nogensinde nogen der har vaeret udsat for
> grimt der faar udbetalt en erstatning?????

Det er vel ogsaa billigere i laengden, at programmere
ofrene til at tro og vide med sikkerhed at laegestande
aldrig goer fejl!!!

Hvis alle der klager bliver programmeret, saa holder
alle bedragerne sig vaek!!
Og desuden ved folk hvem der er nogle programmerede
vanvittige, det er bedst at undgaa socialt!!!

Det kraever selvfolgeligt at det er offentligt tilgaengeligt
hvem der er blevet torteret og programmeret!!!

Saa er der selvfolgelig problemet med sadisterne,
men det kunne nemt undgaas ved at give de torterede
en doedbringende koens-sygdom!!!!!!

Saa holder de sig vaek!
Fra de sygdomsbefaengte brok-hoveder!!!!

Det kan godt vaere at jeg er blevet for paavirket
af helvedes fejlsikring!!!!!!

De burde egentlig ogsaa skydes med en soem-pistol for
En sikkerheds skyld saadan at de vitterlig har proevet
noget grimt, de sidder jo der og oedelaegger folks liv!!!

Med deres klager!!!!

(det virkede for romerne og joederne, de havde
Saa ikke soem pistoler!)

Det er paa tide at nogen bliver soemmet ihvertfald
indtil folk laere at vaere goede ved hinanden!!!!!

Vaer go ved hinanden er tortur drevet,
Ifoelge Helvedes Fejlsikring!!!!!

Hvis nu at der er sket en slags administrativ
Fejl og hele nationens befolkning bliver sadister
paa et tidspunkt!!!!

Btw. Jeg er ikke en sadist!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 22:14

On Mon, 24 Jan 2011 16:36:42 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Ifoelge Helvedes Fejlsikring!!!!!

> Hvis nu at der er sket en slags administrativ
> Fejl og hele nationens befolkning bliver sadister

Naa, saa er det efterhaanden paa plads!

Det er ligesom den sindsyge psykopat
unge fra Vejerslev, der ville saette
ild til folk i en koerestol jeg satte paa
plads, han er hvad et par maaneder
aeldre end mig selv!!!!

Hvilket var heldigt nok da han ellers
ville vaere paa forsiden af landets aviser,
For at have gjort ting, der ville faa folk til at
Syntes Hannibal lector var en tam spejderdreng
naar de saa filmene!!!!!

Quantum Entangelment via en Singularitet!!!!