STANG PAA!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-01-11 14:56

Der kan man bare se!

Jeg gaar ud fra at det saa var forkert at soerge
For at menneskeheden bliver udryddet!

Og alle de mennesker der nogensinde har
eksisteret, bliver torteret for altid i det
Kvante Mekaniske mareridt!

Der bliver kaldt Helvede!

Det har vist sig at nogen ville behandle mig
For en perversion!

Perversionen gik ud paa at jeg havde lyst til at
Stikke min pik ind i en kvinde og sproejte saed ind
I hende saaledes at hun blev gravid!

Det har jeg saa ikke laengere!

Faktisk har jeg ikke nogen sex lyst!

Men stang kan der komme paa!

Saa arten overlever ikke, og i bliver torteret for altid!
Det samme gaelder jeres boern!

Jeg har/havde den hoejst maalte IK i
Menneskeheden nogensinde!

Tror i jeg lyver?

Naa, naar nu det er ligemeget med menneskeheden,
Saa behoever maend ikke laengere noget beskytter
Instinkt!!!!

Desuden har jeg allerede gjort jordskaelv paa Haiti
Osv.....

Egentlig er det noget svineri at sende noedhjaelp
til dem, naar de bare goer folk der kommer i Helvede!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-01-11 16:50

"Peter Nicolaysen" <sanepeter@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.311751097722573704@news-europe.giganews.com...
> [...]
> Osv.....
>
> Egentlig er det noget svineri at sende noedhjaelp
> til dem, naar de bare goer folk der kommer i Helvede!

Ja, Saa i maa allesammen, blive Muslimske "Hunde"!

Fremad mod den ene fremtid hvor menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!
Muslimer i Elektriske Biler i hele Verden, goer de Kristne til Muslimer
og prop alle sammen i El-Biler!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-01-11 16:52

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ighu9r$bj9$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Fremad mod den ene fremtid hvor menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!
Muslimer i Elektriske Biler i hele Verden, goer de Kristne til Muslimer

Virker ogsa som min sex lyst er paa igen(mere elle mindre)!
Men der gaar nok et stykke tid inden jeg melder mig ud af Folkekirken!

Nu hvor jeg er programmeret mere eller mindre pik loes!