multiload hjælp
Fra : Paul Palludan

Dato : 09-08-01 10:10

Hej

Jeg har pludselig fået problemer med min multiload function (et script
af Ricky Runge) som ellers hidtil har fungeret fint.

Er der nogen som kan hjælpe med at finde fejlen jeg har set mig helt
blind på det nu. Adressen er http://home3.inet.tele.dk/papa

Funktionen skulle skifte indholdsrammen til venstre og hovedrammen i
midten, Den højre ramme står fast.

På forhånd mange tak

Paul

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-08-01 10:23

"Paul Palludan" <papa@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af Ricky Runge) som ellers hidtil har fungeret fint.
>
> Er der nogen som kan hjælpe med at finde fejlen jeg har set mig

Ja du skal spørge i dk.edb.internet.webdesign.clientside istedet.

Da dit problem er javascript og ikke Java.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Paul Palludan

Dato : 09-08-01 10:36

Beklager venligst betragt mit indlæg som slettet