ludvig van Rødskriger
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-11 04:07

Beethoven hoppede med pikken ude af buksene efter alle de piger hvis
far gav dem klavertimer hos ham

Pigerne foragtede hans højstemte "Alle mennesker er brødre" sopransang
i 9.symf

Der findes kun tre ting i verden som kvinder ikke forstår: frihed,
lighed, broderskab. G. K. Chesterton

Piger vil have en fyr der er vellidt i banken men Ludvig van var søn
af en alkoholiker og skiftede aldrig tøj så politiet satte ham fast
for at være vagabond - venner klædte ham om mens han sov for ikke at
skamme sig ved ham

Når Goethe og Ludvig mødte kejser Josef så tog Goethe hatten af men
Ludvig provokerede lidt a la mig for han var demokrat og kejser=bror

GOD DEL AF FOrSVAR I BYRETTEN FOR KRØLLET tynd men uigennemsigtig
NEDERDEL

Plisseret skottekilt af kilovis af uld er skørtestil for Donaldson men
ikke for mig

EB skrev at en gstreng af gennemsigtigt materiale er nok til at man
ikke er blotter og naturistforeningerne har fået loven liberaliseret
igenigen de senestee år og en strandejer må ikke sætte skilt op om
forbud mod at bolle på hans private strandareal ifl Hørsholmdom 2008

Gir de mig fængsel denne gang blir jeg nok tævetihjel -der er ikke
lighed for loven