Vidunderlige nyheder mildest talt
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-01-11 12:38

http://www.berlingske.dk/politik/s-stormer-frem-og-sikrer-roedt-flertal

HTS står nu ifølge Voxmeters og Ritzau til at blive den næste statsminister.
Det er sød musik i mine ører, nu mangler vi blot at K går under
spærregrænsen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-01-11 12:45

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
igulan$ist$1@speranza.aioe.org:

> HTS står nu ifølge Voxmeters og Ritzau til at blive den næste
> statsminister. Det er sød musik i mine ører, nu mangler vi blot at K
> går under spærregrænsen.

Så du har helt opgivet tanken om kalifatet, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-11 14:24

On Sun, 16 Jan 2011 12:45:28 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>igulan$ist$1@speranza.aioe.org:

>Så du har helt opgivet tanken om kalifatet, Flemse?

Politiken idag mener at K nedtur kom af at de godkendte at Fogh
kritiserede smagsdommere

Jeg tror deres velmeneri mht Islam straffes - men skal vi ikke hellere
håbe at EL kommer under spærregrænsen?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-01-11 13:18

On Sun, 16 Jan 2011 12:37:37 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
>
> HTS står nu ifølge Voxmeters og Ritzau til at blive den næste statsminister.
> Det er sød musik i mine ører, nu mangler vi blot at K går under

Læg mærke til at undersøgelsen er lavet FØR Lars Barfoed blev politisk
leder i de Konservative.

At Konservative er så langt nede i meningsmålingerne er 95% Lene Espersens
skyld og nu er hun væk.

Fra : Vidal

Dato : 16-01-11 13:49

Den 16-01-2011 13:18, S.A.Thomsen skrev:

> Læg mærke til at undersøgelsen er lavet FØR Lars Barfoed blev politisk
> leder i de Konservative.
>
> At Konservative er så langt nede i meningsmålingerne er 95% Lene Espersens
> skyld og nu er hun væk.

Egentligt er det ærgerligt for Lene Espersen at hun
blev ramt af mediernes modvind og også uretfærdigt.

Men når det går op for vælgerne at K vil sætte
folkepensionsalderen til 75, så ryger de ned på
spærregrænseniveauet og det er så deres egen skyld.

Det kan selv en ny formand ikke råde bod på.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-01-11 14:11

On 01/16/2011 01:49 PM, Vidal wrote:

> Egentligt er det ærgerligt for Lene Espersen at hun
> blev ramt af mediernes modvind og også uretfærdigt.
>
> Men når det går op for vælgerne at K vil sætte
> folkepensionsalderen til 75

Er det ikke 67 hr rød-løgner?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-01-11 14:30

On Sun, 16 Jan 2011 14:11:20 +0100, Martin Larsen wrote:

> Er det ikke 67 hr rød-løgner?

At noget er løgn, betyder intet for et rød-fjols. ALT kan bruges.

Fra : Vidal

Dato : 16-01-11 15:57

Den 16-01-2011 14:11, Martin Larsen skrev:

> Er det ikke 67 hr rød-løgner?

Nej, det er 69. Men jeg så en tvavis i går, hvor
man sagde alderen skulle sættes i forhold til gns
levetid og dermed nå op på 75.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-01-11 17:47

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d330751$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nej, det er 69. Men jeg så en tvavis i går, hvor
> man sagde alderen skulle sættes i forhold til gns
> levetid og dermed nå op på 75.

Og hvad synes du? Skal pensionsalderen følge gennemsnitslevealderen, eller
er det en gudgiven konstant?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 16-01-11 22:11

Den 16-01-2011 17:46, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d330751$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Og hvad synes du? Skal pensionsalderen følge gennemsnitslevealderen, eller
> er det en gudgiven konstant?

Jeg synes det kører fint nu. Jeg kunne godt tænke mig at
sætte den ned, men det går nok ikke.

Men vælgerne vil straffe disse politikere hård, tror jeg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-11 10:37

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d335edd$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes det kører fint nu. Jeg kunne godt tænke mig at
> sætte den ned, men det går nok ikke.

Og således undgik du ganske at svare på det, du blev spurgt om. Er du sikker
på, du ikke er levebrødspolitiker?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 17-01-11 12:55

Den 17-01-2011 10:36, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d335edd$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Og således undgik du ganske at svare på det, du blev spurgt om.

Det er en gudgiven konstant.

Bedre var det, hvis *alle* kunne sikre sig selv, som Stine
Bosse, Henning Dyremose eller bestyrelsesformænd på Danisco
og holde op på arbejdsmarkedet, når de har lyst.

I virkeligheden er efterlønnen en elendig ordning, er det
ikke 80% af dagpengene, hvem kan klare sig for det?

Hvor meget giver det i grunden? 150.000,-?

> Er du sikker
> på, du ikke er levebrødspolitiker?

Fuldstændigt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 02:30

On Sun, 16 Jan 2011 17:46:39 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>4d330751$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>Og hvad synes du? Skal pensionsalderen følge gennemsnitslevealderen, eller

Nej al sådan gennemsigtighed er for unuanceret

Indfør forsikringsordninger - gradvis privatisering

Opsparing er vigtigste selvpensionering p.t.
, men ny lovforslag handler om valgflæsk

Fra : N_B.DK

Dato : 16-01-11 14:52

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Men når det går op for vælgerne at K vil sætte
> folkepensionsalderen til 75,

75? er det ikke 137år? eller er den løgn alligevel for tyk?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ivannof

Dato : 16-01-11 15:34

"Vidal" skrev i meddelelsen

> [...]

folkepensionsalderen til 75, så ryger de ned på
spærregrænseniveauet og det er så deres egen skyld.

Det kan selv en ny formand ikke råde bod på.

Folkepensionsalderen er som den er.

Hvis man kan konstatere at middellevetiden bliver højere, vil
pensionsalderen blive sat op. Ikke før. Og det har du garanteret (over)hørt.

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 16-01-11 15:59

Den 16-01-2011 15:34, Ivannof skrev:

> Folkepensionsalderen er som den er.

Det er vejret også.

> Hvis man kan konstatere at middellevetiden bliver højere, vil pensionsalderen
> blive sat op. Ikke før.

Ja.

> Og det har du garanteret (over)hørt.

Egentligt ikke.