Dreamweaver frames disabled ?
Fra : Dorthe Sandberg

Dato : 09-08-01 11:02

Jeg har fået et problem med Frames i både Dreamweaver og
Ultradev. Når jeg laver, indlæser en frameside. Så sætter
programmet et / foran navnet på Framen og i mit framevindue står
der frames (disabled)
Når jeg prøver at previewe en frameside i IE får jeg lige så
mange sider der ikke kan vises som der er frames. - der vises
godt nok framestruktur, men med sider der ikke kan vise.
Er der en der kan fortælle mig hvad jeg har gjort forkert

Dorthe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Pryds

Dato : 09-08-01 11:57

"Dorthe Sandberg" <dorthe@itgrafisk.dk> wrote in message
> [...]
> godt nok framestruktur, men med sider der ikke kan vise.
> Er der en der kan fortælle mig hvad jeg har gjort forkert

Ikke uden noget kode at kigge på
--
MVH
Claus Pryds

Fra : Jannik

Dato : 13-08-01 00:06

> "Dorthe Sandberg" <dorthe@itgrafisk.dk> skrev lige dette

jeg er mener det er noget med at du ikke har gemt "rigtigt"... prøv at gem
igen og lad dreamweaver selv navnbestemme frames'ne evt.

MvH
- jannik