Mit møde med Hitzb-ut Tahrir
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-01-11 14:45

I går tog jeg turen ind til den sorte diamant efter at have modtaget en
invitation fra Muslimernes parti "Hitzb-ut Tahrir". Da jeg ankom til
diamanten udspillede der sig et rent cirkus udenfor, hele den ydereste
højrefløj eller deromkring var mødt op. Der manglede kun Bo Warming med en
megafon og et skilt med Glistrup på så var scenen perfekt. Lige så kaotisk
forholdene var uden for, lige så ordentligt og velorganiseret var det inden
for. Så snart de havde set at mit navn stod på deres deltagerliste.Kom der
en konferencier og viste mig min plads i salen. Deltagerne i konferencen var
meget venlige og disciplinerede, indtrykket var for mit vedkommende yderst
positivt.

MHT konferencen, så blev den afholdt af et hold meget velforberedte
akademikere, jeg fik indtrykket at de var cand scient pol typer, foredragets
stil var meget poleret og akademisk. Omkr det med ekstremismen så hørte jeg
ikke noget som jeg ikke selv har været talsmand for her i gruppen. Det
nærmeste der kom på bane var at beboerne i Afghanistan skulle jage de
fremmede tropper ud af Afghanistan. Men ellers var deres foredrag om de
Geopolitiske forhold i det asiatiske ganske godt og man fik nye perspektiver
på sagen.

Afslutningsvis vil jeg mene at den oppiskede hetz imod Hitzb-ut Tahrir mere
er en reklame for partiet og er vand på deres mølle og forargelsen virker
ikke. Ihvertfald ikke hvis den skal være et værn imod et lovligt politisk
parti.

Fra : Tim

Dato : 22-01-11 16:34

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> politisk parti.

"Omkr det med ekstremismen så hørte jeg ikke noget som jeg ikke selv har

Det er også sygt i rigeligt mål, hvad du har givet udtryk for her i gruppen.
Du passer fint ind i det selskab af galninge.

En dag kommer israelerne og henter jer.

/Tim

Fra : Jesper Larsen

Dato : 22-01-11 17:08

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er også sygt i rigeligt mål, hvad du har givet udtryk for her i
> gruppen. Du passer fint ind i det selskab af galninge.
>
> En dag kommer israelerne og henter jer.
>
> /Tim

Jeg tror at Tim har glemt at tage sin medicin igen.

Fra : N_B.DK

Dato : 22-01-11 17:21

"Jesper Larsen" <lars21l@hotmail.com> wrote in message
> Jeg tror at Tim har glemt at tage sin medicin igen.

Det er nu ellers dig der virker lidt skizofren

From: "Jesper Larsen" <lars21l@hotmail.com>

Måske du hedder Per?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Tim

Dato : 22-01-11 23:44

"Jesper Larsen" <lars21l@hotmail.com> wrote in message

> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at Tim har glemt at tage sin medicin igen.

....er ikke muslim... har ikke brug for medicin. Hvor får du den slags
fra?... er medicin/alkohol/Allah o.l. normalt, i din familie?

/Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 16:41

On Sat, 22 Jan 2011 14:44:57 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke. Ihvertfald ikke hvis den skal være et værn imod et lovligt politisk

Faktisk burde der være dødsstraf for at en muslim sætter foden på
dansk jord - better safe than sorry

Ytringsfrihed er en mega-gave kun til danskere

At der informeres om terroristers had mod os, er ikke reklame for dem

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-11 11:17

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> min plads i salen. Deltagerne i konferencen var meget venlige og
> disciplinerede, indtrykket var for mit vedkommende yderst positivt.

Så du deltog i konferencen, Flemse? Deltagerne fik udleveret to ting efter
registrering. Jeg er sikker på, du sagtens kan huske, hvad det var, så kan
du ikke lige nævne dem hér? Altså bare sådan, at onde tunger ikke påstår, at
du forsøger at fylde os med løgn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-01-11 12:14

> [...]
> du ikke lige nævne dem hér? Altså bare sådan, at onde tunger ikke påstår,

Nåeh var du også med? eller stod du sammen med rosset over på den anden
side?? Nåeh så du tror ikke at jeg taler sandt, ja det er jeg ked af at
høre. Nu skal du d høre efter registrering fik jeg en blå mappe med 3 stk A4
ark. så lå der en kuglepen med H.UT. logo og navn på.. så lå der en dvd med
filmen de afspillede på mødet, så fik vi et lille ark papir til at stille
spørgsmål på.plus et lille skilt hvor der stod "gæst". Løser det dit
spørgsmål.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 13:40

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke. Ihvertfald ikke hvis den skal være et værn imod et lovligt politisk

Egentlig er det lidt kritisabelt at du reklamerer for voldsmennesker
ved at vandre ind i løvens hule hvad jo krævede politiopbud som
bekyttelse af dig

Jeg har aldrig været en dyr dreng for staten så selvmorderisk - men er
blevet udsat for mordforsøg på min matrikel helt uprovokeret