Re: Kastration af (små) killinger?
Fra : Ern Yoka

Dato : 09-08-01 09:52

Helle Andersen skrev:

>Enig mht. til p-pillerne Jeg gør diverse
>krumspring for at undgå at proppe p-piller i min
>hunkat

Og så er det jeg bliver nysgerrig Hvad kan man ellers gøre? Håbe på at
Bøv klarer problemet og "parrer" sig med hende? (tvivlsomt... han hedder
ikke Bøv for ingenting ) eller er der noget med et eller andet man kan
gøre så hun tror hun er parret? Og kan det ikke også være skadeligt? (falsk
graviditet eller lign.)
Ja jeg er go' til at tage sorgerne på forskud *LOL*

Hilsner
Lisbeth
No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''http://cutiecats.tripod.com

Posted from [195.97.164.98] by way of f107.law11.hotmail.com [64.4.17.107]

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-08-01 18:56

"Ern Yoka" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:F107zvb5YI9IJsaJbqJ0000299f@hotmail.com...
> [...]
> gøre så hun tror hun er parret? Og kan det ikke også være skadeligt? (falsk

Jeg har hidtil været priviligeret, da jeg havde en
burmeser på 8 år, der har parret Eika, når hun var i
løbetid - bortset fra, at det var vældig besværligt,
da hun virkelig skulle parres, at holde dem fra
hinanden En falsk graviditet er ikke skadelig,
men der er altid en risiko for infektion ved en
parring. Jeg har valgt, at jeg hellere vil løbe den
risiko, end give p-piller, når jeg kan undgå det.

Min burmeser lever ikke mere, så nu må jeg finde
på noget andet, indtil hun får sit næste og sidste
kuld, så måske bliver det p-piller alligevel. Min
somali vil gerne hjælpe hende, men han kan ikke
rigtig finde ud af at gennemføre en parring Hun
er nu ikke specielt højrøstet, når hun løber, så vi får
se.

> Ja jeg er go' til at tage sorgerne på forskud *LOL*

Næ, du er da bare forudseende

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/