Livstidsdøm økse-muslimen for terror. Min ~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-11 22:01

Livstidsdøm økse-muslimen for terror. Min angriber ligeså
Ring 35861000
Politiet må roses for ikke at anklage for mordforsøg men for terror
Forsvaret for ham opdigter at den bevæbnede voldsmand kun ville true

Frikender man en voldtægsforbryder, hvis han trækker pikken ud i
sidste øjeblik og ejakulerer hovedpart af livsfarlig aids-sæd på
lagnet, og smitte til alt held ikke sker?

Terror mod ytringsfrihed er typisk muslim-hadefuldhed og farlig og
skræmmende
Det må gerne dømmes hårdere end mord

Autonom-mordforsøgeren som jeg overmandede på min havegang havde inden
slået mit knæ til blods med sin kølle og skreg at jeg sku dø
Politiet løslod pga tvivl om jeg ville gå på skadestue
Kort inden var volden indledt med hærværk mod ytringsfrihed-plankeværk
Dansk statsborgerskab er ikke formildende omstændighed Døm min
angriber mindst så hårdt som Kurt Westergårds - han er mere kendt end
mig og har respekteret medie-koncern i rygggen. men det bør ikke gøre
forskel i afstraffelse af asocial person med dødstrusler og bevæbning,
der viser, at magt som agt ku ha været aflivende.

Bo Warming, gymnasielærer fysik kemi, Bjelkes Alle 46, Kbh N