CO2 el dorado
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-01-11 21:18

http://www.upi.com/Science_News/Resource-Wars/2011/01/21/38-million-in-EU-carbon-credit-stolen/UPI-76821295641806/

For *DKK en kvart mia* CO2-emissioner er igen igen stjålet af hackere i
Grækenland, Estland, Tjekkiet, Polen og Østrig.

Hu hej hvor det går med nye spændende økonomier i EU...

Mvh
Martin

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-01-11 22:15

> [...]
> Grækenland, Estland, Tjekkiet, Polen og Østrig.
>
> Hu hej hvor det går med nye spændende økonomier i EU...

Hej Martin Larsen
Bo Warming vil gerne tale med dig, om dit indlæg. Ring 35 86 10 00.
Hilsen Kurt H Nedergaard

Fra : Tim

Dato : 23-01-11 01:03

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Grækenland, Estland, Tjekkiet, Polen og Østrig.
>
> Hu hej hvor det går med nye spændende økonomier i EU...

Jeg fornemmer, at du tror at CO2 har noget at gøre med den globale
opvarmning

Googl evt på Henrik Svensmark, og bliv skelsættende klogere, end du er lige
nu.

/Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 01:56

On Sun, 23 Jan 2011 01:02:47 +0100, "Tim" <tpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>opvarmning
>
>Googl evt på Henrik Svensmark, og bliv skelsættende klogere, end du er lige

Alle DF-typer som Martin Larsen har gennemskuet det totale bedrag hos
Al Gore logens snu snak om menneske og CO2 skabt gæobal warming