Fejlmeddelelser
Fra : BirdieNamNam

Dato : 09-08-01 09:45

Når jeg åbner visse adresser kommer der ofte en irriterende
fejlmeddelelsesboks frem f.ex. med teksten:

"Fejl
Der opstod fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linje: 99
Fejl: adgang nægtet"

Tilsyneladende loader siden OK - jeg kan ikke se nogen fejl ved den/de
pågld. sider!!??
Er der et eller andet man kan gøre ved det?
Jeg kører IE 5.5 under Win ME

Fra : BirdieNamNam

Dato : 09-08-01 09:56

"BirdieNamNam" <folting "fjern mig"@poulsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der et eller andet man kan gøre ved det?
> Jeg kører IE 5.5 under Win ME
>
> Sorry , har selv fundet kilden til problemet:
Internetindstillinger/avanceret/ deaktiver scriptfejlfinding
Hvis andre har samme problem er det løsningen!