Nøgenhed OK når ikke uterlig dvs sexuel og~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 11:34

Nøgenhed OK når ikke uterlig dvs sexuel og grov krænkelse
Samleje og synlig erektion er §232-overskridende men på naturiste-site
kan man læse om den enorme liberlisering der er sket og som gør det
til vanvid at se problem i min nederdel.

Dem der forulemper en naturist er derimod groft kriminelle

I Japan går begge køn i bad sammen og det er tabu at tænke blikket
under bæltestedet

Vi bør lade politiet give falsk anmeldelses straf når kværulater
spilder politiets tid med brok om nederdel, åben gylp o lign
At jeg ikke bruger så tungt klæde som kronprinskonens far i skottekilt
i domkirken betyder at under bevægelse eller storm kan nogen måske se
en testikel et sekund nu og da, men det krænker ikke blufærdighed

Hvis nøgenhed i egen have skal være strafbar skal anmelder have et
ikke-tag-vindue mod have og personan skal demonstrativt henlede
opmærksomhed på kønsorganer

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 11:51

On Fri, 14 Jan 2011 11:33:40 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis nøgenhed i egen have skal være strafbar skal anmelder have et
>ikke-tag-vindue mod have og personan skal demonstrativt henlede

BEKLAGER AT DER KOMMER GENTAGELSE AF TRÅDSTART JEG HAR AFSENDT EEN
GANG FOR MANGE DAGE SIDEN Hvad er galt i systemet mon?