Privatiser ukinesisk science fx antropolog~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 08:37

Privatiser ukinesisk science fx antropologi og medievidenskab
Forskningen i naturfolk er om fællestræk ved "mennesker"
Søger du på det emne i konfuzianistiske skrifter finder du kun én
betragtning, nemlig deres ligegladhed med DNA

"Fra naturens hånd ligner mennesker hinanden, men frem gennem livet
udvikler de sig meget forskelligt. " Kung- Fu-Tse

Kinesernes overlegenhed frem for os skyldes bl.a. at de kun gider
forskning der gir resultater som forbrugere kan værdsætte

Der er dog én undtagelse, nemlig arkæologi - som også bør bortspares
fra vore universiteters budget.

At kineserne udgraver kejsermausolæer er for at styrke nationalismen,
hvilket er nødvendiggjort opiumskrigenes ydmygelser hvor
koloniherrerne indførte apartheid og søgte at tvinge kineserne til at
se sig som undermennesker

Hvis dansk undergrund sku rumme stenaldergrave eller lignende som ikke
har rigeligt sidestykke på Nationalmuseet allerede, så kan vi trygt
overlade det til amatører og ophæve den kommunistiske lov om at danefæ
er statsejendom
Der vil blive langt bedre oplysning om vor fortid hvis der kan tjenes
penge på at kombinere museer med fx restauranter i privat regi. I dag
er Hammershus øde. Pyramidernes opland har tæt i tæt med
souvenirbutikker og om natten er de illuminerede af de firmaer der i
lufthavnen kaprer turister til fremragende guidede ture

      "Har vi en menneskeret - krav på arbejde, krav på at
blive lykkelige. Nej, en sådan ret har hverken mennesket eller den
laveste orm." Nietzsche

Faktisk kan vi udlicitere til firmaer al humanistisk såkaldt
videnskab. Det er kun ingeniørvidenskaber som kan tjene sig ind. Sprog
og sociologi osv er fag for hjemmegående unyttige husmødre

Mesterlære og lærlinge bør erstatte statsstøtten til mediernes interne
oplæring af medarbejdere
En nedtrapning ku starte med at fjerne portostøtte fra aviser og true
med at når de som i Lene-sag går efter mand ej bold vil også anden
statslig forkælelse snart blive inddraget
" Aarhus Journalisthøjskole og Danmarks Journalistforbunds opstigen
har gjort skrivekarlene i skreven som i elektronisk presse til eet
fedt. Alle med samme sødsuppegode guddomsgørelser. Demokrati, ANC,
menneskerettigheder, humanisme o.l. må kun males i hvidt.
Mogens Glistrup 1994-bog
"Det er aldeles barokt at anvende denne kvalificerede
menneskeretsbeskyttelse i §266b som våben mod os, der forsvarer de
ifølge vor kultur mest
fundamentale menneskerettigheder ved på almenforståelig vis at sprede
lys i
det danske misforståelsesmørke om muhamedanismens sande indhold og
karakter. Glistrup

Antropologi=Etnografi kan man trygt kalde en extremist-uddannende
"videnskab" der præker lighed og fordelingspolitik og vil give Islam
ejerskab til verden på bekostning af kapitalist-sparsommelighed

   Det er en udbredt misforståelse, at man kan gøre ting bedre
ved at tale om dem. Dame Rose Macaulay (1889-1950)

"Kristendom, revolution, slaveriets ophævelse, ligeret,
menneskekærlighed, fredselskende folk, retfærdighed, sandhed - alle
disse store ord har kun betydning i kamp - ikke som udtryk for
realiteter, men som lokkeord for noget ganske andet (ja, endog for det
modsatte!).       Nietzsche
   Meget få talere indser, at 90 procent af det bifald, der
strømmer dem i møde, når de folder deres manuskript sammen, er udtryk
for lettelse. Robert Lembke
Menneskene læser for meget til at blive vise og tænker for meget til
at blive smukke. Oscar Wilde

"Intet bør skrives som ikke sigter mod handling" Nietzsche
   Ord er sæd. Olfert Ricard
Those things for which we find words, are things we have already
overcome. Nietzsche

   Fanatikere er fotogene - menneskeheden vil hellere se på
fagter end lytte til fornuft. Nietzsche
   Hvad ligger der i et navn? det, vi kalder en rose, ville dufte
lige sødt, hvilket navn det end havde.      Shakespeare
   I sproget bygger mennesket en anden verden, hvorfra de kikker
ned på den første. Nietzsche
Politikere smigrer medier med løgn såsom;    "Det er smudspressen,
der holder demokratiet rent. " Erling Olsen
   Virkeligheden er kommet til at ligne det, kameraerne viser os.
Susan Sontag
   Annoncerne indeholder de eneste sandheder, man kan stole på i
en avis. Thomas Jefferson
   At drive handel uden at annoncere, er som at blinke til en
pige i mørket.
   Bøger har deres fortrin i sammenligning med mennesker. De
sætter tanker i bevægelse, hvad mennesker sjældent gør. De tier, når
man ikke spørger dem.       George Brandes
   I gamle dage blev bøger skrevet af folk med en uddanelse bag
sig, og læst af helt almindelige mennesker. I dag bliver bøger skrevet
ag helt almindelige mennesker og ikke læst af nogen. Oscar Wilde
   I hate books; they teach us only to talk about what we do not
know. Jean- Jacques Rousseau
   Al underholdning er politisk. Uden undtagelse og forbehold.
Tag ikke fejl af det. Hans Sølvhøj
f   Danmarks Radio er et harem, men det er et harem, som er
befolket af afdankede ludere. Jørgen Schleimann
   Fjernsynet er tyggegummi for øjnene. John Mason Brown
m.fl.
   Jeg vil have, at en film skal starte med et jordskælv og siden
øge farten hele tiden frem til klimaks. Samuel Goldwyn
For mig er biografen ikke et stykke liv, men et stykke kage. Alfred
Hitchcock
   The mediocre and bad book is mediocre and bad, because it
seeks to please a great number.Nietzsche
   The old nobility would have survived if they had known enough
to become masters of printing materials.       Napoleon
The moment any seeds of real culture are sown, they are in danger of
being crushed by the roller of pseudo-culture journalism. Nietzsche
Mangfoldigheden af bøger er et stort onde. Der er ingen målestok
eller grænse for denne skrivefeber; alle ønsker at være forfatter,
nogle ud fra forfængelighed efter at erhverve berømmelse og skabe sig
et navn, andre for mammons og fortjenestens skyld. Martin Luther
   Alle bøger er kedelige. Men menneskene er endnu kedeliggere
end bøgerne. Bare meget mere fordringsfulde..      Anatole France
   Reading is sometimes an ingenious device for drugging thought.
Sir Arthur Helps
   Læsning fortynder blodet. Herman Bang
"   Linier af læste bøger spærrer mellem tilværelsen og os, som
jernstænger mellem friheden og fangen. Sigurd Hoel
Den moderne finkultur har gjort det til sin hovedopgave at udbrede
lysten til læsning" Vilhelm Grønbech
   All poets and men of letters who are in love with the
superlative want to do more than they can.
   Buffaloes are held by cords, man by his words.       Malay
Proverb
   Vi tænker ikke så forskelligt om livets hændelser, som vi
taler om dem. Georg Christoffer Lichtenberg
   Det er lettere at erkende menneskene i al almindelighed end et
enkelt menneske. Duc de La Rochefoucauld

   Troen på at sandheden altiv vinder over forfølgelse, er en af
de bekvemme usandheder, som mennesker gentager igen og igen, så de
bliver almindeligheder, men al erfaring modsiger det. John Stuart Mill

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-01-11 05:57

Så dit "indlæg" i TV udsendelsen om prostitution den anden dag.

Godt gået! :)

Det overraskede mig iøvrigt at udsendelsen virkede rimeligt afbalanceret.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-11 13:45

On Sat, 15 Jan 2011 05:56:34 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Så dit "indlæg" i TV udsendelsen om prostitution den anden dag.
>
>Godt gået! :)
>
>Det overraskede mig iøvrigt at udsendelsen virkede rimeligt afbalanceret.

DR ved godt at S-SF-R har ikke befolkningen med sig i deres erklærede
3 partimålsætninger om svenske tilstande i DK med luderkundestraf

De ville redde S-SF-R fra sig selv ved at slå fast med syvtommesøm og
afbalanceret debat, et prostitutionsforbud har ingen gang på dansk
jord

Ærgerligt at de fraklippede mit citat fra DAvid Letterman der har sagt
at de mest spændende ved hans sexliv er" at forhandle om prisen"

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-01-11 15:24

Den 15-01-2011 13:45, Bo Warming skrev:

> DR ved godt at S-SF-R har ikke befolkningen med sig i deres erklærede
> 3 partimålsætninger om svenske tilstande i DK med luderkundestraf

Jeg er ikke sikker på at DR tønker i de baner, men overrasket var jeg.

> De ville redde S-SF-R fra sig selv ved at slå fast med syvtommesøm og
> afbalanceret debat, et prostitutionsforbud har ingen gang på dansk
> jord

De socialkonstruktivistiske hardcore-feminister fra R, S og SF giver
aldrig op.. ikke før deres medsøstre i Sverige smider håndklædet i
ringen og accepterer at forskellen på mænd og kvinder er ganske vist,
ganske naturlig og en kilde til både glæde og frustration.

> Ærgerligt at de fraklippede mit citat fra DAvid Letterman der har sagt
> at de mest spændende ved hans sexliv er" at forhandle om prisen"

Hver mand sin fornøjelse.
Det er vel ikke umuligt at man kunne indtage samme synspunkt hvis man
havde et par hundrede millioner på budgetkontoen.

- cep