Hormon-forklarig på selvhads-sygdom(NB: ~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-11 21:39

   Hormon-forklarig på selvhads-sygdom(NB: unyttig)
Et dyr der skal i kamp eller flygte, får i blodbanen udtømt
stresshormoner bl.a. cortisol (og adrenalin mm) fra binyrerne
Hvis den frustrerede uafklarede situation varer længe skades
fordøjelsessystem og immunforsvar - der er ubalacere stress med
oplevelse af pessimisme - en for stor afstand mellem det ønskede og
det mulige. Det disponerer for sygdom fx infektion, der normalt ville
være bekæmpet af immunproteiner og hvide blodlegemer

"Hele begrebet synd er afledt af frygt for noget i en selv og er
udtryk for konflikten mellem ønsker og fornuft      Betrand
Russell
"There is at bottom only one genuinely scientific treatment for all
diseases and that is to stimulate the phagocytes" George Bernard Shaw
1906
(De store bakterieædede hvide blodlegemer var den bedst forståede del
af immusystemet da han skrev)

Når læger søger at påvirke cortisol-systemet ved sygdom er det som
hvis elektronik søges repareret med en hammer . kortsigtet eller
bivirkingsbefægt
Men stress der giver lav status i abe-gruppe er nok i høj grad om den
beskrevne hormonmekánsme og rank imponeregang er forbundet med succes
og lav cortisol ,, men underkuet syg taberadfærd har usund
hormonprofil, så indvoldsorme bliver mange, fordi immunforsvaret er
stresset i ubalace af varig høj cortisol-koncentrationn.

Dyrefysiologe Knud Erik Heller uderviser i dette på lægestudiet men
det prioriteres meget meget lavt for medicialfabrikkere kan ikke tjene
på det
" "Det væsentlige immunforsvar svækkes, vi bliver mere frygtsomme og
passive og livskvaliteten svækkes mærkbart" Knud Erik Heller "Stress -
det biologiske grundlag" 2003

Man kan ræssonere udfra denne ubesridte ny lærdom at støtte til
lægebehandling giver visse dele af samfundet en øget status og andre
får mindre status og der er "nul-sum" mht fordele.

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 11:36

Den 12-01-2011 21:39, Bo Warming skrev:

> [...]
> det mulige. Det disponerer for sygdom fx infektion, der normalt ville
> være bekæmpet af immunproteiner og hvide blodlegemer

Det er de færreste danskere, der går i selvsving over
indvandrernes tilstedeværelse i det danske samfund. En
god stor del af dem findes i denne gruppe og blandt DF's
vælgere.

Så vi andre kan måske med god ret kalde jeres reaktioner
for syge? I lever med ubalanceret stress med oplevelse af
pessimisme, der forvrænger jeres realitetssans.

Det er måske en god forklaring.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-01-11 12:55

On 01/13/2011 11:35 AM, Vidal wrote:

> [...]
> for syge? I lever med ubalanceret stress med oplevelse af
> pessimisme, der forvrænger jeres realitetssans.

Jeg er ret sikker på at I Enfoldighedsliste-folk ville komme på
dupperne, hvis DK gav asyl til en halv mio forfulgte tyske NDP'ere...

og dermed måtte vinke farvel til jeres stemmekvægs-muhammedaner-svindel.

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 14:17

Den 13-01-2011 12:54, Martin Larsen skrev:

> Jeg er ret sikker på at I Enfoldighedsliste-folk ville komme på dupperne, hvis
> DK gav asyl til en halv mio forfulgte tyske NDP'ere...

Jeg går ikke ind for, der skal flere fremmede ind i
Danmark. Jeg går ind for at få integreret dem, vi har.

> og dermed måtte vinke farvel til jeres stemmekvægs-muhammedaner-svindel.

Jeg aner ikke, hvad det betyder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-01-11 14:35

On 01/13/2011 02:16 PM, Vidal wrote:

> Jeg går ikke ind for, der skal flere fremmede ind i
> Danmark. Jeg går ind for at få integreret dem, vi har.

> Jeg aner ikke, hvad det betyder.

Jamen så beder dog om hjælp, oh du Jesu discipel, så skal Eder gives.

Muhammedanerimporten er de rødes import af stemmekvæg - UDEN HVILKEN de
aldrig ville komme i nærheden af en taburet.

Tænk - så ved du nok heller ikke hvad Godhedsindustrien er? og hvorfor
den har brug for mange klienter? - Sig mig følger du slet ikke med i
samfundsdebatten?

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 12:46

Den 13-01-2011 14:34, Martin Larsen skrev:

> Jamen så beder dog om hjælp, oh du Jesu discipel, så skal Eder gives.

Jamen, så tak for hjælpen.

> [...]
> brug for mange klienter? - Sig mig følger du slet ikke med i samfundsdebatten?

Den vinkel må jeg indrømme, jeg aldrig har set før.

Hvilken politisk fløj får så hjælp af indvandrerne?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 13:31

On Fri, 14 Jan 2011 12:45:41 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jamen, så tak for hjælpen.

>Den vinkel må jeg indrømme, jeg aldrig har set før.
>
>Hvilken politisk fløj får så hjælp af indvandrerne?
Alle andre end DF får stemmer fra helligkrigerne

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-11 13:34

On 01/14/2011 12:45 PM, Vidal wrote:

> Jamen, så tak for hjælpen.

> Den vinkel må jeg indrømme, jeg aldrig har set før.
>
> Hvilken politisk fløj får så hjælp af indvandrerne?

Det står lige ovenfor Vidal. Skal jeg gentage det?

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 13:50

Den 14-01-2011 13:33, Martin Larsen skrev:

> Det står lige ovenfor Vidal. Skal jeg gentage det?

Jo, men disse røde er jo ikke de eneste, der har fået
indvandrere til landet. Har vi ikke haft borgerlig
regering lige så meget som socialdemokratisk i de
sidste 30 år?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 15:00

On Fri, 14 Jan 2011 13:50:07 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jo, men disse røde er jo ikke de eneste, der har fået
>indvandrere til landet. Har vi ikke haft borgerlig
>regering lige så meget som socialdemokratisk i de
>sidste 30 år?

Fogh turde udtrykke respekt for Glisrup men han vidste at gentog han
Islam-kritikken var han ikke blevet Nato-chef

Velmener industrien er om jobskabelse dvs rigdom magt og ære dvs den
har en FRYGTINDGYDENDE MAGT og ingen frihedskamp 194045 var så vigtig
som DFs arbejde p.t.

Læs Messerschmidts geniale antiEU collumn i EB idag

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 15:11

Den 14-01-2011 14:59, Bo Warming skrev:

> [...]
> som DFs arbejde p.t.
>
> Læs Messerschmidts geniale antiEU collumn i EB idag

Messerschmidt har ikke en chance

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 17:55

On Fri, 14 Jan 2011 15:10:35 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Messerschmidt har ikke en chance

Ku du ved valg få en promille af det antal stemmr han fik til
EUparlament?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-11 20:27

On 01/14/2011 01:50 PM, Vidal wrote:

> Jo, men disse røde er jo ikke de eneste, der har fået
> indvandrere til landet. Har vi ikke haft borgerlig
> regering lige så meget som socialdemokratisk i de
> sidste 30 år?

Grunden til at de borgerlige ikke har villet tage et opgør med de røde
og velmenerne er kompleks og ikke speciel for DK. Men at de borgerlige
har været modstandere af den åbne ladeport, så vi tydeligt ved tamilsagen.

Og som sagt havde de *røde været uden indflydelse* hvis ikke de havde
importeret stemmekvæg.

Jeg skal ikke forsvare de borgerlige som ikke har forstået spillet, og
som vist mest ser på her og nu opportunisme og personlig karriere.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 22:30

Den 14-01-2011 20:27, Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Jeg skal ikke forsvare de borgerlige som ikke har forstået spillet, og som vist
> mest ser på her og nu opportunisme og personlig karriere.

Så der er åbenbart en forklaring på alting.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-11 23:02

On 01/14/2011 10:29 PM, Vidal wrote:

> Så der er åbenbart en forklaring på alting.

Ja, rødfascismen er ikke raketvidenskab - i 1939 var de allierede med
Hitler, nu er det islamisterne.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 23:08

On Fri, 14 Jan 2011 22:29:54 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Så der er åbenbart en forklaring på alting.

Værste ladeport lov var vist en af justitsministeNinn Hansen lov fra
80erne, før hans embedsmænd kom til fornuft med lovlig modifikation af
tamil-retskrav

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-11 14:45

On Thu, 13 Jan 2011 14:16:54 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
ved at tåle dhimmistatus

NEJ VELBEGRUNDET ANGST

I lever med ubalanceret stress med oplevelse af

>Jeg går ikke ind for, der skal flere fremmede ind i
>Danmark. Jeg går ind for at få integreret dem, vi har.

>Jeg aner ikke, hvad det betyder.
velmenere er motiveret af behov for muslimstemmer ved kommunal og
landsvalg

tragisk men vigtigt

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 12:47

Den 13-01-2011 14:44, Bo Warming skrev:

> velmenere er motiveret af behov for muslimstemmer ved kommunal og
> landsvalg
>
> tragisk men vigtigt

Så velmenere i alle partier, får støtte af muslimerne?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 13:33

On Fri, 14 Jan 2011 12:47:23 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Så velmenere i alle partier, får støtte af muslimerne?

Ved kommunevalg især S-SF-EL og R men vedr _MF er blir nok alt andet
end DF støttet af de onde=vildledte
fra Mellemøsten som hader DK og alt dansk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-11 18:28

On Thu, 13 Jan 2011 11:35:46 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er de færreste danskere, der går i selvsving over
>indvandrernes tilstedeværelse i det danske samfund. En
>god stor del af dem findes i denne gruppe og blandt DF's
>vælgere.

Din fejlvurdering om danskernes accept af Islam, er så komisk som de,
der respekterer at mediernes tilsvining af vor smukke og dermed gode
undenrigsminister som de endda har fået fyret
Mediernes job at at lyve danskerne uracistiske og det bør du
gennemskue, men du er for meget velmener til det

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 12:51

Den 13-01-2011 18:28, Bo Warming skrev:

> Din fejlvurdering om danskernes accept af Islam, er så komisk som de,
> der respekterer at mediernes tilsvining af vor smukke og dermed gode
> undenrigsminister som de endda har fået fyret

Muslimerne har fyret Lene Espersen? Jeg er da fuldstændigt
ligeglad med hende, jeg stemmer ikke på det parti.

Iøvrigt ville det have gavnet Konservatives politiske
modstandere at lade hende sidde, hun skader sit parti i
øjeblikket.

> Mediernes job at at lyve danskerne uracistiske

Hvad har det med Lene Espersen at gøre.

> og det bør du
> gennemskue, men du er for meget velmener til det

Sikkert ud fra dine definitioner.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 13:35

On Fri, 14 Jan 2011 12:51:26 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Iøvrigt ville det have gavnet Konservatives politiske
>modstandere at lade hende sidde, hun skader sit parti i

Alt der skader VKO gavner Islam og løgn om at danskerflertal elsker
muslimer er hvad medier laver fup-meningsmålinger om