Svovl!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 10:08

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 09:31

> I Rhinen!
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/01/13/081316.htm
> http://www.dr.dk.nyud.net/Nyheder/Udland/2011/01/13/081316.htm
>
> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Opdatering fra underbevidstheden!

Karsten Bjoernholt viste mig toppen af sit hoved i 2007!(lignede en munks hoved)
Rhinen bliver kaldt en Artery og Vein mange steder!

Forsikringsselskaber kan finde optagelser fra TV kanalen
i Danmark "TV2 News"

Og mine indlaeg i nyhedsgrupperne hvor de kan se
kvante mekanik og quantum entangelment i aktion!

Folk bliver gjort skeloejede osv!

Og de kan kan sikkert faa en erstatning udbetalt fra
Karsten Bjoernholts tidligere Arbejdsplads!
(manipulation af maaludpegning gjort af
"goer det der er bedwst for Karsten Bjoernholt")

Spiller selvfolgelig ind!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 09:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmdaa$lhf$1@news.eternal-september.org...

"Peter Nicolaysen" <sanepeter@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.1859972016710393118@news-europe.giganews.com...
> [...]

Karsten Bjoernholts tidligere Arbejdsplads!
(manipulation af maaludpegning gjort af
"goer det der er bedwst for Karsten Bjoernholt")

Karsten Bjoernholt bliver noed til at haveen lille hat paa
sit hoved saa han ikke ligner en munk!

(Tyskland bliver noed til at at have en Kansler der ikke
er en kvinde, en der ikke goer ballade for at faa maendenes
opmaerksomhed saa de kan faa hende til at opfoere sig paent!
dvs. en Kansler der ikke er "ond"!
Hvis det koster maend livet at saette hende paa plads saa er hun "ond")

Det er arvesynden at saette min vilje til at leve, op
imod min vilje til at formere mig, inde i min psyke!

Uanset om det er et sekund eller laengere!

Alle svovl boerne Bjoernholt har gjort op og ned af Rhinen,
er ikke mit problem!

Det er hans forbrydelse!

Alt det gode er fra mig!

Alt det onde fra ham(programmering i mit hoved)

Jeg holder ikke op!

(og nej, jeg er ikke interesseret i Tysklands Kansler paa
nogen maade)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 11:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmeoq$4ih$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Alt det onde fra ham(programmering i mit hoved)

Jeg holder ikke op!

(og nej, jeg er ikke interesseret i Tysklands Kansler paa

Det er viljen til at formere sig, der driver
Eftersom at jeg er et tortur offer og voldtaegts offer,
og aldrig kunne finde paa at have sex,
medmindre jeg har 100% kontrol og magt over kvinden!
(og nej udover at vaere voldtaget saa har jeg ikke haft sex siden jeg
var 19 aar gammel!

Min brainstem mistaenker altid programmering der laaser mig
og goer mine testikler forsvarsloese!

Og hvis jeg styre hende rundt eller programmere hende
via quantum entangelment, saa er der smerte signaler
til min brainstem/ desuden saa betyder det jo det "onde" programmering!

Saa min brainstem koerer uden om, og paavirker til at goere
det socialt acceptabelt at kvinderne er programmerede!

Og til at maend uden programmerede kvinder bliver anset for at vaere
sociale tabere og idioter!

Paa den maade bliver det foerst socialt acceptabelt!
Og saa er det andre der goer det "onde" programmering!

Og kvindelige politikere stritter imod!

Det hele er Dominans!(og testosteron produktion)
Den eneste mulige loesning er at jeg er alen i et rum med de skyldige!
Det maa godt vaere allesammen samtidig!

(saa laenge jeg kan bevaege mig og ikke er programmeret, og ikke bliver odelagt
socialt eller retsforfulgt, det kraver en lovgivning hvor det er lovligt at et tortur offer
tortere deres tortoere ihjel, og og faar dem til at spiser deres egne krops dele!)

med andre ord, det skal vaere lovligt for mig at give dem fingeren!
(og jeg er istand til at goere det lovligt!)

En lidt anden betydning af, at give dem fingeren!

Og nej jeg er ikke en psykopat, der er en vaesentlig forskel paa
psykopater og maend der vil have haevn!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 11:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmiv5$fem$1@news.eternal-september.org...

> [...]

En lidt anden betydning af, at give dem fingeren!

Og nej jeg er ikke en psykopat, der er en vaesentlig forskel paa

Min brainstem fortsaetter, af den simple grund!
Der er ingen begraensninger!

Beskytterinstinktet er begyndt at hjaelp til!

Hvis en saa stor opvisning af Magt fra en mand som
er programmeret til at fremstaa som en "sindsyg"
for at skjule en forbrydelse der blev begaaet istedet
for at goere noget ved lavt seratonin niveau(depression) pga. noget med maven!
(90 procent af kroppens seratonin sidder der)

Ikke tiltraekker penge og kvinder!
Saa er menneskeheden doed i forvejen!
Den kan ikke laengere fungere, den har gjort selvmord!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 13:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmju1$p3p$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Ikke tiltraekker penge og kvinder!
Saa er menneskeheden doed i forvejen!
Den kan ikke laengere fungere, den har gjort selvmord!

Jeg sidder og indser at folk maaske tror jeg lyver!

Der maa ikke vaere mulighed for at jeg bare sidder og ser en
overskrift og opdigter en historie der kan passe!

Jeg er bare blevet blevet saa vant til det,
(altsaa paavirke og bevise det paa en maade som er saa pansret)
at der ikke er nogen tvivl!

Og saa er jeg holdt op med det!
(det er nok "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" der mener jeg burde fremstaa som en loegnhals!)

Men der er rigeligt arkiveret i alle nyhedsgruppe arkiver i hele verden
igennem de sidste to aar!

Men der er ingen tvivl, om at jeg pansre i saa tungt et omfang;
for ikke at fremstaa som en loegnhals eller en ond person!

Og saa efter et stykke tid, saa er det ligesom meningen at jeg
skal fremstaa som begge dele!
(ihvertfald ifoelge "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" EMDR/Programmering)

Det er isaer de gange hvor der er paavirket direkte omkring mig, eller
skrevet om ting; inden de er sket!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 14:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmstj$ooo$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Det er isaer de gange hvor der er paavirket direkte omkring mig, eller

Naa, men det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Racist,Alkoholiker,
Pillemisbruger(jeg spiser en del Kalium og C-Vitaminer) eller en voldelig vanvittig
(det er lykkedes at faa mig til at fremstaa som vanvittig paa skrift og faa mig til at pastaa at jeg er voldelig!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-01-11 15:59

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:igmvhv$ls7$1@news.eternal-september.org...
> [...]

(det er lykkedes at faa mig til at fremstaa som vanvittig paa skrift og faa mig til at pastaa at jeg er voldelig!)

Jeg har informeret Hitler og Himmlers underbevidsthed
om at en Jyde har faaet Tyske boern svovlet,
og at Jyden tror at jeg Gasser dem/ham

De syntes begge to at det er dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-01-11 00:08

Og det er heller ikke lykkedes at goere
mig til en Perverser!

Hvilket jo er bevist ved at jeg er i live!

Evolutionen forklare hvordan min sex lyst er
Og skal vaere!