Helt normalt for en konservativ :-)
Fra : ab©

Dato : 21-01-11 19:03

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-01-11 19:37

On Fri, 21 Jan 2011 19:02:53 +0100, ab© wrote:

> ... siger den fodslæbende Barfod
>
> http://www.bt.dk/politik/ny-sag-henriette-kjaer-fik-dom-i-december
>

> ab©

Hvorfor skal rødfjolser altid lyve når de kritiserer en fra blå stue.?

Er det gammel vane.?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-01-11 19:57

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> ... siger den fodslæbende Barfod
>
> http://www.bt.dk/politik/ny-sag-henriette-kjaer-fik-dom-i->december

Hvor siger han det henne? ikke at jeg tror du svare, faktisk ved jeg at du
ikke svare, du vil jo ikke diskussionen, nej du tør ikke diskussionen.

For at gøre det kort. du er en vatpik.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 21-01-11 12:07

On 21 Jan., 19:56, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Hvor siger han det henne? ikke at jeg tror du svare, faktisk ved jeg at du
> ikke svare, du vil jo ikke diskussionen, nej du tør ikke diskussionen.
>
> For at gøre det kort. du er en vatpik.

Hvordan kan du vide, at fyren ikke - tør - diskussionen?
De telepatiske indsigter fra analyseinstituttet i Tibets bjerge -
måske?

Han kunne have adskillige grunde - men du bilder dig ind at du ved,
hvad fyren tør og ikke tør?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-01-11 21:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Hvordan kan du vide, at fyren ikke - tør - diskussionen?
>De telepatiske indsigter fra analyseinstituttet i Tibets bjerge -
>måske?

Du skal se det er nok noget med alle de gange jeg har svaret på et af hans
oplæg, uden at få svar!

Erfaring kalder man det..... du ved den kundskab eller viden, som man får
gennem egne oplevelser.

>Han kunne have adskillige grunde - men du bilder dig ind at >du ved, hvad
>fyren tør og ikke tør?

Det må så være nogle ganske særlige grunde! Da han er fyldt med løgn.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 21-01-11 14:11

On 21 Jan., 21:09, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal se det er nok noget med alle de gange jeg har svaret p et af hans
> opl g, uden at f svar!

Hvis du ikke har fået svar, hvordan kan du så identificere hans
følelsesmaterial ?

> Erfaring kalder man det..... du ved den kundskab eller viden, som man f r
> gennem egne oplevelser.

Dine oplevelser fortæller dig, at han ikke tør svare?

> Det m s v re nogle ganske s rlige grunde! Da han er fyldt med l gn.

Er ganske særlige grunde det samme som at han ikke tør svare?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-01-11 22:31

>Hvis du ikke har fået svar, hvordan kan du så identificere >hans
>følelsesmaterial ?

Nå er du nu blevet psykolog, eller er det Eliza jeg skriver med.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 00:35

On Fri, 21 Jan 2011 22:30:50 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Nå er du nu blevet psykolog, eller er det Eliza jeg skriver med.

Du skriver måske med ½ af menneskeheden

Ingen kan afgøre om antal læsere måske er ½ milliard gange antal
skrivere

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-01-11 14:53

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4d39d6fb$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvor siger han det henne? ikke at jeg tror du svare, faktisk ved jeg at du
> ikke svare, du vil jo ikke diskussionen, nej du tør ikke diskussionen.

Jamen det er jo ikke sandt, Barfod har i et interview udtalt at "folk bliver
beskyldt for ting de ikke har begået hele tiden" Barfod har i et andet
interview udtalt at han ikke kender noget til sagen og at pengene er blevet
betalt tilbage????????? Hele forløbet er da kun at undres over. Da Jeppe
Koefoed bleve taget for sex med en 15 årig røg han ud, at det så ikke sker
med fru Kjær kan kun undre.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 16:34

On Sat, 22 Jan 2011 14:52:58 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Koefoed bleve taget for sex med en 15 årig røg han ud, at det så ikke sker

Når S har været pædofili-hetzende er de nødt til at fyre Koefoed

Men lidt gældssjusk belaster ikke Henriettes MF-arbejde, som alle
indrømmer har været løfteoverholdende og perfekt

SElv hvis Glistrups skattefængslingsdom ikke havde været justitsmord
men var om egoistisk bedrag mod staten, så havde han været en perfekt
finans og skatteminister - moral er til SeogHør-sentimentalisme men
ikke centralt om MF-gerning

Fra : Patruljen

Dato : 22-01-11 08:28

On 21 Jan., 22:30, "Michael Meidahl Jensen"

Du vil helst ikke svare?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 00:47

On Fri, 21 Jan 2011 19:02:53 +0100, "ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

>... siger den fodslæbende Barfod
>
>http://www.bt.dk/politik/ny-sag-henriette-kjaer-fik-dom-i-december

Jeg beundrer det forstenede fortidsparti K for at de kan fodre BT med
pjat om gældsbagateller og derved give charmerende Henriette for en
milliard kr sendetid incl med en overlægesvigermor der også gør
Henriette til dansk politiks karismatiske Einstein

Hun hun har så meget upper hand i kraft af sit køn, bl.a. at hun ikke
skal bære anonymt jakkesæt som mænd, hun viser sin personlighed så
indtagende som var hun Caroline Wozniacki og vinder måske Løkkes
folketingsvalg for ham alene på den ikke-politiske gældssag

Mediestyring er vigtigere end lovforslag vedr hvem har magten i et
flertalsdiktatuur - og andre slags demokrati har der aldrig eksisteret

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-01-11 05:32

Den 21-01-2011 19:02, ab© skrev:
> ... siger den fodslæbende Barfod
>
> http://www.bt.dk/politik/ny-sag-henriette-kjaer-fik-dom-i-december
>

> ab©

BT giver mig brækfornemmelser, med deres personfikserede heksejagter.
Men jeg må anerkende et mønster som min paranoide tankegang binder
sammen med Bendt (Patentsen) Bendtsen engang i tidernes morgen hvor han
tog røven på de folkevalgte ved en EU afsteming, og en vis hr. Barfod,
hvis politiske udmeldinger mildest talt svinger værre end Niels Helveg's
på en god valgnat.

- cep