Så er der vist lagt op til realit
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-01-11 15:13

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/01/15/085031.htm

Det ser ud til at pressen får masser at skrive om op til valget.

"Lars Barfoed udelukker over for Politiken, at han kan sidde i regering
med Dansk Folkeparti efter næste valg.

- Jeg kan ikke se for mig, at det kan lade sig gøre, siger han."

Akke ja.. der er næsten ingen grænser for hvor meget de 2 partier nu kan
svine hinanden, samtidigt med at lille Lars fra Græsted skal forsøge at
holde kamphanerne fra hinanden op til valget.

Det er vel egentlig op til de Konservative at styre sig, da DF allerede
har anlagt en forsonlig tone ovenpå valget af Lars B., men jeg tvivler
på at det sker.

Det konservative bagland har siddet i skyggen af DF så længe at det er
blevet en vittighed, så de forventer sandsynligvis at de nu endelig kan
give DF "tørt på", og jeg tvivler på at Lars Barfod kan holde
frustrationerne indenfor familien, særligt i betragtning af hans
aversion mod DF.

Det kan kun blive underholdende når/hvis Pia K. og Lars B. mødes i
"debatten".. var der nogen der sagde Jerry Springer Show?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-11 17:07

On Sat, 15 Jan 2011 15:12:39 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Det kan kun blive underholdende når/hvis Pia K. og Lars B. mødes i
>"debatten".. var der nogen der sagde Jerry Springer Show?

De er ikke dumme kamphaner og Barfoed har i TV igår lagt afstand til
den GAMLE nyhed som Politiken bringer til torvs

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-01-11 18:50

> De er ikke dumme kamphaner og Barfoed har i TV igår lagt afstand til
> den GAMLE nyhed som Politiken bringer til torvs

Så er TV2-News sikkert kede af det :)

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-11 19:39

On Sat, 15 Jan 2011 18:49:45 +0100, "Claus E. Petersen"

>Så er TV2-News sikkert kede af det :)

Alle bør glædes hvis VKO fortsætter'

(siden nu altså danskerne ikke tør stemme udfra gutfeeling og skabe
ren DF-flertalsregering)

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-01-11 19:00

Den 15-01-2011 19:38, Bo Warming skrev:

> Alle bør glædes hvis VKO fortsætter'
>
> (siden nu altså danskerne ikke tør stemme udfra gutfeeling og skabe
> ren DF-flertalsregering)

VK understøttet af O er den mest uhæderlige, utroværdige, selvfede og
delvist korrupte (Bendt Bendtsen i afstemning om patenter i EU regi)
regering i min levetid, dvs, siden 1965.
Og nu vil de dælme have en lov så pressen ikke kan opdage det.. hvor
arrogante kan man være, selv i et glastårn.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 08:51

On Mon, 17 Jan 2011 19:00:27 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>VK understøttet af O er den mest uhæderlige, utroværdige, selvfede og
>delvist korrupte (Bendt Bendtsen i afstemning om patenter i EU regi)
>regering i min levetid,

Selvfede folk er ærligere end selvhadere - giv eksempler på at de
lyver eller får korruptionsindtægter mere end S og R i regering
tidligere

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-01-11 12:20

Den 18-01-2011 08:50, Bo Warming skrev:

> Selvfede folk er ærligere end selvhadere - giv eksempler på at de
> lyver eller får korruptionsindtægter mere end S og R i regering
> tidligere

Jeg gav dig eet, men Claus Hjort som beskæftigelsesminister og papirers
mystiske makuleringer er blot et andet.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 22:03

On Tue, 18 Jan 2011 12:19:39 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Jeg gav dig eet, men Claus Hjort som beskæftigelsesminister og papirers
>mystiske makuleringer er blot et andet.

Både Hjort og Løkke sir klart at det er indirekte og ikke direke
bevist at SSF hader boligejere og vil beskatte dem hårdt

Så du har stadig ikke givet eet eneste dokumenteret case mht
uhæderilghed hos VKO

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-01-11 05:11

Den 18-01-2011 22:03, Bo Warming skrev:

> Både Hjort og Løkke sir klart at det er indirekte og ikke direke
> bevist at SSF hader boligejere og vil beskatte dem hårdt
>
> Så du har stadig ikke givet eet eneste dokumenteret case mht
> uhæderilghed hos VKO

Bo, helt ærligt.. de er fulde af lort, løfter og hensigter, og har kørt
det ræs i 9 år.
Skattestop *host* liberalisme *host* individets ret over staten *host*

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 11:35

On Sat, 22 Jan 2011 05:10:35 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Bo, helt ærligt.. de er fulde af lort, løfter og hensigter, og har kørt
>det ræs i 9 år.
>Skattestop *host* liberalisme *host* individets ret over staten *host*
Jeg er nysgerrig om hvorfor du ser korruption hos VKO

Du oplyser ikke om det, men personangriber

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-01-11 11:51

Den 22-01-2011 11:34, Bo Warming skrev:

> Jeg er nysgerrig om hvorfor du ser korruption hos VKO
>
> Du oplyser ikke om det, men personangriber

Nej, jeg sammenholder VK's retorik med hvad VK har gennmeført, med DF's
hjælp, igennem 3 valgperioder.
I løbet af perioderne har statens detailregulering af individet nået et
vanvittigt omfang.. 17'årig ung mad anholdt på havn for at skyde
hjemmelavet krudt af, mand anholdt for at have billig hobbykniv i bilen,
folk anholdt af "præventive årsager" før et offentligt arrangement.

Der er sgu ikke meget personangreb i dét Bo, den slags har 9 års
ideologisk tænkning og politisk styring med hård hånd klaret helt fint.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 17:04

On Sat, 22 Jan 2011 11:51:07 +0100, "Claus E. Petersen"
> [...]

>Der er sgu ikke meget personangreb i dét Bo, den slags har 9 års
>ideologisk tænkning og politisk styring med hård hånd klaret helt fint.

Gå efter bold ej mand og du vil styrke VKO og sjældent skade dem

De er det mindste onde p.t.

Fra : Ivannof

Dato : 18-01-11 14:36

"Claus E. Petersen" skrev i meddelelsen

[...]

De konservative er blevet lilleput-partiet. Det logiske ville være at
folketingets næststørste parti, danner regering med det tredjestørste parti
med de konservative som støtteparti. Altså hvis ikke man vil have
folketingets største parti danner regering med det 4. største.

Eller hvad?

Nej, de konservative kan ikke være med i regering efter næste valg. Så
forsvinder de helt. De er nødt til at profilere sig, så vælgerne kan finde
ud af hvem de overhovedet ER. Det kan de ikke gøre som juniorpartner i en
regering uden at forsvinde helt under spærregrænsen.

Hilsen Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-01-11 14:52

Den 18-01-2011 14:35, Ivannof skrev:

> [...]
> finde ud af hvem de overhovedet ER. Det kan de ikke gøre som
> juniorpartner i en regering uden at forsvinde helt under spærregrænsen.

V & K har så mange lig i skabet at jeg vil stemme på EL næste gang..
eller SF eller sosserne.

Alt andet end de magtkorrumperede taburetklæbende skiderikker der sidder
ved bordet lige nu, og som i den grad har omdannet Danmark til et
levende minde om Tony Blair!

- cep