Tyrk-minister kalder røver-aflivning ”raci~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-11 16:31

   Tyrk-minister kalder røver-aflivning "racistisk"
Han mener, at den utilpasselige røver var tyrker trods dansk
statsborgerskab.
Bed ham, når han kommer til begravelse i København at komme i et
STORT skib og returnere medbringende alle, der kan kaldes tyrkere og
som bor her.
En fange der modsætter sig celle-skift , må lægges i håndjern og hvor
der handles, der spildes.
Tankelæsning om racisme hos de mange og grove betjente, er vist
umulig, så påstand om "racisme" viser noget om tyrkisk regerings
underfrankering
Bo Warming , Bjelkes Alle 46, Kbh N

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-01-11 17:20

On 01/16/2011 04:31 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> Bed ham, når han kommer til begravelse i København at komme i et
> STORT skib og returnere medbringende alle, der kan kaldes tyrkere og

Forær ham gerne en gammel kulpram eller 10 til transporten!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-11 17:54

On Sun, 16 Jan 2011 17:20:01 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Forær ham gerne en gammel kulpram eller 10 til transporten!

Vikingerne sejlede til Istanbul via russiske floder, så har de ikke
hav-orkaner som undskyldning

Der var en anelse slæben både over land - helt som når Hitler førte
Østersø-ubåde til og fra Sortehavet via især floder og jernbaner
nyttiggjordes over bakketoppene

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 09:32

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Forær ham gerne en gammel kulpram eller 10 til transporten!

Vi sælger ikke biletter til Vidal når vi er så vulgære - har du humor
nok til at tilgive os, Vidal ?

Ring 35861000 - det har martin Larsen for meget berøringsangst til
> eller for lidt nysgerrighed til'

Man kan bedre hygge sig med luftkasteller hvis man ikke er en søgende
Faust - sælger min Goethe trådstart idag billetter til dig Vidal?
Ikke at jeg har krav på feedback men at søge viden som Faust er da en
crime without victim? Der syns dog ikke Michael Laudahn jeg er når jeg
poster endeløst. Er jeg?

Fra : Vidal

Dato : 17-01-11 12:46

Den 17-01-2011 09:32, Bo Warming skrev:

> Vi sælger ikke biletter til Vidal når vi er så vulgære - har du humor
> nok til at tilgive os, Vidal ?

Så længe du afholder dig fra at kalde mig nazist i emne-
linjen, eller samstille mit navn med andre løgnagtigheder.

> Ring 35861000 - det har martin Larsen for meget berøringsangst til

Der ligner jeg nok Martin Larsen.

> [...]
> Ikke at jeg har krav på feedback men at søge viden som Faust er da en
> crime without victim? Der syns dog ikke Michael Laudahn jeg er når jeg

Jeg vil ikke opstille mig som dommer over dine indlæg.
Michael Laudahns indlæg kommer ikke på TDC's servere.
Politisk ligger han så langt fra mig til at jeg gider søge
ham på andre servere.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 17-01-11 13:16

Den 17-01-2011 12:46, Vidal skrev:
> Politisk ligger han så langt fra mig til at jeg gider søge
> ham på andre servere.

Øh, altså ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 08:46

On Mon, 17 Jan 2011 12:46:18 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Der ligner jeg nok Martin Larsen.

Hvorfor - tror du jeg er en stønner der vil notere dit nr og ring ofte
og kontaktsøgende til mig

De ti-femten på dk.politik der har ringet til mig ved bedre

Man blir da nysgerrig om debatører når man diskuterer og det levende
ord føjer aspekter til tekst-dialog

Stiller jeg et indiskret spørgsmål, så svarer man "ingen kommentar"
Siger man "dette må ikke refereres på ng" så holder jeg det løfte
Men har man selvbedrag om ikke at behøve diskretion og man så ønsker
det, så er det måske en sten i skoen på ens selvtillid?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 21:36

>Så længe du afholder dig fra at kalde mig nazist i emne-
>linjen, eller samstille mit navn med andre løgnagtigheder.

>Der ligner jeg nok Martin Larsen.

Efter at ensomme Martn har slået pjalterne sammen med Informations
Peter Tudvad, er hans og din fælles kommunisme klar som dagen og I
lader jer begge indfange af eget ynkelige "firkantede" mudderkast

Din interessante Freudteori vedr Martin og jeg berører den også dig?

Hospitaler der kan privatiseres, har aldrig overvejet "genterapi",
-uvirksomme underskudsgivende behandling er dårlig PR

Planøkonomer elsker DNA og hader som Martin ejendomsretten

Selv frikirker skal bestjæles