Can Europe Be Saved?
Fra : TL

Dato : 15-01-11 07:30

God klumme om Euroen fra Nobel-prisvinder og New York Times skribent
Paul Krugman.
<http://www.nytimes.com/2011/01/16/magazine/16Europe-t.html?src=me&ref=general>

Fra : J. Nielsen

Dato : 15-01-11 10:45

On Fri, 14 Jan 2011 22:29:35 -0800, TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>God klumme om Euroen fra Nobel-prisvinder og New York Times skribent
>Paul Krugman.
><http://www.nytimes.com/2011/01/16/magazine/16Europe-t.html?src=me&ref=general>

Tak for linket. Interessant læsning (og en "Hvad sagde jeg!"
mavefornemmelse, man desværre ikke kan bruge til en skid)

Mon dk.politiks lokale euro-orakel, Christian, har nogle kommentarer..?

--

-JN-

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 15-01-11 11:59

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mavefornemmelse, man desværre ikke kan bruge til en skid)
>
> Mon dk.politiks lokale euro-orakel, Christian, har nogle kommentarer..?

Onkel Christian er enten død eller har fundet en bedre hobby end at skrive
her i vores lille hyggegruppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-11 16:42

On Fri, 14 Jan 2011 22:29:35 -0800, TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>God klumme om Euroen fra Nobel-prisvinder og New York Times skribent
>Paul Krugman.
At være skribent ved ledende jødeavis tyder på høj intelligens og
situatoinsfornemmelse

At være Nobelprisvinder, tyder det på noget positivt?

Det er jo ikke fysik eller lignende objektivt som ord-onanisten er
belønnet for