Malaysia giver pirat-negre klar besked
Fra : /John

Dato : 22-01-11 18:58

Så skete det igen:

"A Malaysian ship and an attack helicopter responded to the call and troops
boarded the hijacked ship, the report said.

Three of the suspected seven hijackers were wounded in a gunfight, but none
of the military or the ship's 23 crewmembers was injured":

http://www.upi.com/Top_News/World-News/2011/01/22/Malaysian-navy-arrests-7-suspected-pirates/UPI-17061295707347/

Flot arbejde; asiaterne ka' åbenbart bare dét der p...!

Det MÅ da igen-igen få denne sang til at forstumme:

"Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

John

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 19:31

On Sat, 22 Jan 2011 18:57:37 +0100, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Det MÅ da igen-igen få denne sang til at forstumme:
>
>"Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

Problemet er vor empati og velmeneri, som kommer af vore rødder i
enguderiets nagfølelser

Vi må lære ikke at ynke de svage og dermed stoppe influx af muslimer
og hastigt udvise de farligste der har inficeret os

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-01-11 20:25

On 01/22/2011 06:57 PM, /John wrote:
> [...]
>
> Det MÅ da igen-igen få denne sang til at forstumme:
>
> "Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

Godt at Malaysia og Korea viser vej. Måske skulle man også gå lidt mere
aktivt til værks og kigge på moderskibe og hurtige joller med en flok
negre.
Forhør, registrer og undersøg alle mistænkelige.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 22-01-11 20:48

Martin Larsen wrote:

> [...]
> negre.
> Forhør, registrer og undersøg alle mistænkelige.

Du skal ikke glæde dig for tidligt. Det bliver lynhurtigt noget med at
danske soldater ikke må åbne ild, og at de ellers skal fragte alle
fangne pirater til Danmark på livslangt ophold betalt af skatteyderne,
den enkelte pirat risikerer givetvis tortur og "umenneskelig"
behandling. Du kan godt glæde dig til et rykind af somaliske pirater i
et neighborhood neir you.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 23:20

On Sat, 22 Jan 2011 20:25:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Mærsk lyver at konflikten blir eskaleret hvis vi får vagter om bord og
bevæbning.
Somalia er overbefolket og bør takke os for tæppebombning af landsbyer
nær moderskib-havne - eller hvad virker med mindst mulig udgift

Kan søminer ikke udkastes pr automatik hvis skib uden godkendelse
nærmer sig en tyvemetergrænse om hvert skib?
Helt som dybbomber udkastedes når ubåde var nær i WW2
Mærsks landsforræddere må påbydes skyklapper - hvad øjet ikke ser, det
har man ikke ondt af

Forlang at Mærsk fjerner sin grimme Opera, hvis ikke han vil te sig
civiliseret mod søfolk - er han blevet muslim eller hva?
De egoistikske redere har jo liv på samvittigheden hvis forbrydelsen
velmeneri ikke straffes effektivt preventivt
Pædofili er ikke en blodig udåd som velmeneriet er
Siger arbejdsmiljøloven ikke at matroser skal ku overleve uden at
dusører skal betales?
"Mærsk caught redhanded"

> [...]
>negre.
>Forhør, registrer og undersøg alle mistænkelige.

Det er alt for dyrt
At sende soldater med hvert skib er også for dyrt.

Gør et par matroser til soldater

Giv ansatte en chips i tøjet og ved landgangsbro går alarm hvis der
nærmer sig menneske-infrafør uden chips

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-01-11 23:18

Ordet "Neger" er ikke pc men er et udtryk for racisme.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-01-11 23:23

On Sat, 22 Jan 2011 23:18:16 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ordet "Neger" er ikke pc men er et udtryk for racisme.

Ordet "neger" er ganske rigtigt ikke "politisk korrekt", men det har da
ikke en skid med racisme at gøre.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-01-11 23:25

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ordet "neger" er ganske rigtigt ikke "politisk korrekt", men det har da
> ikke en skid med racisme at gøre.

Hvilket vel ikke er særligt troværdigt når det kommer fra en racist.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-01-11 23:45

On Sat, 22 Jan 2011 23:24:32 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket vel ikke er særligt troværdigt når det kommer fra en racist.

Den eneste racist i denne tråd er DIG.

Du skulle prøve at slå ordet "racist" op og læse hvad det rent faktisk
betyder.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 00:11

On Sat, 22 Jan 2011 23:45:26 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Den eneste racist i denne tråd er DIG.
>
>Du skulle prøve at slå ordet "racist" op og læse hvad det rent faktisk
>betyder.

Siden 1980 har Gyldendals fremmedordbog inkluderet kulturracisme i
racisme

Hver leksikonskribent har sin definition men engang var denne
toneangivende
"   Rascisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt til
medfødt underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt
overlegenhed "   .   Ruth Fulton Benedict

Glistrup skelnede mellem landsforræddere og de mere trivselsskabende
racister

MENS PROPPEN ER AF

   If we were to wake up some morning and find that everyone was
the same race, creed and colour, we would find some other causes for
prejudice by noon.      Senator George Aiken
rc   "Han er aparte, han skal kanøfles" sagde ænderne om den grimme
ælling. H C Andersen
rc   ` I think a black could scarcely be found capable of tracing
and comprehending the investigations of Euclid.' Thomas Jefferson
Rc   Hvis alle penge og al ejendom i denne verden en vilkårlig dag
kl. 3 om eftermiddagen blev fordelt ligeligt blandt jordens beboere,
så ville man allerede kl halv fire kunne fastlå betydelige forskelle i
menneskenes ejendomsforhold.     Paul Getty
Rc   Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke
taler engelsk. Homer Simpson
Rc   Jeg ønsker at blive den hvide mands bror, ikke hans svoger.
Martin Luther King, Jr
Rc   Kelterne var, sagt i forbigående, helt igennem en blond race;
man gør uret i at sætte de striber af en overvejende mørkhåret
befolkning, der gør sig bemærkede på mere omhyggelige etnografiske
kort over Tyskland, i en sammenhæng med nogen som helst keltisk
herkomst og blodbandning, sådan som Virchow stadig gør det: snarere
det Tyskalnds før-ariske befolkning, der slår igenem på disse
steder.Nietzsche

   Racism is the snobbery of the poor.      Raymond Aron,
Racisme er de fattiges snobberi. Raymond Aron

` I think a black could scarcely be found capable of tracing and
comprehending the investigations of Euclid.' Thomas Jefferson

   I Morland Neger-land ere de sorte de smukkeste; derfor male de
djevelen hvid.      Danske Ordsprog

Fra : Vidal

Dato : 23-01-11 12:18

Den 23-01-2011 00:11, Bo Warming skrev:

> Kelterne var, sagt i forbigående, helt igennem en blond race;

Folk fra Wales anses at nedstamme fra kelterne og de har
da overvejende mørkt, krøllet hår og blå øjne.

Tom Jones er typen.

http://www.google.dk/images?hl=da&source=imghp&biw=1280&bih=781&q=%22tom+jones%22&gbv=2&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 23:23

>Folk fra Wales anses at nedstamme fra kelterne og de har
>da overvejende mørkt, krøllet hår og blå øjne.
>
>Tom Jones er typen.

Irere og skotter i samme grad og med øget StoneHange forskning er der
nu indsigt i en germaner-agtig kultur som ikke evnede at modsætte sig
Rom hvad germanere som Hermann i Teutoburgerwald på kejser Augustus
tid var geniale til

Jeg kan bedre lide dansk Mormorkolonihavehusbevægelse som Pia K står
for end den sære waliser og skotte nationalisme som knytter an til ny
usikker viden om Stone Henge druidepræstinder - de bør som os bekæmpe
Bruxelles, ikke London

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-01-11 00:19

On 01/23/2011 11:23 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> nu indsigt i en germaner-agtig kultur som ikke evnede at modsætte sig
> Rom hvad germanere som Hermann i Teutoburgerwald på kejser Augustus

Hadrians mur var vendt mod *uønsket immigration* og viser at romerne
aldrig rigtigt gad at indlemme pikterne

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 00:05

On Sat, 22 Jan 2011 23:23:29 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Ordet "neger" er ganske rigtigt ikke "politisk korrekt", men det har da
>ikke en skid med racisme at gøre.

Alt vedr fremmedartet etnisk udseende har med våseordet RACISME at
gøre idag

Skeln mellem kulturracisme der er klog og bioracisme der er dum

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-11 11:14

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ihfl3o$lvb$1@speranza.aioe.org:

> Ordet "Neger" er ikke pc men er et udtryk for racisme.

Hehe. Du er god, Flemse.

Hvad med udtrykket "jødesmovs"? Hvor rangerer dét på din liste?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-01-11 12:04

> [...]
> ihfl3o$lvb$1@speranza.aioe.org:

> Hehe. Du er god, Flemse.
>
> Hvad med udtrykket "jødesmovs"? Hvor rangerer dét på din liste?

Ja du har ret jeg må til at tillægge mig selv bdre manerer, det er ikke god
skik at kalde alle jøder for smovsere. Det er næsten et racistisk udtryk.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 23:26

On Sun, 23 Jan 2011 11:13:38 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>ihfl3o$lvb$1@speranza.aioe.org:

>Hehe. Du er god, Flemse.
>
>Hvad med udtrykket "jødesmovs"? Hvor rangerer dét på din liste?

Det er ikke som "nigger " - jøder med humoristisk sans og afsky for
håropsætning, sjove hatte, ågerrenter og logepjat har taget
smovs-ordet til sig - why not?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-01-11 00:42

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det MÅ da igen-igen få denne sang til at forstumme:
>
> "Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

Ja, sørme. Heldigt, at Malaysia havde et krigsskib indenfor rækkevidde af
tankeren.
Også heldigt, at tankeren fløj malaysisk flag.
Endnu mere heldigt, at de havde soldater om bord trænet til antiterror kamp.
Rigtigt heldigt, at det kaprede skib er så stort, at piraterne ikke kunne
kontrollere hele dækket.
Super heldigt, at der kun var syv pirater, og helt vildt er det, at de ikke
havde åndsnærværelse til at barrikadere sig med gidslerne.

Havde de ikke været i nærheden, kunne de ikke ha nået skibet.
Havde skibet været under andet flag, måtte de ikke angribe.
Havde de ikke haft antiterrorkorps om bord, havde de ikke haft muligheden
for at borde skibet.
Havde skibet været en mindre coaster, havde piraterne kunnet koncentrere
ilden mod de rapellende soldater. Havde der været 20 pirater kunne de ha
opnået samme effekt.
Havde Piraterne haft kampvilje nok, kunne man sagtens være havnet i en
standoff med gidslerne i klemme i skibets overbygning.

Hver og en af de parametre har været afgørende for at det kunne lykkedes.

Nuvel, hverken vi, amerikanerne eller briterne eller resten af Combined
Taskforce 150 ud over Korea har marineinfanteri eller specialtropper om
bord.

Malaierne har også den fordel, at de ikke har så langt hjem. De opererer i
forvejen i den bengalske bugt og Laccadive-havet fra hjemlige baser.

Den samlede militære tilstedeværelse består af Combined Taskforce 150 med
med 14-15 skibe, selvstændige operationer fra Kina, Rusland, Malaysia og
Indien. Ialt færre end 30 skibe.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 01:59

On Sun, 23 Jan 2011 00:41:47 +0100, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

>"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

r>> "Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

> [...]
>med 14-15 skibe, selvstændige operationer fra Kina, Rusland, Malaysia og

Helt afgørende er at koreanere ikke har fået smadret bondefornuften af
enguderisk velmeneri og empati
som er vor selvdestruktive sindsyge

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-01-11 10:33

On 01/23/2011 12:41 AM, Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> Havde skibet været en mindre coaster, havde piraterne kunnet koncentrere
> ilden mod de rapellende soldater. Havde der været 20 pirater kunne de ha

Mage til omgang nørde-pladder.
Hvor er det heldigt at jeg lige så det.
Og hvor er det heldigt at koreanerne viste hvordan de havde held til at
overmande nogle uheldige pirater, der heldigt havde bordet et mindre
skib, hvor de egentlig skulle have haft held til at "koncentrere ilden
mod de rapellende soldater" og også med lidt held kunne have været
heldige at barrikadere sig med gidslerne.
Men også her blev piraterne heldigvis sat på plads!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 13:31

<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

> [...]
>med 14-15 skibe, selvstændige operationer fra Kina, Rusland, Malaysia og

Asiaterne viste rettidig omhu og gavnede Verden på en time mere end FN
gør på et år

Når et overgreb der typisk er svært at retsforfølge pludselig giver
statsmonopolet held i sprøjten bør der straffes s¨ meget desto
hårdere.

Det gælder også natligt mordforsøg på mig pga mit lovlige plankeværk