Satan
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 00:40

Satan

En af de navne der er brugt, og som er
En del af alle alfa males med horn
(frontal lobes bbakket op af en kvante mekanisk brainstem)

Allah!

Uden den del, bliver alle mennesker til
Psykopater!

Det er ren kvante mekanik!

Alle foelelser har det foremaal
At maksimere individets overlevelses
Og formerings Chancer!

Uden Satan delen, forsvinder menneskehedens
medfoelelse med andre!

Foelserne forsvinder simpelthen, medfoelelse
er der ikke laengere uden Satan delen!

Den foelelse er simpelthen ikke laengere noedvendig,
hvis den del bliver udelukket, saa bliver det grimt!!

Mig selv!

Jeg frygter ikke rigtig andet end mig selv!
Men jeg er jo saa ogsaa Satan og Satans Chef,
GUD!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 00:49

On Thu, 20 Jan 2011 23:40:22 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Mig selv!

> Jeg frygter ikke rigtig andet end mig selv!
> Men jeg er jo saa ogsaa Satan og Satans Chef,

Hvillket jo saa forklare, Helvedes Fejlsikrings
Eksistens!

Jeg gider sku ikke rende rundt i Helvede,
Uden der sker noget exceptionelt!!

Og eftersom jeg ikke er en Sadist,
Saa bliver det aldrig!!

Men (det er bedre at vaere paa den sikre side!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 01:17

On Thu, 20 Jan 2011 23:49:09 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og eftersom jeg ikke er en Sadist,
> Saa bliver det aldrig!!

> Men (det er bedre at vaere paa den sikre side!)

Det er ogsaa en del med haevn og vrede
At goere!

som ogsaa er meget vigtige i menneskeheden!

Desuden har det ogsaa noget med kvinders vaerdi
i deres egen anselse(deres tanker og personlighed)

Hvis maend ikke laengere kan manipuleres af dem,
Eller de i det mindste kan overbevise dem selv
om at de er istand til det, saa bliver de oedelagte
psykisk!(det ligger langt nede i psyken)

Det er sjovt nok seratonin magel det foere til kvinder!

Og i maend odelaegger det hjernen(Testosteron mangel)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 01:50

On Fri, 21 Jan 2011 00:16:41 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det er sjovt nok seratonin magel det foere til kvinder!

> Og i maend odelaegger det hjernen(Testosteron mangel)

Hvis Satan er en sadist saa fungere det aldrig!
Jeg kan foelge mig selv sidde og bygge
den genopbygning af min hjerne!!!!

Det forklare ogsaa den usynlige poseidon
Der sidder lige efter Satan!

Brama og Visnu delen er for at genopbygge
hukommelse!

(Mest ting fra Ballerup og Egholmvej 28!)

Den skal saettes paa, ellers risikeres det at det udvikler
sig til Anti-Kristi en fuldstaendig modbydelig naesten
delt personlighed, der er kvante koerende og styre
folk rundt omkring i verden, og forklare dem at de
Skal vaere onde mod hinanden, for deres forbrydelser
mod mig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 02:16

On Fri, 21 Jan 2011 00:49:38 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> folk rundt omkring i verden, og forklare dem at de
> Skal vaere onde mod hinanden, for deres forbrydelser

Det der med Satan, grunden til at Satan bliver
straffet paa den maade for noget han ikke
burde straffes for(er programmering i GUD)

Og straffen er jo at han goer Helvede!

At Bjoernholt i mellemtiden er blevet en sindsyg
Der vil ophoeje sig sel til GUD, er noget helt andet!

Det kan simpelthen aldrig lade sig goere!

Hele psyken og mentaliteten er forkert og foere
til menneskehedens udryddelse!

Nemlig det at stjaele en andens navn!
Og bruge det offentligt(fordi han vil vaere mig!)

Gud kan aldrig vaere en Sadist!
Saa ville menneskeheden ikke vaere her!

Hvis han kan faa fat paa en dims fra et universitet
Eller noget og paavirke lidt!

Saa kan han kalde sig, blaa lanterne, groen lampe,
Modular un-insanity with no un ect.....

Skulle det lykkes for ham paa nogen maade at sikre
Sig at universet ikke eksistere!

Det hjaelper ham ikke!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 02:30

On Fri, 21 Jan 2011 01:16:12 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Saa kan han kalde sig, blaa lanterne, groen lampe,
> Modular un-insanity with no un ect.....

> Skulle det lykkes for ham paa nogen maade at sikre

Egentlig, gaar jeg ud fra alt det modbydelige
Der foregik i Humlehaven 27
(under tortur programmeringen)

Er Bjoernholts ondskab begaaet mod mig
Og alt det positive og gode der blev bevist
Er fra mig selv!!!

Saa rettter det personligheden op!
(noget med at de ville fjerne de gode dele
og forstaerke de daarlige!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 02:23

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> folk rundt omkring i verden, og forklare dem at de
> Skal vaere onde mod hinanden, for deres forbrydelser

Egholmvej 28 paa Lolland i naerheden af Horslunde!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-11 09:26

On Fri, 21 Jan 2011 01:23:25 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Egholmvej 28 paa Lolland i naerheden af Horslunde!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det virker, det er isaer Progrsammering lavet af
Karsten Bjoernholt

"Goer det der er bedst af Karsten Bjoernholt"

Der slapper af, bare folk faar det umiddelbare indtryk
At jeg er en religioes vanvittig idiot!
(og overbevist om min indre ondskab)

Et forsoeg paa at levere sindsyge fra Bjoernholt!

Er ved at have den lavet den om til
"Goer det der er bedst for mig selv(Peter Nicolaysen)"